![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Geen foto's?
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Minister-President
|
Maar hoe kan dat nu de wereld wordt net religieuzer volgens constipatie.
|
|
|
#164 |
|
Gouverneur
|
De DERDEwereld, ja.
|
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke afwijking(en) ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#167 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En nochtans zijn er maatschappijen die afwijkende vormen afkeuren, ook al zou er sprake zijn van "wederzijdse instemming". Niet alle samenleving hebben bijgevolg hetzelfde waardenpatroon. En ook binnen een maatschappij zijn er stemmen die een andere opvatting naar voor schuiven.
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen wat het zijn 2 totaal verschillende zaken. Pedofielen kwetsen mensen, kinderen zelf. Dat is ook ontwrichtend voor een maatschappij. Homo's doen niemand kwaad.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En waar & wanneer eindigt de vrije meningsuiting ??
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik vind dat de vrijheid van meningsuiting altijd absoluut zou moeten zijn. De grootste debiel als het ware moet de meest achterlijke dingen kunnen zeggen. Uiteraard valt oproepen tot geweld en andere strafbare feiten hier niet onder, maar daar doe ik dan ook niet aan mee. |
|
|
|
|
|
|
#174 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij laster en eerroof. En bij oproepen tot geweld en misdaad.
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 26 juni 2015 om 22:02. |
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Homo's doen niemand kwaad, maw dat is ok. Pedofielen doen wel mensen kwaad, dus niet ok. Voetfetisjten doen geen mensen kwaad, dus ok. liefhebbers van sm die het met onderlinge toestemming doen, is ok. Hetero's doen geen mensen kwaad, dus ok.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#177 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#178 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=82 Citaat:
En dat lijkt me enigszins toch wel ....
|||
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het is geen geheim dat ik Vlaanderen/België wil op een vreedzame manier wil ombouwen tot een katholiek rijk. Uiteraard heb ik mij hiervoor te houden aan de wetgeving van een land, maar indien ik een partij programma zou opstellen streef ik naar een hervorming van die wetgeving. |
|
|
|
|