![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als alle vrouwen er zouden uitzien als Merkel ben ik zelfs tegen het heterohuwelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daar gaan we weer! De zoveelste in het rijtje ivm holebi's. Waar zitten de moderatoren toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook Angela Merkel wordt gecensureerd? Ik dacht dat zij juist diegene was die bepaalde wat we mogen zeggen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon de inwoners van drie Griekse eilanden: rHOdos - LEsbos - euBoIa...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef iedereen dezelfde rechten qua erfenis en andere staatstoestanden en laat homo's een samenlevingscontract afsluiten. Het huwelijk kan dan voorbehouden blijven voor man/vrouw. Ondertussen ben ik al bijgedraaid: als homo's of lesbo's nu persé willen trouwen, laat ze dan. Tenslotte: wat is het huwelijk nog meer dan een samenlevingscontract? De "belofte" van eeuwigdurendheid? Laat me niet lachen: er worden evenveel "huwelijken" ontbonden dan dat er samenlevingscontracten worden ontbonden, dus daar gaat het al lang niet meer over. De kinderen dan? geen verschil meer tussen kinderen geboren bij een gehuwd koppel of kinderen van een ongehuwd koppel. Erfenis? zoals ik al zei geef samenwonenden dezelfde rechten als gehuwden qua erfenis (gehuwden erven ook niet van elkaar, maar krijgen volledig vruchtgebruik op het volledige kapitaal). Dus hier moet er ook niet al te veel veranderen. Altijd zijn de kinderen de erfgenamen en heeft de partner minder rechten als er kinderen zijn waarvan de partner geen ouder is. Kortom: waarvoor dient het huwelijk in feite nog, tenzij als romantisch sprookje waarin beide partners denken (niet "wéten") dat ze voor de rest van hun leven samen zullen blijven. Iemand nog een specifiek voorbeeld waarvoor het huwelijk zou kunnen dienen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sommige mensen beschouwen het huwelijk als een sacrament en als dusdanig kan ik ze wel begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat "sacrament" blijft overeind, aangezien het homohuwelijk enkel het burgerlijk huwelijk betreft.
![]() |
#31 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op de bres ?? Leer gewoon eens lezen, ik zeg gewoon dat het homohuwelijk geen uitstaans heeft met enige religie.
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huwelijk mag gerust blijven, wat mij betreft.
![]() |
#39 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je tekent de petitie toch ook: http://spinoza.blogse.nl/log/petitie...stproject.html Wel opvallend dat we uitgerekend van jou dit nieuwe concept te horen krijgen....
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is gewoon de volgende stap van de poco's. Logisch nagedacht... Dat is zo lekker progressief !!!! |
|
![]() |
![]() |