![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In de nieuwe cultuur kan elke vrouw beslissen of ze zwanger wil worden of niet .Daardoor is er steeds grotere twijfel over de rol van de vader .
Een bewuste vader zal zijn verantwoordelijkheid opnemen , zelfs als de moeder een slet is . Beetje handige slet speelt dit uit . Brave jongen zal steeds betalen voor zn kindjes , zal zelfs de slet onderhouden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() brave jonen en de vrouwlijke slet?
Ben jij bij dat IS uitschot? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb hopen ervaring en neuk dus zwart , bruin , ober en wit . Er worden me 9 jarige slaven aangeboden in Belgie . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) Draag een condoom gedrenkt in zaaddodend middel. Giet uw kwakje in het afwasbakje. Zie erop toe dat de pil consequent wordt genomen. Laat je steriliseren met een vasectomie. Neuk die slet in d'r bek en laat ze alles doorslikken. Oplossingen zat. Niemand zegt dat je je hersenen moet uitschakelen voor, tijdens of na het rampetampen. http://www.condoom-anoniem.nl/zaaddo...ontragel-green Condoms are your friend, my friend. Geen vieze ziektes, geen vieze kinderen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan die DT fout niet uit de titel van de thread?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Realist. Probeer eerst eens de titel van je betoog juist te spellen.
Laatst gewijzigd door Rudy : 7 november 2014 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Na mn bolwassing ivm met mn taalgebruik durf ik niet goed meer .
Haha , graptje , ik plaats mn letters waar ik wil . mn , ook en mn .zekerst . Vindd je dat ni leuk ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je argumenteert door te spartelen dat vrouwen per definitie meer medezeggenschap krijgen over hun kinderen. Mag daar iets meer argumentatie bij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus geen kindjes meer . Hiervoor zou ik nooit comment geven op de mama . Stoute dingen zeggen over de mama is niet goed . Als je zoon echter over de zoveelste vriend klaagt , en je dochter haar mama moet opvangen . Dan zit er iets mis . Geen flik die dat wil horen , geen steun van de vrienden. Fijne positie , machteloos en zwijgend . Gelukkig kwamen we ook daardoor , kheb nu sterke kinderen . Wees daar zuinig op, maak ze alleen maar met vertrouwenspersonen, weet dat je er daar maar . van hebt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terzijde. Flikken worden niet geacht je te begrijpen, laat staan inlevingsvermogen te hebben. Flikken zijn uitvoerders. En nogmaals terzijde. De maatschappij veronderstelt dat kinderen nog steeds het best zijn bij hun moeke ( sorry Edina). Zelfs de vrouwen zijn daar vooral van overtuigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewust gebruikte sperma-donor betaald levenslang .
Ik heb geen kinderen , en wil er geen , en spermadonor , geen goesting !! Zou ik & zij er willen , dan zou ik sowieso geen spermadonor worden , enkel met de vrouw met wie ik samen ben !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 november 2014 om 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kheb juist al je keuzes gegeven . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou , ik vertik het toch om slagroom te geven , zelfs indien verplicht !!
Ik bepaal waar die beland , want het is mijn eigendom !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie spermadonor wil zijn , geen enkel probleem !!
Ieder z'n vrijheid daarmee , geen probleem !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is altijd hetzelfde liedje.
Het vrouwtje laat het mannetje zonder condoom in haar grotje boren. Ah ja, das nie nodig, madam pakt de pil. Het mannetje is blij en rost dagelijks zijn zaad in haar grotje. Het vrouwtje """vergeet""" heel even de pil te pakken. Maar één dagje he! Zit er toch wel een kind in haar pens zeker? Hoekandana? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zonder werk gaan ze u geen lening geven hoor.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover uw enthousiasme. Oops sorry, ik zie nu pas dat ge wilt gaan 'stappen'!
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |