![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22802 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22803 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Denkt gij echt dat Eli aan uw kant staat? Als hij het voor het zeggen heeft, gij zijt de eerste die hij buitenschot. Want na moslims heeft hij de grootste haat voor atheïsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22804 |
Minister-President
|
![]() Kunnen jullie twee nu eens ophouden met die onzin? Voer jullie irrelevant privédiscussietje via PM, hier gaat het over 9/11.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22805 |
Banneling
|
![]() Kunnen jullie wel lezen? Pg 1139 onderaan. Boeken gevonden op 8 miles
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22806 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bekijk dit filmpje eens: het is genomen op ongeveer dezelfde afstand van de Twin Towers als 'downtown' Shanksville (nu ja, 'downtown', twee straatjes) ligt van de crash site van UA93. Kijk eens wat daar allemaal aan papier rondvliegt: http://thecameraplanetarchive.magnif...-NYT;search%3A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22807 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() NOOT: het aantal pagina's is afhankelijk van uw instellingen (# berichten per pagina)
![]() |
#22808 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22809 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was zelfs een draad over 9/11 voordat deze bestond.
![]() |
#22810 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je de krater al vergeleken met een vergelijkbare crash in Janatabad, Iran? ![]() http://b.bimg.dk/node-images/109/8/2...lane-crash.jpg Dit is de krater van Shanksville: ![]() Veel kleiner toch? En veel minder brokstukken. De enige verklaring die ik zou kunnen vinden voor het gebrek aan brokstukken is dat de krater veroorzaakt werd door de impact, maar dat de brokstukken overal rondvlogen in het bos, en dat het papier meegedreven werd met de rookpluim. Maar er zijn meer vragen onbeantwoord die eerder het tegendeel aantonen. 1) Toen de eerste hulpverleners ter plekke kwamen, was er geen kerosinegeur, geen lijken, geen boeing, niets. http://www.theeventchronicle.com/911...drop-of-blood/ 2) Bekijk de bomen in de achtergrond: verbrand maar kan even goed van een bom zijn. Merk op dat zeer weinig bomen en takken vernietigd zijn. http://killtown.blogspot.be/2010/02/...conflicts.html 3) Op 12km van de crashsite vielen er lichte brokstukken naar beneden als confetti enkele minuten (hoeveel juist??) na de impact. Aangezien de wind niet zo sterk was lijkt me dat erg snel. 4) de meeste brokstukken werden gevonden nabij het witte huis in het bos, in die boomvrije 'straat'. Is niet echt in de richting van de crash. 5) De witte jet (militair) die gezien is, maakte een zeer scherpe bocht aan lage snelheid. Met een wit jachtvliegtuig lijkt me dat niet zo evident. 6) Als een boeing crasht, dan brandt de kerosine op met een dikke zwarte rookpluim normaal gezien. De rookpluim die gezien is, was grijs en nogal klein. De rookpluim doet eerder denken aan een explosie. Zie ![]() Dit is een rookpluim van een neergestorte boeing: ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Frank51 : 15 april 2015 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22811 | |||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
En minder brokstukken? Dat spreekt voor zich: de Tupolev is lang niet met dezelfde kracht en snelheid de grond in geboord als UA93, er gaat dus veel meer van overgeschoten zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Yk-Hy83k2Nk Zeer vergelijkbaar met de pluim van UA93. Waar jij het probeert mee te vergelijken als 'een rookpluim van een neergestorte Boeing' is niet echt vergelijkbaar: dat zijn foto's van de 747 die vlak na het opstijgen twee jaar terug in Bagram neerstortte, tjokvol brandstof dus. Dat gaat dus een stuk harder branden he. Maar beantwoord nu eindelijk eens de vraag waar het allemaal om draait: wat is er volgens jou gebeurd? Want je verschillende puntje lijken mekaar weeral grandioos tegen te spreken. Nu begin je weer te insinueren dat er GEEN vliegtuig is neergestort, daarstraks was je nog aan het proberen te bewijzen dat het vliegtuig neergeschoten was. Wat is het nu eigenlijk? Daar wil ik nu wel eerst eens antwoord op voor ik verder ga met deze discussie, want op dit moment weet ik begot niet wat je nu juist aan het proberen bewijzen bent, en heb ik zelfs het gevoel dat je't zelf ook niet helemaal weet... |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22812 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wil je nu eens stoppen met zeveren en voor die onzin eens bronnen of linkjes geven. Het mag zelfs van conspiracynutterspagina's zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#22813 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot dusver heb ik nog altijd geen bewijs gezien dat het staal die temperatuur heeft bereikt die nodig was om het te doen verzwakken. Alleen maar argumenten in de trant van "neem het maar van mij aan". Dus Parcifal, Tavek, Scorpio, atmosphere, en de rest van de trollen, komen hier al jaren supporteren voor een theorie die rust op het verzwakken van staal, zonder dat daar enig bewijs voor is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22814 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22815 | |
Minister-President
|
![]() Bedankt voor je buitengewoon briljante, goed doordachte bericht, Atari. Tegen die argumentatie is nu eens werkelijk niks in te brengen.
Ik zie trouwens dat jij die vraag ook nog steeds niet beantwoord hebt. Ik herhaal ze daarom nog een keer: Citaat:
Of zou het kunnen dat ze eigenlijk zelf geen idee hebben van wat ze nu eigenlijk juist geloven, en niet verder komen dan "it's a conspiracy"? Laatst gewijzigd door Scorpio : 16 april 2015 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22816 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.historycommons.org/timeli...e_911_timeline vergelijkbare krater? Dan is de put die mijn kat graaft alvorens te kakken ook vergelijkbaar... Je zegt het zelf: "de Tupolev is lang niet met dezelfde kracht en snelheid de grond in geboord als UA93" (ik weet niet waar jij dat van haalt) Hoe kan de Tupolev dan zulke diepe krater veroorzaken? Heb je al eens de krater gezien van de Lockerbee crash? ![]() En dat is enkel van de vleugel veroorzaakt! Nogmaals : de krater in Shanksville lijkt me eerder van een bom dan van een vliegtuig. Als je mijn geposte link volledig leest, besef je dat de kans daar dik in zit! Die gedachte is nog niet opgekomen bij jou zeker? Je leest mijn posts niet want ik was al duidelijk: volgens de feiten lijkt het me dat Flight 93 neergehaald is door een militaire jet en dat de krater in Shanksville veroorzaakt werd door een bom afgevuurd door hetzelfde vliegtuig (een witte A-10). Er zijn getuigenissen genoeg die dit staven. Zoek ze zelf in de link. Is dat nu zo'n mysterie dat de USAF zijn verplichte werk deed en het vliegtuig neerhaalde??? Die piloten zijn als helden geëerd geworden. Ik moet nog even dat filmpje terugvinden... Heb je er ook op gelet dat de zogezegde inprenting van de vleugels in de grond ervoor al bestond? ![]() Op die site werden in de loop van de jaren verschillende geulen gegraven dus die bom kan evengoed in het midden van een geul (daarom niet perse die van 1994 zoals onder) gedropt zijn geweest. Het lijkt er zo op imo. ![]() Laatst gewijzigd door Frank51 : 16 april 2015 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22817 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Yep, ik werk in de architectuur en wij bouwen onze torengebouwen voortaan met spaghettistokskes! Veel sterker dan staal... Want na een uurtje branden gaat een skyscraper van 415m hoog waarin 120.000 ton staal verwerkt is, volledig tegen het dek, bijna zonder enige weerstand! Laatst gewijzigd door Frank51 : 16 april 2015 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22818 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
WANT: https://www.youtube.com/watch?v=OmeY2vJ6ZoA Het enige moment waarop er schade aan het gebouw kon gebeuren is op dit moment: ![]() Bij de andere toren vloog de boeing in andere richting, dus kon géén schade veroorzaken. Ik zie persoonlijk niet veel vliegen in de richting van WTC7. Jij wel? Zie jij serieuze stukken TNT richting WTC7 vliegen? Zoek maar op websites met woordjes zoals skep en debunked erin en geef een gepast antwoord hierop. Laatst gewijzigd door Frank51 : 16 april 2015 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22819 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22820 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk, al die zever over hoe die krater er juist uitzien en hoe groot die is is vrij irrelevant als je al de door mij gevraagde info NIET hebt, en die heb je niet. Jullie trekken dus conclusies gebaseerd op 'gut feeling' en een paar contextloze foto's. Zo werkt een onderzoek indrukwekkend hard niet. Citaat:
Citaat:
-als UA93 ergens anders is neergekomen dan in Shanksville, waar dan, en waar is die inslagkrater en waar is dat wrak? -waarom zou een A-10 (een WITTE dan nog!) in godsnaam een BOM 'afvuren' op een veld in Shanksville? Geef daar nu eens een ietwat goeie reden voor. -je conclusie dat het een A-10 was is gebaseerd op één ooggetuigenverslag dat evengoed een ander type kan beschrijven, en negeert verscheidene andere ooggetuigenverslagen die een privéjet beschrijven en waarvan de beschrijving duidelijk niet overeenstemt met een A-10. Laat me je iets vertellen over de A-10: als je die langs de onderkant bekijkt (het beeld dat mensen op de grond zouden gehad hebben) dan is het allereerste dat opvalt dat die volledige vleugel werkelijk tjokvol wapenrekken hangt. Je KAN daar niet naast kijken. Je zou dan verwachten dat tenminste één van die ooggetuigen daar iets over zou zeggen, niet? Maar nee, geen enkele. Ik negeer nog eventjes dat, zoals ik eerder als zei, de A-10 zowat het slechtste vliegtuig in het volledige gigantische Amerikaanse arsenaal is om een ander vliegtuig mee neer te schieten. En dan nog iets: stel nu even dat wat je beweert klopt. Hoe past dat dan binnen de hele 'it's a conspiracy'-religie die beweert dat alles op voorhand gepland was door de Amerikaanse overheid? Want met wat jij hier nu beweert is er nog steeds een gekaapte UA93, en is het enige verschil dat het toestel is neergeschoten in plaats van neergestort. Waarom dat verborgen houden, wetende dat dat perfect aan de bevolking zou verkocht kunnen worden? Waarom het zo ingewikkeld maken? Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |