![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is wel een dikke nek, maar niet onbetrouwbaar. Voor de rest ben ik het Vlaams Strikske wel dankbaar voor de resultaten. Op de verkiezingsdag. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is dat uw bijdragen hier ver boven nul uitstijgen qua niveau, he Henrike.
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik ben niet de chauffeur die de bekeuring van de 911 kapotscheurde. ![]() En die schopte het tot Kabinetschef van J Jambon. http://www.hln.be/hln/nl/17781/Reger...f-Jambon.dhtml Laatst gewijzigd door Henri1 : 29 maart 2015 om 19:34. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De moderne slaaf van Bart Sinterklaas ...
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 maart 2015 om 20:17. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kijk, ik kan dat ook. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Wever maakt lange dagen ! En op het nieuwjaarsfeestje in Flanders Expo zag ik dat de zwarte erg geliefd was bij de dames, die allemaal een selfie met hem wilden, en misschien nog wel meer. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De huidige regeling is bedrog. Men sluit alle Europese allochtonen uit en dat noemt men ook wel eens discriminatie op basis van afkomst. Laatst gewijzigd door daiwa : 30 maart 2015 om 00:38. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U hebt het waarschijnlijk meer voor ''wij slaan alle erfenissen aan'' Anciaux?
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En toch ben jij in je kindertijd rond 6 december altijd heel braaf geweest om speelgoed van die racistische Sinterklaas te krijgen.
Ik zie je nog vol eerbied staan bij zijn troon toen hij in zijn groot boek keek of je wel braaf was geweest. En als dank voor al die jaren speelgoed dat je van hem kreeg zeg je nu dat hij een gore racist is .... ondankbare !! |
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de anti discriminatie en racisme wetgeving staat dat men geen onderscheid mag maken op basis van afkomst. Maar ze doen zélf niets anders ! |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Bracke is mijn favoriet niet maar hij geeft een prachtig onderbouwde repliek hier. Niets anders dan de waarheid.
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En vooral, hij rijft pakken geld binnen op kosten van de gemeenschap. Zeker wanneer hij uitbetaald wordt als parlementair die nooit in eender welk parlement te bespeuren viel. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 maart 2015 om 07:45. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu stelt Lepe Liesbeth het voor alsof zij een grote stap heeft gezet. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
U vult gewoon in wat hij over politieke tegenstanders zegt. Je toont aan dat hij gelijk heeft met wat je zegt.
|
|
|
|