![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Beste forumleden
Uit nieuwsgierigheid zou ik graag het volgende weten: wat voor werk doen jullie? Alsook: in welke sector zijn jullie actief? Desgewenst mag altijd meer informatie over werkuren, extralegale voordelen, salaris, stress-gehalte... tenzij u dat niet wenst om privacy-redenen. Iedereen kiest zelf hoeveel privacy hij vrijgeeft. Bent u bv Charles Michel maar bent u hier onder een pseudoniem, dan kan schrijven dat u eerste minister bent in de sector Belgische politiek bijvoorbeeld al behoorlijk privacyschendend zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zal beginnen: ik ben werkzoekend - terug studerend wegens niet vinden van werk, bezig aan tweede masteropleiding.
Ik blijf echter werk zoeken, als ik er vind stop ik meteen met mijn studies waarvan ik de zin in vraag stel maar goed, alles liever dan met de vingers draaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik werk op een booreiland, zes maand op zes maand af.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik werk aan een vacature voor iemand anders:
Eeuwige vakantie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ben uit de roulade voor minstens 6 maanden artrose 4e graad moet een knieprothese laten steken.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Opleiding: bachelor accountancy-fiscaliteit
Werk: na enkele maanden vast voltijds in een "traditioneel" muf boekhoudkantoor gewerkt te hebben, was dit precies toch niet helemaal mijn ding (2010). Ik zocht hierna deeltijds werk onder het motto: werken om te leven, niet omgekeerd en omdat ik me dit financieel kon permitteren. Deze jobs liggen bij boekhouding vaak niet voor te rapen. Bij het solliciteren kreeg ik steeds de vraag waarom ik deeltijds wou werken. Het antwoord was blijkbaar niet goed genoeg. God ja, ik ben wellicht ook wat minder ambitieus op vlak van werken maar heb andere ambities. ![]() Een vriendin zei dan eens dat ik me bij mijn huidige werkgever moest melden. Et voil�*, ik werk er nog steeds deeltijds vast als "management assistant" (desondanks een tussentijds aandringen op een voltijds contract). Dat is zo'n beetje een administratieve duizendpoot (boekhouding, administratieve afwikkelingen van sales contracten, abonnementenbeheer, loonbeheer, af en toe een vergadering,...). Ik heb zelfs al enkele keren zelf sales gedaan gewoon via mail, terwijl de manager in het buitenland op zakenreis was. Sector: uitgeverij niche magazine (mice) Stress: nee, mijn competenties kunnen dit nog wel aan Loon: > 1000 < 1500 Voordelen: pensioensparen (250/jaar), ecocheques, sociaal abonnement Toekomst: geen idee. Maar ik ben niet vies van werken eigenlijk. Moest deze job eindigen, dan zou ik ook iets anders kunnen doen. Maar waarom vind je geen werk? Te "hoge" eisen? Laatst gewijzigd door Guinevere : 3 juni 2015 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik mag hier een paar dingen niet: Een ontwijkingsnicker citeren die mij bedreigt de kop af te schieten en ik mag mijn vorig adres niet meer opgeven, anders krijgt Maarten Malaise weer een politie-inspecteur op bezoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jammer genoeg is het vermelden van mijn werk al genoeg om mij te identificeren.....er is namelijk maar 1 zo'n jobke in den Belziek......
![]() Allé, dit kan er nog van af : ambtenaar, maar geen normale/standaard.... ![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() (geografisch gezien) er niet ver naast
![]()
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Je kan er niet verder neffen zitten, maar probeer gerust verder
![]() (raden naar een andermans/vrouws/onbepaalds beroep, ja ,d�*t kunnen ze, maar zelf iet over zichzelvers blootgeven..... ![]() ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 3 juni 2015 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verst mogleijk van de voorproever zijn station, dat kan dan alleen maar de koninklijke gatkuiser zijn ?
![]()
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Mijn levensverwachting is bar slecht. Een premiejager gaat mij toch de kop er niet afschieten voor 0€ zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ik doe zeg maar zo'n beetje waar ik zin in heb.
Niets moet, alles mag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |