![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken genoeg werkstudenten die 10k per jaar verdienen om hun studies te betalen uberhaupt. Mochten die onderhouden worden door ma en pa, hebben die dan 10k zakgeld. Weekendwerk en vakantiewerk. En na uw studies bepaal je zelf wat je doet met je ietwat hoger salaris. Ik heb een paar jaar gespaard. Gunstig als je een woning wilt kopen. |
|
![]() |
![]() |
#482 |
Banneling
|
![]() Dat zegt alvast veel over "joen". Het Hof van Commerce: is dat niet die mottige, arrogante West-Fluiterse leegganger met een spraakgebrek en een overbeet ... die nota bene geen noot kan zingen? Woonde die niet in een caravan of iets dergelijks?
|
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() Was jij hier niet aan het claimen dat goed werk, werk is waar je moe en voldaan van wordt ? Normale mensen zweten bij inspanningen waar ze moe van worden.
|
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk Tavek, ik snap wel dat een ideale situatie 'blij aan het werk' zou zijn .. maar je schijnt niet echt te beseffen wat een stoornis in de schizofrene sfeer (want laten we het euvel bij naam vernoemen ook al vertel ik liever niet de exacte benaming) inhoudt .. in de praktijk komt dat er op neer dat ik naast problemen met organisatie, doorzettingsvermogen, focussen .. me situaties en/of problemen erger of juist minder aantrek .. wat zich dan weer uit in meer moeilijkheden om bvb. sociale contacten te leggen, werk te vinden/behouden etc. .. voorts druk ik me hier wel vlot uit maar irl is dat veel minder .. ook is het in tijden van crisis waarin zelfs 'normale' werkzoekenden moeite hebben om een baan te vinden voor iemand als ik bijna onmogelijk om nog maar kans te maken .. mede daarom dat ik onder FOD val, het is heus niet voor een simpel "vallingkje" dat ik onder dat statuut val, daar gaat een heel dossier/onderzoek aan vooraf dat men niet zomaar kan faken, believe me ...
|
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders zijn het werkstudenten en dat duurt dan weer langer. Zoals jij er zo lichtzinnig over doet en vertelt hoe makkelijk het is om ze te verdienen, dan zie ik niet in waarom Bembem er geen 900 zou mogen krijgen als aalmoes voor het hondenleven dat ze al heeft gehad. |
|
![]() |
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we zelfmoord tot geweld rekenen wel dus. In elk geval een verwerpelijke manier van doen : iemand die met psychische problemen kampt, en daarover wenst te praten op een forum, schofferen en aanraden zich van kant te maken...???!! En ik heb opgemerkt dat u zich zulk minderwaardig gedrag wel meer permitteert...Je doet niks anders in feite. |
|
![]() |
![]() |
#488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() " erven van uw hardwerkende ouders " zei hij... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#489 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze gaan -volgens eigen zeggen hetgeen natuurlijk niets bewijst - wél hard werken. Iemand anders, ik weet niet of deze gek is, heeft een goed plan om rijk te worden ook : " erven van zijn hardwerkende ouders " ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#490 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
#491 |
|
![]() Met veel dubbelnicks, niet waar griezel?
![]() ![]() ![]() ![]()
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werken en sparen zijn de enigste mogelijkheden voor velen om een bepaalde welstand op te bouwen. En als je dat als ouders doet kan je je kinderen later een mooie cent meegeven. Ik neem verantwoordelijkheid voor mijn kinderen. U ook voor die van u ? |
|
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij iets tegen Panda's ?
Moet ik eens afkomen ? ![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dan toch dat je je laat behandelen voor deze aandoening, en zijn best wel wat goede medicijnen en therapien op de markt om dit onder controle te houden. |
|
![]() |
![]() |
#495 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ken drie mensen met 'schizofrenie' van nabij. De biografie van de eerste twee bulkt van de therapieën en medicijnen. Het finaal resultaat is dat ze allebei al heel lang en vermoedelijk levenslang 'langdurig ziek' zijn. De derde ben ik zelf ![]() Voor wie daaraan zou twijfelen, dit forum bulkt van de bewijzen ![]() Beroepsmatig heb ik dat zo opgelost : Ik run een zeer bescheiden eigen bedrijfje, en werk van middernacht tot vijf. Een soort veredeld krantenbezorger, maar het betaalt wel deftig. Mijn collega's zijn een oude man van meer dan 80 die niet rondkomt met zijn pensioen, en een eeuwige student van meer dan 30 die binnenkort zijn tweede universitaire diploma gaat behalen. Maar je blijft natuurlijk dromen van een Magic Leap. Bembem, als je een rijbewijs hebt en in de ruime omgeving van Gent woont, stuur me dan een berichtje, heb msschn een halve job voor jou in de nabije toekomst. |
|
![]() |
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#498 | |