![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mijn bijdrage
Voor een Westerling is een aanslag in Parijs vanzelfsprekend belangrijker dan wat er omgaat in een verloren gat in Afrika. Het is een normale menselijke reactie. Hebt u dat gemaakt Het is een man die geeft om mensen, iets wat een onmens als jij, die de dood van duizenden Nigerianen goedpraat omdat het zwarten zijn, niet kan begrijpen, natuurlijk. Dat heet flagrante kwade en intellectuele oneerlijkheid. Iets wat natuurlijk past in uw extreem links kraam om alles wat niet aan uw zijde staat als onmens te stigmatiseren. Zo kennen de hypocriete ridders die zichzelf het monopolie van de moraal toekennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot nader order in mijn negeerlijst
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Subliem ! Laatst gewijzigd door Boduo : 28 februari 2015 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#508 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anderzijds: hij is zo grappig in zijn irritatie dat hij van mijn part zeker mag blijven.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150307_01567597
Als ik dit soort berichten lees dan verbaas ik mij altijd over de naïviteit van bepaalde mensen. Ik dacht dat Varoufakis één of andere professor of hoogleraar economie was ofzo? Met dit voorstel bewijst hij dat hij hoe langer hoe verder van zijn volk staat of dat hij de trojka door middel van onzin om de tuin wil leiden. De Grieken betaalden al geen belastingen toen het nog goed ging, waarom zouden ze dat nu plots beginnen doen? Om het geld in een bodemloze put te gooien. In Vlaanderen, waar een groot deel van de betaalde belastingen naar de bodemloze put genaamd Wallonië gaat betalen de mensen ook niet graag belastingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent in beide gevallen, niets. Failliet laten verklaren en kleinschalig opnieuw beginnen met de drachme. En vooral blijven dreigen met de overstap naar de Russische invloed sfeer. De schrik van de USA en de Europese maffiastaat, het verlies van de macht over de noordelijke helft van het Middellandse zeegebied. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
|
![]() Citaat:
Je beseft niet welke mogelijkheden Rusland heeft. Als ze die benutten voor eigen gebruik en voor bevriende staten, kan Europa zijn boeltje bij elkaar gooien om zijn interne markt te gaan beschermen. Je ziet wel dat ze in Rusland nog altijd Belgische appelen en peren eten. Gods en kapitalisten wegen zijn ondoorgrondelijk, maar hebben beiden iets gemeen: $$$$$$$$$$$$$$$$ en €€€€€€€€€€€€€€ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Reden is omdat daar nu de meest democratische regering tot stand gekomen is. Alhoewel het "democratisch" kiessysteem aldaar één van de schijnheiligste is! Geloof daarentegen niet dat ik ooit reactie ga verkrijgen dankzij de vele taalkloven in europa.
![]() |
![]() |
#516 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is in de Griekse tragedie vooral zeer duidelijk dat de mensen en democratie in Europa niets betekenen en het in feite zuiver en alleen om geld en het groot kapitaal gaat.
De rest wordt allemaal opgeofferd.
![]() |
#517 | |
|
![]() Citaat:
Of binnen de muntunie van de euro blijven en dat betekent een stuk autonomie inleveren 't.b.v de stabiliteit van de gezamenlijke munt Of uit de muntunie stappen en meer autonomie behouden binnen de EU , zoals Engeland en Denemarken. Van twee walletjes eten gaat nu eenmaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
|
![]() Citaat:
Griekenland maakt die keuze niet en moet daarom ook niet zeuren , dat ze zich aan gezamenlijke spelregels dient te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
|
![]() Citaat:
Voor hun export zal het goed zijn. |
|
![]() |
![]() |