![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je bent hier toch al lang genoeg om te weten dat alles de fout van de sossen is ?
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Banneling
|
Ik woon hier inderdaad al sinds ik geboren ben. Ik heb alles zien evolueren. Had ik het trouwens over de 'sossen'? Ik meen van niet. Ik had het over de drie oude machtspartijen die de politieke en economische situatie gecreëerd hebben. Ik heb meer en meer de indruk gekregen dat die zelf niet meer in het oude België geloven en geloofden anders hadden ze het nooit zo verwaarloosd achtergelaten. Ze waren meer met hun eigen voortbestaan bezig.
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeg eens, wie heeft schuld aan de huidige staatsschuld buiten de SP/PS, CVP/CDH, VLD/MR?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De N-VA natuurlijk.
|
|
|
|
|
#166 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
.. u en ik weten dat dit niet kan .. doch we houden het voor ons .. d'acc ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onder Di Rupo alvast niet...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de shopingcentra (model Uplace) in Parijs, Rome, Kaapstad ? Dat zijn kopieën van elkaar waar het meestal druk is. Laatst gewijzigd door Boduo : 19 februari 2015 om 14:00. |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik kan er voor zorgen dat mijn eigen zaak stampvol staat met klanten. Maar dat wil niet zeggen dat ik dan nog mijn boterham verdien. |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Los van de inhoud. Die naam ('Joeplees') is een voorbeeld van irritant gebruik van Engelse newspeak. Ik ga het in navolging van de mannen van de ideale wereld "Huplakee" noemen.
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
laat ons een vergelijking maken tussen Maasmechelen & Kortrijk: Maasmechelen heeft +/- 38.000 inwoners, ligt bij een belangrijke snelweg naar een grote stad: Aken. Kortrijk heeft +/- 75.000 inwoners, ligt bij een belangrijke snelweg naar een grote stad: Rijsel. De regio Rijsel-Doornik-Kortrijk telt meer dan 2.000.000 inwoners. Een renderend winkelcentrum moet liggen in een relatief grote regio qua inwonersaantal. |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Minister
|
Citaat:
|