![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Gouverneur
|
![]() Tips zijn altijd welkom, want op het moment dat cannabis ook op federaal niveau gelegaliseerd wordt in Amerika, is er een legale miljardenbusiness in het leven geroepen. Ik zou wel short gaan op de farma-aandelen. Buffett is al op de trein gesprongen, wie volgt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dat is een business van tegen de 50 miljard per jaar. En die draait net op kleine arresten, bijvoorbeeld mensen in de gevangenis steken voor het gebruik van cannabis. Er gaat stevig gelobbyd worden. Want de gevangenen op basis van cannabis arresten verliezen zal een financiële klap worden voor de private gevangenissen.
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Gouverneur
|
![]() Eigen ervaringen zijn geen basis voor een goed beleid.
Kijk maar naar het eerste bericht in dit onderwerp: TS heeft (verkeerdelijk) waargenomen dat zijn twee vrienden door cannabis dood zijn. Als je alle feiten op een rijtje gaat zetten weet je dat dit niet klopt. Als we nu de subjectieve ervaringen van de TS als leidraad voor een beleid nemen, zal dit ongetwijfeld een beleid worden dat niet overeenkomt met de objectieve feiten én de meeste ervaringen van gebruikers (en dus niet zal stand houden). Objectieve feiten zijn anders goed in het voordeel van cannabis: 0 doden so far... Laatst gewijzigd door plǝɹǝʍ ǝp : 28 oktober 2014 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als zo'n popster gepakt wordt met blowen en zich vrijkoopt, zal weten wat betalen. Maar beeld je eens een inkomst in van 50 euro per 3 minuten op verschillende locaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik vond dat sommige wel hun boekje te buiten gingen en zéér hoge dosissen in snoep verwerkte. But it got them rich... legal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.dailymotion.com/video/x28...en-zombie_news
Wat is er met die persoon aan de hand ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Europees Commissaris
|
![]() Katoennatie is een logistiek bedrijf, geen textielproducent
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 28 oktober 2014 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij klaagt op iets dat hij met een telefoon kan oplossen. Maar waarvoor greep hij zijn telefoon ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik kom niet terug. Een paar blowers die mekaar zitten aftrekken, het is hier te incestueus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mekaar aftrekken ..is dat niet meer iets voor voetballers ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 oktober 2014 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is net het punt; het boek droop van zijn anti-semitisme en TOCH hebben mensen hem aan de macht gestemd. Nu dat is ook mede doordat ze door hem en zijn partij samen met de economische crisis en honger tot zover gemanipuleerd werden. Dus mijn 'boutade' mag dan overdreven lijken, hij zal minstens altiijd grond van waarheid hebben. Nee op 9/11 ga ik zeker niet meer in.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() Ik vond de meerwaarde niet in Mein Kampf, enkel de teleurstelling dat Hitler een conservatieve oudbollige naïeve zak was. Blind door Duitse vaderlandliefde ergens opgedaan in zijn jeugdjaren als een religieuze infectie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hitler was een dwaze gefrustreerde korporaal uit 14-18.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bath salts? |
|
![]() |
![]() |