![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem van dat gebied van Limburg is dat men ondanks alle reconservies iedere keer focust op grote bedrijven. Overigens Kortrijk en Roeselare liggen op een steenworp van Frankrijk, zelfs op een steenworp van een van de grootste steden van Frankrijk. So what? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zit het daar met de werkloosheid? Loopt die op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De staat zorgt alleen maar voor overbetaald werk en dubbel pensioen voor een aantal uitverkorenen in een "ons kent ons" systeem . Ik heb altijd gezorgd voor mijn eigen inkomen , ik moet niemand dank u zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() De spoorlijnen in België. Zoek eens op waar Genk ligt en waar Kortrijk ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, zolang het duurt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor een ander deel is dit ook een uitvloeisel van een doorgeslagen Limburg-gevoel. West-Vlaanderen en Limburg zijn de uitersten, en hebben beiden van Brussel weinig te verwachten en hebben tevens beiden een groter eigen identeitsgevoel. Ik heb echter meermaals opgemerkt (de helft van de familie is WVl, de andere helft L) dat men zich Limburg soms wentelt in dat Limburggevoel. Als de Ford een paar jaar geleden ging herstructureren was het in de pers ach en wee en geklaag, mede door het Belang. Als de Claeyson in Zedelgem of de Brugeoise iedere keer opnieuw herstructureerde, werd er gevloekt, maar werd er ander werk gezocht. Limburg wordt op den duur de gevangene van het eigen Limburggevoel (het was een keuze van het toenmalige provinciebestuur): alles moet fijn zijn, vlaai en fiets, maar de wereld zit zo niet in elkaar. Laatst gewijzigd door hagel : 13 februari 2015 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() De expressweg naar Hasselt is in prima staat en je mag er 120 rijden.
Ben jij eigenlijk ooit al eens in Sint-Truiden geweest?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 februari 2015 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Als je sommigen moet geloven is Sint-Truiden gewoonweg onbereikbaar. Vreemd dat ik er geregeld vlot geraak, en dat van de andere kant van het land. Grootste deel van de rit gewoon over snelweg. In alle geval niet minder dan naar Zoetenaaie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Sint Truiden ligt meer dan 15 km van de snelweg en heeft een bevolking (stad zonder de bijhorende dorpen) van meer dan 22.000 inwoners. Ge maakt dus nogal een vergelijking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ge moet eens van Eindhoven, Lommel of Maaseik naar Sint-Truiden rijden. Of dichterbij, vanuit Maastricht.
Laatst gewijzigd door pajoske : 13 februari 2015 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bent u ooit al in Zoetenaaie geweest? Ik vraag mij af of de inwoners van Sint-Truiden wel zo gelukkig zijn met het beeld dat van hun stad hier wordt opgehangen? Ik ken er namelijk wel een aantal die dat niet zouden zijn. Als echte Truienaars beschouwen ze hun stad nog steeds als de hoofdstad van Vlaams Haspengouw, en voelen ze zich meer dan die Hasselaren. Zelf beschouwen ze hun streek rijker dan die Noordlimburgse Kempen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |