![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8223 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga nooit bleiten bij de moderatie, Ik exposeer het des te liever van anderen. ![]() Citaat:
Ere wie ere toekomt. Citaat:
Maar niet precies genoeg, Het is net iets té persoonlijke wegens je laatste toevoeging. Maar je bent op goeie weg. Experimenteer rustig verder op de brede rug van Nonkel Supe®staaf, die NOOIT jankt bij de moderatie. Citaat:
Innuendo (in de echte betekenis van het woord, en niet zoals foutievelijk door eno2 gehanteerd) is de kunst om veelal negatieve sfeer te creëren rondom een persoon zonder echt concreet te worden. Citaat:
Toch fijn dat je je klikspaangedrag ruiterlijk toegeeft. Een (zware) fout of een (olie)domme streek toegeven, hoeft niet noodzakelijk een negatief effect te genereren. Citaat:
Ik zou me nooit tot dergelijke kinderachtigheden verlagen. Ik zou beschaamd zijn om ooit bij de moderatie te gaan klagen. Dat mag je in alle oprechtheid aan iedereen, vriend én tegenstrever vragen. Kleuterachtig klikken, machteloos moderatorische bijstand inroepen, dat is niet beneden mijn waardigheid, dat is niet vér beneden mijn waardigheid, dat is héél ver beneden mijn waardigheid. By the way: ik had niet eens gemerkt dat je weg was.
![]() |
![]() |
![]() |
#8224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
By the way, bedankt om NN door mijn neus te boren. Ik dacht eindelijk eens een goeie ontdekt te hebben, en dan jaag je de prijs zo hoog op dat ik maar weer naar en agentschap kon stappen. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een hele bladzijde vol om u te rechtvaardigen ! ![]() D�*t is op zich al heel verdacht... Maar het kan mij niet schelen eigenlijk. Doe en denk wat je niet laten kunt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat is de kunst: een bladzijde lang u indirect ridiculiseren, en het ziet er uit als iets totaal anders. Allemaal gratis studiemateriaal voor u.
![]() |
![]() |
![]() |
#8229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat ge uw rug niet geforceerd hebt...
![]() |
![]() |
#8230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is deze draad bedoeld om je ergernissen neer te pennen of om mekaar te ergeren? 😆
Ik erger me aan mensen die te dicht bij me komen staan (in supermarkt, postkantoor, bank e.d.) en ruiken/stinken naar knoflook, bier, zweet van de vorige dag (of zelfs langer).
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie hier een ban oploopt heeft dat trouwens in de regel aan zichzelf te danken.
![]() |
![]() |
#8232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt idd op dat Griezel zelden weerwoord geeft. Het is al rond de hete brij draaien dat de klok slaat.
![]() |
![]() |
#8233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als het is om te zagen gelijk nu is het de moeite niet. Allee saluu en de wind vanachter. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat pakt één keer, geen twee. ![]() En nu kun je naar de maan lopen wat mij betreft. ![]() Het zal me een zorg wezen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8236 |
Banneling
|
![]() Ik erger mij aan dikke vette leugenaars, in het echte leven, en op forums...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8237 |
Banneling
|
![]() Vrouwelijke koppigheid.
Fuck it so hard.... Ik versta echt waarom gefrustreerde zangers zoveel het fucking woord BITCH gebruiken. Een betere omschrijving voor veelal vrouwen is er simpelweg niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#8239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: