![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die de onbeschofterik wil uithangen moet maar de onbeschofterik uithangen! Maar dan ook doorgaan voor een onbeschofterik en links laten liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vent die een vrouw geen hand wil geven omdat ze een vrouw is, is een racist.
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gaat gij ook akkoord met het volgende? Ik klaag eender wie aan die mij weigert een hand te geven, in omstandigheden waarin dit wel gepast is. En na afloop van een potje voetbal en dergelijke sociale omstandigheden meer, hoort dat er bij. Naar een scheidsrechter toe is dat zelfs een soort bedankinkje. Op de werkvloer tegenover collega's ... (om nog niet te spreken tegenover klanten in sommige jobs ...) Ik klaag dat aan, en ik trek mijn conclusies daar uit. Bijvoorbeeld mocht iemand in mijn motoclub de hand weigeren van een van de dames die lid of erelid zijn, ik zou voorstellen aan het bestuur om die buiten te zwieren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die man oefende enkel zijn recht uit. oh wacht, ik snap het al. Charlie Hebdo mag mensen beledigen (zelfs toegejuicht worden daarom) omdat zij keurige blanken zijn, zij hebben het recht daartoe. die man hier mag dat niet omdat hij een moslim is. hypocrieten.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 21 april 2015 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als beledigen 'n grondrecht is, heeft die gast toch z'n grondrecht mogen gebruiken, hij heeft mogen beledigen, hij heeft 't gedaan en niemand heeft hem daarvoor vermoord. Je blijft manke vergelijkingen uit je mouw schudden. Erover lullen/discussiëren versus vermoorden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
deze vergelijking slaat alles !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf het moment dat je naam op het scheidsrechtersblad staat tot de scheids het ondertekent als de wedstrijd gedaan ben je onderhevig aan de reglementen van de KBVB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ondertussen hier de gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen (terecht) benadrukken. Laatst gewijzigd door daiwa : 21 april 2015 om 23:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals iemand hier al eerder schreef, wordt er in het voetbal wel vaker geen hand gegeven aan de ref. Heb zelf nog gevoetbald, en het gebeurde dat we na de match het veld verlieten zonder handje aan de ref. Als die een beroerde match had gefloten. Als het te hartd regende, .... Voor de wedstrijd werd nooit een hand gegeven, behalve dan tussen de twee aanvoeders en de scheids. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat ge er tevreden mee moet zijn. Het enige dat het met zich mee brengt is dat ge er geen geweld aan moogt koppelen. Maar als gij zegt van: "Die persoon heeft mij beledigd, ik ga geen zaken meer doen met die persoon.". Dat is uw goed recht. Doe gerust. En ja, mensen gaan daar over zagen. Laat ze maar zagen. Zolang ze niet agressief worden, mogen ze zagen. Negeert ze gewoon. En al die voorkeuren zullen dan met elkaar clashen en daar zal een meer algemener toekomst uit komen.
Laatst gewijzigd door Nexer : 22 april 2015 om 09:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat is voor mij het grootste probleem met de Moslims en HET verschil met bijvoorbeeld de Chassidim joden. Deze laatsten doen ook al hun rare dingen en houden zich afzijdig, zijn redelijk racistisch jegens niet gelovigen (qua denkpatronen) maar ze nemen daarvan ook de consequenties. Moslims komen ons vertellen dat de consequenties van hun achterlijk dogmatisch gelovig handelen racisme zijn terwijl het gewoon actie - reactie is. U wil geen hand geven aan vrouwen, tof maar dan kan u vermoedelijk in heel veel bedrijven, verenigingen etc. niet aan de slag. U wil overal en altijd een symbool dragen, tof maar dat heeft zijn consequenties. Dit is de enige boodschap die gegeven zou moeten worden. U hebt vrijheden, maar anderen hebben geen enkele verplichting om uw uitvoering van die vrijheden te appreciëren en zij mogen (binnen het de gekende (straf)wetten) hun handelen aanpassen.
Laatst gewijzigd door doremi : 22 april 2015 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |