![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edoch:
Atarkie -de behoefte onafhankelijk te zijn van anderen -(economische) zelfvoorziening -economische onafhankelijkheid en zelfredzaamheid van een gemeenschap, bv. een natie -Onafhankelijkheid. De kracht van personen om voor zichzelf te zorgen, zonder hulp van andere personen -het in eigen behoefte voorzien http://www.encyclo.nl/begrip/autarkie
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat er na het zien van deze foto's nog iemand van de Belgische nationalisten de foto van BDW met Le Pen gaat boven halen. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 2 juni 2015 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eno, met de Fyra op weg naar de onverstoorbaarheid, onbewogenheid en zielenrust. ![]()
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is immers niet de eerste keer dat ik deze foto's postte. En er zijn er nog vééééééél meer.
![]() |
![]() |
#425 |
Banneling
|
![]() Ataraxie is een Grieks concept. Ik zit meer in Shunyatta en samadhi.
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 juni 2015 om 01:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#427 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met jou? Van ataraxie (gemoedsrust,volledige geestelijke kalmte)en autarkie (economische en geestelijke onafhankelijkheid) is bij jou in alle geval niet veel te merken. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 juni 2015 om 01:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Banneling
|
![]() 't Zal me een zorg wezen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zal jou een zorg wezen?
De knuppel die ik niet op mijn hoofd kreeg, of jouw ataraxie en autarkie waar niets van te merken is? ![]()
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkloos zijn op middelbare leeftijd voor welke reden dan ook of al 12 jaar op een forum zitten en slechts 3 jaar geregistreerd zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"voir grandir les arbres en jouer avec les enfants". Zelfs als flamingant kan ik dat niet vertalen in al zijn dieptes. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Banneling
|
![]() Een dag niet geëlucubreerd is een dag niet geleefd !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij leeft inderdaad een uiterst geslaagd leven... ![]()
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Banneling
|
![]() Echt saneren en besparen is alleen mogelijk door het terugdraaien van het profitariaat van de rijkjes. Ten eerste: Alle vormen van privilegies voor geprivilegieerden aanpakken. Die zijn namelijk voor honderden miljarden uit de hand gelopen. Te beginnen met de politiekers en in de overheid Ten tweede: Simpel en sociaal rechtvaardig: Voor alle uitkeringen en subsidies middelencontrole invoeren en de uitkeringen degressief verminderen en uitdoven naar de hoogste decielen toe. Tientallen miljarden besparing. . Al de rest is knutselwerk in de marge. Maar de rijkjes gaan zich nooit laten doen, noch de partijen en de lobbygroepen die hun belangen verdedigen nietwaar...
Elucubratie 1 : #19 Supermethode voor zelfdoding. Reacties: #187/ Elucubratie 2 : # 121 De oplossing van de werkloosheidsval Reacties: #199/378 Elucubratie 3: #439 Laatst gewijzigd door eno2 : 2 juni 2015 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |