![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Politics used to be mainly about irrelevancies, now it's mostly about irrelevant people. Laatst gewijzigd door IanVD : 5 juni 2015 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ach het kan nog absurder. Ik kreeg vorige maand te horen dat ik geen bloeddonor mer mag zijn omdat... mijn vrouw in Latijns-Amerika is geboren. Dat ze meer de helft van haar leven al hier woont maakt niets uit. Dat ze mijn 7 vorige bloeddonaties hebben aanvaard maakte niets uit. Nochtans was ik toen ook al samen met haar, en heb ik dit tijdens elke donatie vermeld.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan veel testen voeren die een positieve uitslag bewijzen maar er bestaat geen enkele die iets negatief bewijst. Dat is de problematiek van de incubatietijd, de window period en de resistentie van donor tegen virussen in zijn/haar bloed.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk heeft HIV niks te maken met homo's.
Een promiscue leven heeft alles te maken met HIV. Uiteraard zijn er tal van homo's die een promiscue leven leiden, dikwijls met grote decadentie (denk aan de dark rooms etc.. of the bare back parties waar men russische roulette speelt vermits condoomgebruik daar verboden is). Nu denk ik echter niet dat mensen die zulke levensstijl navolgen zich willen opgeven als bloeddonor (tenzij gasten die de bare back parties willen uitbreiden en mèt HIV bewust gaan bloedgeven). Maar er zijn natuurlijk ook hetero's die er een hedonische levensstijl op na houden. Maar wie kan die levensstijl nachecken? Niemand gaat vrijelijk toegeven dat hij naar een dark room of naar een parenclub gaat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2015 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is inderdaad niet de bedoeling, maar hoeveel mensen zijn er niet die onbewust besmet zijn? Mensen kunnen ook besmet geraken zonder zelf risicovol gedrag te tonen, denk je dat die mensen om de 3 maanden een bloedonderzoek gaan doen?
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wettelijk toegestaan om mensen uit te sluiten op basis van sexuele voorkeur of afkomst. Ik begrijp echt niet dat zoiets nog kan in dit over politiek correct land.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Witte huilbeta's be like: "iedereen is gelijk, ondanks afkomst, geslacht, seksuele voorkeur en religie! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoofzak : over die parenclub: wie zich opgeeft als bloeddonor gaat niet op zijn borst een kaderke hangen met "en ik bezoek lekker elke week een parenclub en neuk zonder condoom".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeer evidence-based toch?
Politics used to be mainly about irrelevancies, now it's mostly about irrelevant people. Laatst gewijzigd door IanVD : 5 juni 2015 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er kan niet streng genoeg geselecteerd worden.
't Gaat tenslotte vaak om mensenlevens, �*ndere mensen. Je zal maar besmet bloed in je lijf gepompt krijgen. Met die holebi's is ook altijd wat, 't lijken wel mohamedanen met hun lange tenen. En De Block is de pedalen helemaal kwijt, ze zou beter wat aan haar eigen gezondheid doen i.p.v. die van anderen op 't spel te zetten, je kan nu eenmaal ook tè ver gaan in je politieke correctheid.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is het allemaal een kwestie van vraag en aanbod: als de vraag het aanbod overstijgt zal men (voorlopig) geen andere keuze hebben dan de regels te versoepelen en donoren te accepteren met een hoger risicoprofiel. Wat mij echter zorgen baart is dat De Block "maatschappelijke criteria" wenst toe te voegen aan wetenschappelijke: mijns inziens is dat noch redelijk, noch nodig. |
|
![]() |
![]() |