![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar er is geen werk, dus het brugpensioen levert sociale bijdragen op. Dus het kost niets, in tegendeel. Anders stonden deze mensen ook maar op de dop. Het is een symbolenstrijd van de politici. Terwijl dat de vakbonden vechten voor hun leden die straks met de bedelstaf bij de werkgevers langs moeten gaan. Laatst gewijzigd door Tavek : 10 maart 2015 om 16:00. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De oude industriële continenten gaan gewoon terug naar af en worden de nieuwe ontwikkelingslanden. De groeilanden gaan er met de dag spectaculair op vooruit....de mensen worden er met de dag rijker.Mensen komen er vliegensvlug uit de armoede en meer en meer mensen gaan behoren tot de middenklasse. Binnen 10 jaar is Rotterdam Brussel of Antwerpen een ghetto ivgl met Saigon Bangkok en ja of zelfs Pnomm Penn Wat er aan te doen ? Ik zou het begot niet weten..... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 maart 2015 om 16:12. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De mensen die niet kiezen voor het jachtige snelle geld blijven dan maar in het land van oorsprong als simpele landbouwer ofzo....
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zij kunnen dus niet afgedankt worden en betalen ook rsz, bv, bijz, soc zekerhbijdr, werkgevers- en nemersbijdragen, ... De schatkist gaat uitpuilen, iedereen is aan het werk en we zijn er terug bovenop. We maken 1 uitzondering voor de zus van Dewever want na 28 jaar dopper kunt ge daar toch niets meer mee aanvangen! |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En kwam het ons goed uit dat we dat in de schoenen van het acw hebben kunnen schuiven. Dat gaf ons de gelegenheid om intern de plooien glad te strijden buiten het gewoel van de pers en al te nieuwsgierige concurrenten. Tussen dit en twee jaar gaat dat wel ergens in een boekje over de recentste geschiedenis van de b. politieke afgang bekend geraken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 maart 2015 om 16:49. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zonder sterft ge. Teveel er van en ge verdrinkt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
Wie het land bestuurt? De regering én de vakbonden ... maar gij niet, Wevermans! Dat pikt aan de poep, hé?
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Goe weer aan de Zuid. .
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar kom, voor de rest heb je gelijk. Levenslang doppen, dat moet stoppen. .
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
Levenslang aan de uier hangen en nooit 1 Eurocent in de staatskas storten, vd geboorte tot de dood leven van een ander zijn zweet, ze zouden het moeten verbieden hè Schoof!
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Banneling
|
de wever ga een geit (homans) neuken in plaats van u te moeien met de federale politiek, stuk crapuul van antwerpen.
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Banneling
|
Kortom, hypocriete NVA'ers die niet weten waar ze over spreken en de fout altijd bij een ander zoeken: de waal, de bruggepensioneerde, de werkloze, de ACV'er....altijd op zoek naar een zondebok. Liefst bij een zo zwak mogelijke groep zodat ze geen petsen terug krijgen.
Wel, nu gaan de vakbonden in uw spoor liggen. En wij gaan stevig liggen. De komende 4.5 jaar gaan afzien worden voor de NVA. U gaat uw programma nauwelijks kunnen uitvoeren. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Er was een akkoord van de Groep van 10, waarom de evenwichten in dit akkoord nog verstoren ? Dat begrijp ik niet, zeker niet van CD&V.
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 10 maart 2015 om 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik, die zo goed mijn best deed. En altijd met weinig tevreden. Ten dienste van mijn medemens. .
|
|
|
|