![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22501 |
Minister-President
|
![]() Iedereen weet dat 'jamaar, eigenlijk is dat niet belangrijk' gewoon een manier is om te zeggen 'ok, het klopt niet' zonder het écht te zeggen. Een tijdje terug was dat nog een belangrijk argument voor jou, voldoende om er meerdere posts over vol te spammen. Nu er serieuze en onderbouwde tegenargumenten zijn gekomen is het opeens niet belangrijk meer. We kennen die truukjes allemaal hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22502 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) Dat het gesprek NIET per GSM gevoerd werd is een bewering die later aan het verhaal toegevoegd werd toen enkelen beweerden dat er geen communicatie per GSM kon plaatsvinden. Maar ja, daar zaten jullie toen met de handen in het haar. Wat nu uitvinden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22503 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22504 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22506 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De onderhoudswerken op zich zijn niet uitzonderlijk, maar dat gebruikt ge dan als goedkoop argument. Kortzichtig antwoord met als enig doel de anderen belachelijk te maken. Het zijn wel het "soort" werkzaamheden die, achteraf bekeken, perfect in het plaatje passen van het aanbrengen van explosieven. Voeg daaraan toe de fel overdreven bewaking van diezelfde werkzaamheden en de op het eerste zicht onnodige geheimzinnigheid er rond. En als laatste de feiten die zich rond het uitvoeren van die werkzaamheden hebben voorgedaan. Je kan het allemaal op het internet vinden. En als ik het gevonden heb, kan jij dat ook. Ik denk er nog niet aan om je daarbij behulpzaam te zijn. Blijf maar lekker in je eigen ivoren torentje. Je eindbesluit zal toch altijd onveranderlijk hetzelfde blijven, omdat het zoals ik zei, op voorhand vaststaat. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 7 maart 2015 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22507 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22508 |
Banneling
|
![]() Stel je zo een rechtszaak voor. Een aanklager die zegt: "Hij heeft het gedaan, ik heb bewijs maar ik ga het niet geven, zoek het zelf maar uit, ik heb dat ook moeten doen!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De prof_eet zou perfect Gaston Bergmans kunnen vervangen, maar met veel minder flair natuurlijk. Een beetje een zuurpruim-versie van Gaston Bergmans, zonder humor ook. een triestige plant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
inderdaad volledig afsluiten. In deze oude megastructuren waren onderhoudswerkzaamheden aan de orde van de dag. Uw idee is zuiver suggestief , en is door niemand bevestigd dat men bezig was explosieven aan te brengen
![]() |
![]() |
#22511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opgepast! U lokt het N.S.S.S. (No Shit Sherlock Scorpio) uit zijn hol. Dat mens is hier geabonneerd op alle conspiracy en creationisten-draden. Danger!!! Incoming Scorpio missile, recht in het Pentagon & up yours! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@DeProf_eet, Gesprekken via GSM vanuit zo'n vliegtuig op 'hoogte' kunnen weldegelijk plaatsvinden. Het kan moeilijk zijn verbinding te krijgen en deze zou niet zeer stabiel zijn (langdurig). Maar het kan zonder twijfel. Ik raad U niet aan dit te testen tijdens een vlucht zonder toestemming. Maar ik kan U verzekeren dat dit weldegelijk mogelijk is, mensen die in de luchtvaart werken hebben mij dat bevestigd. Het gaat zelfs nog wat verder, maar ik kan daar niet op ingaan. Neemt U dat gewoonweg maar aan. Zoniet, moet U op eigen risico maar eens Uw GSM opzetten tijdens de vlucht om U er zich van te overtuigen. In feite brengt U daarmee niets in gevaar in eerste opzicht. Maar toch is het (edit: strikt) verboden. OK. edit 2: dat verbod lijkt me in verband te staan met het feit dat zoiets het GSM-netwerk grondig verstoort. GSM is bedoelt voor land (niet air). Zulke oproepen vanuit een vliegtuig veroorzaken heel wat problemen in het netwerk. Dat netwerk is niet voorzien voor gewone 'consumer' GSM oproepen die op een tiental of zelfs honderden GSM masten tegelijkertijd met zowat een 'identisch signaal' inloggen (zoiets verdient terecht een ban van het netwerk), dat veroorzaakt chaos. (Enkel speciale phones met bepaalde software kunnen dat doen zonder problemen...) Gezien Uw nummer bekend is, zal men U daarop (eventueel) aanspreken, indien U woonachtig bent in die jurisdictie of er nauwe samenwerking bestaat met het 'getroffen gebied' (&naargelang de veroorzaakte chaos). Ik hoop dat dit het een en ander verduidelijkt. Tenslotte, vergeet niet dat de gsm en andere 'G' netwerken continu aan triangulatie doen ![]() ![]() Wat betreft de gsm oproepen vanuit vliegtuig(en)/911. Deze zijn perfect mogelijk. Maar ik betwijfel dat men deze zou vrijgeven indien deze werkelijk plaatgevonden hebben. Daar ben ik wel ten volste van overtuigd. In feite heb ik deze kwestie inzake 11 september nooit bekeken, ik weet dit gewoonweg. . Verder is gans deze kwestie een kluwen...net zoals vele andere zaken dat ook zijn... ieder zijn ding. Connect the dots, hang kluwen aan alle andere kluwen en ontwar maar. Succes... het begon lang voor het jaar 0. Tenslotte vermeld ik nog dat communicatie vanuit alles wat zweeft of vliegt strikt gereglementeerd is en alle systemen hun eigen spectrum van frequenties gerbruiken (naar internationale aangenomen normen *militairen en soortgelijk uitgesloten). Laatst gewijzigd door zonbron : 8 maart 2015 om 07:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22513 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn ook niet zo maar vrijgegeven maren waren onderdeel van bewijsmateriaal in een rechtzaak.
![]() |
![]() |
#22515 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In welke rechtzaak?
![]() |
#22516 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22517 |
Banneling
|
![]() Een van de beste bewijzen dat er geen vliegtuigen betrokken waren (er zijn ook geen brokstukken gevonden) bij de 9/11 aanval.
https://www.youtube.com/watch?v=LPKq2K2dh6k https://www.youtube.com/watch?v=5wF74zTLjNg https://www.youtube.com/watch?v=MIXlW1lZYKQ Andere merkwaardige filmpjes/getuigenissen dat er geen vliegtuigen betrokken waren bij de verschillende 9/11 aanvallen en crash sites. https://www.youtube.com/watch?v=It5J...eature=related https://www.youtube.com/watch?v=_0eC3uns3pA https://www.youtube.com/watch?v=8YaFGSPErKU Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 24 maart 2015 om 03:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22518 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In het plot waar jij in gelooft heb je er honderden rechtstreeks nodig. Onrechtstreeks zelfs duizenden die in staat zijn hun opdracht te linken aan de rest. De kans dat ééntje uit de biecht klapt is te groot. Is er een 'grote' verifieerbare getuige naar voren getreden na wiki-leaks en Snowden?
![]() |
![]() |
#22519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan dat zelfs beoordelen zonder in het plot zelf te geloven. Wat is dat voorwerp dat te zien is ? EJe kan toch minstens al zien dat er met de uitgezonden opnames op TV geknoeid is. Maar je moet het wel "willen" zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22520 |
Banneling
|
![]() De ene beweert dat er geen vliegtuigen bij betrokken waren en geen brokstukken gevonden zijn, anderen beweren dan weer dat United 93 neergeschoten is omdat de brokstukken (die volgens sommigen dus niet bestaan) te ver uit elkaar liggen. Tijdens het puin ruimen zijn meer dan genoeg brokstukken opgeruimd, maar Youtube filmpjes zullen het altijd wel beter weten zeker?
Hier heb je wat foto's van wrakstukken bij het Pentagon: http://www.911myths.com/html/757_wreckage.html |
![]() |
![]() |