![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kent ge het spreekwoord : Alcool brengt u beter door tijden zonder geld, dan geld u door tijden zonder alcool brengt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen dank.
Citaat:
Je zou er van versteld staan als je wist wat er komt bij kijken (vaak geen eten, of het eten totaal bewerkt zodat het oneetbaar is) Bruine perfect gedikte sausjes kunnen smeerolie zijn. Glanzende stukken vlees kregen een lik schoensmeer of honing of andere oneetbare substanties. Ijskreem is isomo. Etc. etc. En dan zwijgen we nog over de kunst van je onderwerp correct te belichten, de compositie te maken, kadreren, etc. etc. Daar kan je zelfs met de meest gesofisticeerde smartphone in je treurig verlichte woonkamer nooit tegenop.
![]() |
![]() |
![]() |
#23503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() Spekbrood & kaas & hamkroketten gisteren & afgelopen zaterdag:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zondag gaan eten bij de chinees
![]() geen foto's ervan ![]() freeeeeeeet ![]() vandaag
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 juni 2015 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je fotografie gaat er met sprongen op vooruit! En kroketten kunnen heel smakelijk zijn. Een nog onontgonnen terrein in onze gastronomie.
![]() |
![]() |
![]() |
#23506 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Echter meer licht , te veel voor mij ![]() Citaat:
![]() Heel soms smoske kaas & hesp & patatkroket ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeet!
![]() ![]() ik ben momenteel gezond bezig ![]() ![]() vandaag gestart met 2 bananen, dan een hele pot griesmeel gemaakt, en rode bieten fijn gesneden -> dat tesamen was niet slecht, wel een beetje flets, tegen de avond had ik toch zin in een paar mini snickers, voor zover m'n poging tot detox lol ... morgen doe ik griesmeel met tomatensaus :d ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23509 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij hoeft ge uw ogen niet te pijnigen om goeie foto's te maken. Maar geef zelf toe: het ziet er 10 maal smakelijker uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#23512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, maar wat heb je dan gegeten?
![]() |
![]() |
#23513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Supe®Staaf , goeie belichting kan veel doen , da's waar
![]() Echter , de lampenfabriek zal aan mij niet al te veel verdienen ![]() Ah , die sate toch ?? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23514 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik compenseer dat ruimschoots. Ik moet dag en nacht klaarte hebben, of ik wordt kribbedichtig.
![]() |
![]() |
![]() |
#23516 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23519 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oogjes toe , en hap
![]() Bwa , valt best mee met wat brood errond , en .... kees is klaar , dan heb ik goed gegeten ![]() De stokjes haal ik wel tussenuit ![]() ![]()
![]() |
![]() |