![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Six-packs bij mannen wordt idd meer en meer gedaan. Maar serieus: vrouwen die siliconen in hun benen laten aanbrengen: heb ik nog niks over gehoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat jullie er ook over denken: ik vind de sokken van bembem best "cool". Voila mannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar implantaten voor in uw achterste bestaan ook ![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van HK-sokken naar implantaten, ik denk dat het een beetje ontspoort.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
|
![]() Gewoon verzakkingen.
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Poepke en kuiten. Komt veel voor. Die vrouwen gaan dat nu waarschijnlijk ook niet aan de grote klok hangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die foto van die BH van haar, dat was geen zicht : twee lappen stof met niks in... Haar gezicht mag ook eens onder het mes bij een getalenteerde esthetische chirurg... Op de rest hebben wij geen zicht, maar als het navenant is zal er ook wel wat aan te knutselen vallen. En die stomme Kitty kousen, ja, die arrangeren dus niks aan het geheel hé, eerder het tegendeel. Dat geeft aan het alles een nog belachelijkere dimensie. Een beetje zoals een monster in clownskleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Siliconen in jarretellen? Waarom?
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D�*t is iets waar ik eerder op zou reclameren dan op Hello Kitty - sokken!
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar naar een foto van een meid met implantaten in borsten, kuiten en achterste zitten de meeste forummannen te staren terwijl de zever uit hun mond loopt ![]()
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() Met Hello Kitty sokjes geraakt ge niet van straat.
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.kiabi.be/nl/set-van-3-paa...campaign=nlpla
Hier worden 3 paar Hello Kitty sokken aangeboden voor 3 €. En maar zaniken dat bembem "ons belastingsgeld" (= 1 € voor een paar sokken) uitgeeft aan sokken?
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hele Hello Kitty rage is aan mij voorbij gegaan.
Maar op enkele na zijn al mijn sokken "kindersokken". Die komen veel voordeliger uit dat de sokken voor dames of heren. Ik koop "Kiddie" sokken in de Delhaize, die zijn mooi en normaal van prijs. Dikwijls hebben ze mooie kleuren of motieven maar ik vind er ook wel eens bij die helemaal niet opvallen. Ik heb een paar met een poezekopje en enkele paren met bloemetjes en zo maar ook effen of bijna effen sokken. Ook in de Aldi koop ik kindersokken als die in promotie staan. Altijd goedkoper dan de sokken voor volwassenen. Een paar euro's voor 4 of 5 paar sokjes, da's heel interessant voor iemand met een klein pensioen. En "kindermaten" gaan tegenwoordig heel ver, verder dan mijn maat 37! Mensen die daarover zeuren en anderzijds zeggen dat wie een klein inkomen heeft, geen geld mag uitgeven aan fleurige, plezante dingen, spreken zichzelf tegen!
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
! opgelet ! de volgende beelden zijn erg expliciet en kunnen als schokkend worden ervaren. Mensen die willen praten nadien kunnen terecht op de zelfmoordlijn ![]() |
|
![]() |
![]() |