![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De werkloosheidscijfers in Europa gaan in dalende lijn, maar in België neemt de werkloosheid toe. Dat blijkt uit de cijfers van Eurostat, het Europese bureau voor statistiek.
http://trends.knack.be/economie/mens...al-590813.html De ambtenaren vd n-va krijgen de tanker niet gekeerd. Ondanks massale schorsingen van werklozen, het verstoppen van werklozen in de ambtenarij, ... blijft de werkloosheid toenemen. Deze rechtse ambtenarenregering moet weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Roepen dat de werkloosheidscijfers spectaculair dalen, maar er niet bij vermelden dat dit vooral komt door schorsingen, is boerenbedrog.
Er zijn nog nooit zoveel leefloners onder de jongeren geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zulk een volk wil onafhankelijk worden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De n-va heeft al 3.000 werklozen vd werklozenlijst overgeheveld naar ammoniakfabriekslijst van dewever incl de nevenjobs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gisteren 30-7-2015 Federaal minister van Werk Kris Peeters (CD&V) heeft de taxshift van de regering Michel I verdedigd tijdens een interview op Radio 1. Hij pakte daarbij uit met goed nieuws over de werkloosheid. Voor het eerst is de werkloosheid gezakt in alle leeftijdscategorieën. In vergelijking met juni vorig jaar zijn er 11,7 procent minder werkzoekenden. Bij de jongeren (-25 jaar oud) is de daling het grootst met 22 procent. Ook aan de andere kant van het spectrum is er goed nieuws: bij de ouderen is er een kleine daling van 1,1 procent Vandaag 31-7-2015 Voor België noteert Eurostat een toename met 8,4 procent naar 8,6 procent tussen juni 2014 en juni 2015, maar bij de jonger dan 25-jarigen is het percentage in België op een jaar tijd wel gedaald van 22 naar 19,5 procent. Wie gelooft die mensen nog ! ! ! ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() @Demonen: kleine opmerking, je pleit er altijd voor om minstens 30% van de 2.000.000 uitgestelde-loontrekkers buiten te gooien, dat is zo eventjes 666.666,6666 extra personen op den dop of mogen die geen dop krijgen? Wat wil je nu eigenlijk, het werklozencijfer zien dalen of stijgen. GO DEMONEN GO GO GO...........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werklozen moeten begeleid worden naar werk. Werk in de netto-bijdragersindustrie. Is er iets mis mee om in de privésector te werken? Laatst gewijzigd door demonen : 31 juli 2015 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Demonen: ik heb 12 jaar in de privé als bijberoep gewerkt bij een firma. DE FAMEUZE EN HARDWERKENDE PRIVE. Man man man man, privécollega's bezondigden zich aan diefstal, zware beschadigingen van goederen, taken niet uitvoeren ondanks aanmaningen van de opdrachtgevers, met gevolg dat mijn firma(securitas) meerdere contracten en bijhorende werkgelegenheid is kwijtgespeeld. Ik heb ook nog enkele maanden in bijberoep op DHL zaventem gewerkt, de vrijdagnachten, van de interimers was ik de enigste die na 3 shiften een vaste job aangeboden kreeg omwille van mijn inzet. De rest, man man man man.................. ik ben niet onder den indruk van uwen fameuzen privé. Een collega ambtenaar die nu 60 geworden is moest ik onlangs thuis bij hem oppikken, hij woont op een wijk, in zijn straat was iedereen ongeveer van zijn leeftijd, kinderen volwassen en de deur uit, mijn collega ambtenaar was de enige die nog aan het werk was, al de anderen genoten al één of andere vorm van pensioen, en ja beste Demonen, de merendeel waren privé-mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel gerust een alternatief voor.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een linkse ambtenarenregering?
![]() Het blijft immers eender, het zal altijd een anti-Vlaamse Belgische regering zijn, links of rechts verandert daar niets aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want ook deze wisten met rotsvaste zekerheid hoe de verkiezingen gingen verlopen, en welke partij of partijen aan het kortste eind gingen trekken. Maar de glazenbol liet hen in de steek, maar......nu duikt hij plots opnieuw op, maar heeft hij zijn magische krachten uit het verleden nog ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Demonen: ik had de toestemming om bij te verdienen. Men moet inderdaad een aanvraag indienen en dan bekijkt men of de job die men wil doen verenigbaar is met job als ambtenaar, oa geen belangenconflict. Wat betreft de Building van DHL, vermits ik over de jaren 2004 praat kan ik mij het nr van de Building niet herinneren maar voor zover ik weet was het wel het hoofdgebouw van DHL, in elk geval niet ver van grote parking vrachtwagens met kort bij ingang frituur die ganse nacht open was. Het was werken van 00.00hr tot 0400hr. Indien alle laadbakken van de DHL vliegtuigen gelost en geladen waren mochten we naar huis, dikwijls was het 0345hr toen alle werk erop zat, we werden wel betaald tot 0400hr. Amerikaanse pakjes die aankwamen kregen een roze of gele fluorescerende stikker en werden met voorrang behandeld. Overtuigd Demonen dat ik daar gewerkt heb. Als interimmer was het wel de perfekte plaats om een bom aan boord te brengen van een DHL-vliegtuig. Waarom, het vaste personeel moest hun bagagetas in hun kastje buiten de flight-zone laten, wij mochten onze tas tot aan de bakken van de vliegtuigen brengen, iemand met slechte bedoelingen kon perfekt tussen de pakjes een bom in het vliegtuig laten laden. Weer een staaltje van de privé hoe het niet moet.
|
![]() |
![]() |