![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het zou ook wel kunnen dat de man niet meer 'au sérieux' word genomen,; - zoals zijn Nederlandse en Franse Overtuigingsgenoten (wellicht anderen ook). Drieste situatie, temeer dat zijn beweringen over de 'islaam' merendeels met de absolute waarheid stroken. ![]()
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo gaat dat bij onze overbevolkte, overbetaalde, oersaaie en onkundige staatszender. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Woord "neger" op iemands gevel schrijven is natuurlijk vele erger, daaraan dienen 'n week lang speciale uitzendingen besteed te worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Hoe zou hij reageren als ze twee gewapende marokkanen sturen om hem te beschermen?
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dag nadien mocht die zijn verhaal al komen doen op tv in Ter zake. Dat hij als journalist/fotograaf er geen foto's van had genomen vond men blijkbaar normaal. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Dewinter: “Ik heb twee mensen die mijn beveiliging doen. Eentje gaat er bijna altijd mee. Als het echt moeilijk wordt dan wil de politie of de staatsveiligheid ook wel een inspanning doen, maar dat is eerder uitzonderlijk. Het is echter niet zo dat er bij mij permanente beveiliging is zoals bij Wilders bijvoorbeeld. Dat zou ik ook niet willen want ik denk dat dat niet werkbaar en leefbaar is. Je bent dan steeds minder toegankelijk en bereikbaar voor iedereen met alle gevolgen van dien. Dat is geen goede zaak, vind ik persoonlijk.”" Raas dus zo niet. De man wil zelf liever geen te strakke beveiliging. Volledig interview: http://www.historien.nl/interview-met-filip-dewinter/ |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Pim was vooral een gevolg van de arrogantie van paars/vvd-pvda/de 3e weg/polderfascisme.
Afgeschoten door een doorgedraaide groenlinkser. In 2012 kwam paars 2.0 aan de macht en guess what, in 2014 is diezelfde groenlinkser weer op vrije voeten. Zonder beperkingen. Het blijft zeer treurig gesteld allemaal in een land waar je langer vastzit wanneer je een crimineel dood schiet dan wanneer je een minister president in spé dood schiet.
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand tegen zijn wens in toch bewaken gaat niet.
Laatst gewijzigd door dalibor : 15 april 2015 om 14:49. |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Pim was anti JSF straaljagers en Matt Herben als ex woordvoerder van defensie was pro. Typisch staaltje cia psyop om zowel de deal te beschermen als het NL volk tegen elkaar op te hitsen want: verdeel en heers.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ze doen wat ze moeten doen , moet het te doen zijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar mag zoveel ruchtbaarheid aan gegeven worden als je maar wil. Ik heb de indruk dat jij wil bepalen hoeveel ruchtbaarheid daar aan moet gegeven worden. Redactietje spelen.
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niet door de cia zelf, maar wel door methodes die men van de cia geleerd heeft.
Citaat:
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 15 april 2015 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dit vond ik toevallig vandaag op de site van Knack, en ik ben het er roerend mee eens, zowel wat betreft zijn standpunt over Dewinter, als over de islam...
http://m.knack.be/nieuws/belgie/link...=2721532006146 Citaat: Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#80 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel heb ik geduld, ook met jou. daarom wat uitleg: Citaat:
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 15 april 2015 om 15:36. |
||
![]() |