![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, leuk toch?
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou u er van denken als ik uw woorden gebruik en zeg " uw moeder het kutwijf gaat dood hallelujah en santé".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik denk dat Fabiola gewoon " koude berekeningen " maakte over haar inkomsten , kapitaal en erfenis. niet naïef zijn. deze mensen zijn nog veel berekender dan een gemiddelde manager en weten erg goed in te spelen op de "gevoelens" van de bevolking
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ook mijn vader heeft kanker heb verleden week hem meegenomen naar de "vrede" bij West Vleteren heb daar met hem een "12 "gedronken hij was daar nooit geweest en had nooit een sixtus gedronken. de dankbaarheid straalde uit zijn ogen. ik ben dankbaar dat hij 2014 zal kunnen uitdoen vandaar mijn mede gevoelens omtrent Fabiola. maar mede gevoelens mogen niet het item profitariaat wegdrummen van haar titel als één van de 3 koninginnen
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 5 december 2014 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ter ere van floppy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag zei een journalist op tv zelfs dat ze niet bewust haar geld weg moffelde in stichtingen om aan de erfenisrechten te ontsnappen. Laatst gewijzigd door daiwa : 6 december 2014 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet het vriend,althans wat die deelneming betreft...
Er is hier niemand die zo diep met haar handen in de staatsruif heeft gezeten zoals zij... Jarenlang anderhalf miljoen EURO jaarlijks opgestreken aan pensioen ... Destijds bij het overlijden van boudewijn vrijgesteld van het betalen aan successierechten wegens het verdienste aan het vaderland.. Welke verdienste mijn beste. Vertel het hier eens.... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 december 2014 om 01:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja,duracellekes gaan blijkbaar toch niet eeuwig mee,gelukkig maar zullen we maar zeggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 6 december 2014 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen, je denkt toch niet dat Faby zelf haar vermogen beheerde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nu wel eens benieuwd wie nu gaat opdraaien in dit geval wat betreft de begrafeniskosten,en vooral hoe het zit met de succesierechten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou veel liever hebben dat iedereen een ferm feest doet met grappen en grollen over mijn leven op mijn begraving, dan dat er een paar zeveraars in het zwart de schijnheilige komen uithangen. Laatst gewijzigd door Stoute Jos : 6 december 2014 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De macht laat ik in het midden, maar de eendracht is aan hen in elk geval niet besteed. Jan Vanden Berghe, royaltywatcher Van deze koninklijke bende nietsnutten, die niets anders doen dan mekaar judassen, wordt beweerd dat ze de eendracht van Belgique bewaren. Mijn oog!
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat zal een forse rekening zijn. Denken we alleen nog maar aan de opvang/hotelkosten van de buitenlandse gasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 6 december 2014 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja,en daarbij niet te vergeten dat 19 jaar eerder,toen mijn vader stierf ,mijn moeder diezelfde begrafeniskosten én successierechten diende te betalen ...
|
![]() |
![]() |