![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, die wapens enzo die zijn als door Allahs wonder in hun woonkamer verschenen.
#1622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig, ik wil wel zo'n €500 kalashnikov. Kan U me eentje regelen? En een paar 1000 stuks munitie.
#1623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.zeit.de/politik/deutschla...chland-umfrage |
|
![]() |
![]() |
#1624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat u vergeet: de professoren-collega's uit Leuven sprongen in de bres voor Vermeulen. Kort na zijn eerste verklaringen kwam de beroepscommissie van de universiteit samen en oordeelde die dat professor Vermeulen de sanctie die hem werd opgelegd niet verdiende. Uw bewering dat hij dus doordraaide, klopt voor geen meter. Vooral als je bovenstaande in acht neemt. |
|
![]() |
![]() |
#1625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik heb ook een paar voordrachten van hem meegemaakt. Een echte levende bibliotheek.
|
![]() |
![]() |
#1627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren er dan tekenen dat een veroordeling tot de mogelijkheden behoorde?
|
![]() |
![]() |
#1628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zijn hun kantoren in 2011 in brand gestoken met brandbommen, bedreigingen vanuit mohamedaanse hoek etc... niemand was toen: "Je suis Charlie". Christenen zijn geen terroristen, hun voorbeeld naar wiens gelijkenis ze zouden willen of moeten leven, heeft nooit mensen omgebracht. Dat zou jij toch beter moeten weten dan ik Jan.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1629 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk trouwens dat het in die tijd nog BRTN was |
|
![]() |
![]() |
#1631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw repliek is in die mate onjuist als u beweert dat Charlie Hebdo toen niet heeft kunnen rekenen op de nodige steun en sympathie. Alleen was er op dat moment niemand vermoord. De brandstichting gebeurde immers 's nachts.
|
![]() |
![]() |
#1632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hiermee bevestigt u dus dat het probleem echt wel bij die bepaalde religie zit.
|
![]() |
![]() |
#1633 | |
Europees Commissaris
|
![]() En ja hoor, we krijgen nu ook presidentiële bevestiging van Hollande via de officiële twitteraccount van het Elysee:
Citaat:
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
#1634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja natuurlijk, heb ik ooit anders beweerd?
![]() |
![]() |
#1636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=94686 |
|
![]() |
![]() |
#1637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een van die zaken die ik mij herinner, is zijn uitspraak dat links en islam een soort verbond hebben gesloten om Europa te ontchristelijken. Professor Vermeulen merkte daarbij op dat de linksen zich als nuttige idioten gedragen, daar ze blind (willen) zijn voor wat de islam eigenlijk op langere termijn betracht.
|
![]() |
![]() |
#1638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1639 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|