![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23322 |
Minister-President
|
![]() Tbegin van deze draad was grappig...
Lijkt nu meer op een zelfhulpgroep... En sommigen eten teveel erwten en wortelen...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#23323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeet!
![]() ![]() ![]() (+maizena/bloem en melk voor een wat romigere saus) ![]() ![]() ![]() ![]() hier kan ik enkele dagen mee voort XD! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23325 |
Banneling
|
![]() Juist een pak friet gegeten...Niet slecht.
Doorspoelen nu, Stella met een wittekke. Er staat een hele bak te wachten, en een liter jenenver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23328 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op een nachtje gaat dat vlot naar binnen, af en toe eens iets eten, geen gevaarlijke dingen doen... Probeer maar eens, misschien word je wel wat grappiger. Want momenteel hé...Pfff... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23332 |
Banneling
|
![]() Maak je over mijn gezondheid maar geen zorgen. Ik sta er beter voor als jij, ondanks het leeftijdsverschil.
Jij bent duidelijk nog jong, en hebt een zeer ongezond leefpatroon. Te veel slapen, te weinig werken, geen sport, slecht eten... Obesitas dreigt, met alle bijkomende problemen. Ik zou zeggen, " doe er wat aan voor het te laat is " |
![]() |
![]() |
![]() |
#23333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koffie hé.
Wat anders.
![]() |
![]() |
#23334 |
Minister-President
|
![]() Kipsaté yakitori, en kip met rijst. Straks nog een pannenkoek met appel en caramel.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#23335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() afgelopen Woensdag
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() afgelopen donderdag
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zit hier dringend een koffie aan te komen.
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door lombas : 15 mei 2015 om 06:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23338 |
Banneling
|
![]() fleske rosé, zak chips , zwanworstjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23339 |
Banneling
|
![]() Pas terug van den Delhaize. Want daarstraks heb ik een fles rosé soldaat gedaan, en die smaakte naar meer.
10 flessen Rosé d'Anjou Cabernet gekocht, voor 4, 29 euros stuk. Daarmee zou ik het week end moeten doorkomen normaal gezien. ![]() Om eens af te wisselen, want dat bier altijd, daar moet ge zo veel van pissen. Die rosé moet je lekker fris drinken, maar niet ijskoud. Prima met sneekkes boerenbrood en rode hesp. Smullen ! ![]() En als de flessen léég zijn, ga ik die mooi afzetten achter den Delhaize, die krijgen ze terug van mij. Is d?*t niet vrijgevig ? ![]() Laatst gewijzigd door griezel : 15 mei 2015 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23340 |
Banneling
|
![]() zwarte thee met melk en suiker (chai).
Een ontgifting kan ik wel elke dag gebruiken. |
![]() |
![]() |