![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() -
Laatst gewijzigd door Yordin : 9 juni 2015 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik het goed begrijp is voor 30 koeien per jaar onverdoofd te kunnen slachten dit wetsvoorstel tegen gehouden waar 90 % van de bevolking achter staat. En het is niet tegen gehouden door de moslims blijkbaar. Ik schat dat die info op dit forum weinig uitmaakt. Moslimbashen kan vrij ongestoord hier en is een van de favoriete hobby's van een aantal forumleden. De realiteit is minder van belang blijkbaar. Wat is dat voor democratie waar de 'vertegenwoordigers' het omgekeerde doen van wat de bevolking wil? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 juni 2015 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik blijf het moeilijk hebben met deze discussie. Ja, ik ben volop tegen het onverdoofd slachten. Maar de massale verontwaardiging die verschijnt wanneer het hier om gaat blijft vreemd genoeg uit bij het dierenleed dat veroorzaakt wordt door onze vleesindustrie. Die een dierenleed veroorzaakt dat in de veelvouden ligt van dat ene offerfeest.
Een typevoorbeeld van hypocrisie vrees ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar dat varken van gisteren op tv....iedereen meteen geschokt en roepend om op te treden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zou ik ook eens willen voorstellen aan de Moslims om de middeleeuwen eindelijk eens achter zich te laten. We zijn ondertussen de 21 ste eeuw hé mensen. Doe eens normaal zeg. Christenen kelen ook geen lammetje meer voor de eerste communie van hunne kleinen. Nee ze kopen er zo eentje in ijs en snijden daar de kop van, om de traditie in ere te houden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 10 juni 2015 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Volgens een Gaia peiling. Belangenvermenging, representatief of niet, iemand?
Bottomline: moei u als buitenstaander niet met de mores en riten van een ander geloof. Er is absoluut niets mis met het slachten van dieren. Ook niet onverdoofd, aangezien de verdoving ook een pijnlijk en stressvol proces is. Ik begin deze massahysterie rond slachten kotsbeu te worden. Lijden verdoofde dieren minder dan dieren die ritueel worden geslacht? God weet het beter. Laatst gewijzigd door Guinevere : 10 juni 2015 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dat niet aanvaardt, probeer dan de wet aan te passen of neem je besluit.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de wet staat boven uw religieuze hersenspinsels
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel vast wat de meerderheid van de Vlamingen wenst. En religie of niet: de wet moet gehoorzaamd worden, of gewijzigd op democratische wijze. (waardoor je als minderheid wel mag trachten te ageren natuurlijk) Mag ik er ook op wijzen dat god of allah of een van hun collega's, geen stemrecht heeft/hebben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit geweten dat godsdienstvrijheid ONDERGESCHIKT (in lagere orde) is dan de bestaande democratische wetten? Dat is iets waar moslims nu eens altijd een probleem mee hebben. JULLIE wetten zijn MINDER van tel dan de ONZE. Steek het nu eens voor eens en voor altijd in uw islamitisch bolleke! En indien je je daar niet mee kan akkoord verklaren, neem dan een enkeltje naar een land waar uw wetten wèl de bovenhand hebben. Syrië is al goed op weg en daar vragen ze nog mensen zoals jij. u pleit dus ook voor halal-operaties voor moslims? Of is dan die verdoving ineens geen pijnlijk proces meer? U heeft bovendien duidelijk het filmpje niet gezien waarin de niet-verdoofde koe met opengesneden keel nog minutenlang hangt te spartelen in doodsangst, tegenover de korte minder dan een secondenlange stroomstoot die de koe onmiddellijk buiten bewustzijn brengt zodat ze van heel het slachtproces evenveel voelt en weet als van een persoon die onder verdoving wordt geopereerd. Om dat te weten heb ik uw god niet nodig. Ik heb gewoon hersenen gekregen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 juni 2015 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat is niet hetgene waarover het gaat. In dit land is er door een democratische meerderheid beslist dat slachten van dieren enkel kan nadat het dier is verdoofd. Iedereen moet er zich naar houden, punt. Wil je die wet veranderen, probeer dan een meerderheid te vinden, zo doen we dat in een democratie.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() ![]() O nee, shockerend! ![]() Zo is het beter. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |