![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Vreemdeling
|
![]() Je weet toch dat het not done is om iets over de moslims te zeggen. 1 "Dit vind ik niet kunnen" resulteert in tal van belangengroepen die je zullen zeggen "Je mag niet iedereen over dezelfde kam scheren." En reken op een belerende vingertje.
Het probleem op zich is onbespreekbaar gemaakt. Stel dat jij en je vrouw elke maand - ik zeg maar iets - 4000€ verdienen. Je vrouw koopt elke maand voor 5000€ schoenen. Je komt dus niet toe. Je zou daar graag iets over zeggen maar je mag niet. Er is immers een instituut opgericht waar je iedereen kunt gaan verraden die begint over de kostprijs van schoenen. Daarboven bestempelt de linkerzijde iedereen die over de kostprijs van schoenen begint als "verzuurd". De maanden gaan voorbij. Steeds meer schulden. Maar je mag niets zeggen. Hoe ga je het probleem oplossen als je het zelfs niet bij naam mag noemen? Lang leve de politieke correctheid!! (voor de dames: verander dame/schoen gerust door heer/auto) |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Die analogie raakt kant noch wal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Ohja?
Iemand die zulks beschuldigd wordt en zelfmoord pleegt: 50% kans dat hij idd gevangenisstraf wil ontlopen zo, de ontvoerder en verkrachter van Natasja Kumpish heeft dit gedaan. maar ook 50% kans, dat iemand onschuldig is en een einde maakt aan het leven omdat de vooroordelen die de mensen hebben en de hele poppenkast die er rond losbarst, te zwaar doorwegen op iemand. Zou jij het fijn vinden om van verkrachting beschuldigd te worden terwijl het niet zo is, maar dat de mensen die je kennen en er van gehoord hebben, je scheef bekijken, je de vinger wijzen, je het etiket van verkrachter opplakken terwijl je niks misdaan hebt? Michael Jackson is jarenlang beschuldigd van kindermisbruik, pas na zijn dood zijn velen van die mensen (hun ouders) naar buiten gekomen met de waarheid, zijnde dat M.J. die kids nooit iets had misdaan. Toch maar oppassen met zulke uitspraken te doen, denk ik zo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat het toch een ernstigere zaak is dan zomaar 'een procesje.' Hugo Camps zei het zo: Citaat:
Iedereen weet wat dit wil zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, de man wist het niet dat "gratis rijden gedaan was"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gatver, ik ken ook iemand die ze voor seksueel misbruik voor gerecht gesleept hebben, da's zelfs in hoger beroep gegaan terwijl hij onschuldig was! Iedereen is ook Juf Magalie vergeten? Voor het gerecht moeten komen in zulke zaken staat nog steeds niet gelijk aan schuldig zijn... Maja, ik ben een zeldzaam geval dat zo denkt me dunkt :-S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw verwijzing naar Juf Magalie is ook nogal schaamteloos, tenslotte heeft de raadkamer daar beslist dat er geen enkel bewijs of aanwijzing van schuld was, waardoor men haar buiten vervolging stelde, de situatie met Steve 'Beria' Stevaert is de volledig omgekeerde situatie, daar besliste de raadkamer dat er meer dan voldoende bewijs aanwezig was in het dossier om hem in beschuldiging te stellen voor verkrachting, wat ze dan ook gedaan hebben. Dus de perikelen van Steve 'Beria' Stevaert gelijk stellen aan Juf Magalie is er wat over. En voor diegenen die hier komen vertellen dat men hem geen verkrachter mag noemen want niet veroordeeld, kom zeg, ernstig blijven aub, als we jullie laten doen dan wordt het slachtoffer nog vervolgd omdat ze haar verkrachter aangegeven en dus bij naam genoemd heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat ik dat zei, negeer je compleet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand die niet veroordeeld is geen verkrachter genoemd mag worden, hoe precies moet het slachtoffer dan de misdaad aangeven? Want volgens u maakt het verkrachte slachtoffer zich schuldig aan een misdaad als ze Steve 'Beria' Stevaert aangeeft als verkrachter.
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Omdat iemand wordt aangegeven als verkrachter IS die persoon dat nog niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, het slachtoffer zegt dat ze door hem verkracht is. Het onafhankelijke onderzoek bevestigt die stelling. De raadkamer heeft hem dan ook in beschuldiging gesteld wegens verkrachting. En dan mag jij blijven zeggen, hij is niet veroordeeld, maar niettemin is hij een verkrachter, volgens het slachtoffer, volgens het onderzoek, volgens de raadkamer.
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en al meteen in de bres voor een pedofiel en een verkrachter ra ra ![]() ![]() ![]() altijd dezelfde lijn ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Ik heb in een van deze topics nog al aangehaald dat ik iemand ken die zich ook voor het gerecht is moeten gaan verantwoorden, in hoger beroep zelfs (ook al was hij in 1e aanleg vrijgesproken), terwijl er niks gebeurd was. Dus kom me aub niet af, met dat hij waarschijnlijk schuldig is omdat de raadskamer de zaak doorverwezen heeft naar de rechtbank.
Dat hebben ze vooral gedaan omdat hij niet aanwezig as op die zitting... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan he, maar het is onwaarschijnlijk. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar door daar de nadruk op te leggen zoals gisteren door de vriend van SS, Yves Desmet, werd gedemonstreerd, zeg je dan ook niet dat in een zaak als deze waarbij de ene persoon bij het gerecht een ander persoon rechtstreeks aanwijst als dader, dat de eerste géén slachtoffer is tot de dader veroordeeld is? Dát lijkt me als slachtoffer ook niet makkelijk om dragen.
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn gelukkig nog niet aan de Nieuwe Orde waar de partaai beslist wie schuldig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |