Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 8 augustus 2015, 23:02   #641
Lance
Banneling

Standaard

Kom kom, de verantwoordelijkheid ligt even goed bij die lamzakken van de vdab. Om er gemakkelijk van af te zijn geven ze haar het advies zich snel even zot te laten verklaren. Alee, op wa trekt da nu?

Voor mij zijn de enige 'zotten' die een uitkering verdienen het type zot dat met zijn kop heel de dag tegen de muur knotst uit verveling. En dus niet een vrouw van middelbare leeftijd die het oké vindt om heel haar leven puber te blijven omwille van wat acné en een slechte relatie met haar pleegouders.
Lance is offline  
Oud 8 augustus 2015, 23:14   #642
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Liegen en bedriegen in een relatie is geen goede manier om samen te leven.
We deden allebeide niet anders tijdens die zes maanden.
Het leek wel een wedstrijd.
griezel is offline  
Oud 8 augustus 2015, 23:14   #643
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Kom kom, de verantwoordelijkheid ligt even goed bij die lamzakken van de vdab. Om er gemakkelijk van af te zijn geven ze haar het advies zich snel even zot te laten verklaren. Alee, op wa trekt da nu?

Voor mij zijn de enige 'zotten' die een uitkering verdienen het type zot dat met zijn kop heel de dag tegen de muur knotst uit verveling. En dus niet een vrouw van middelbare leeftijd die het oké vindt om heel haar leven puber te blijven omwille van wat acné en een slechte relatie met haar pleegouders.
Ben je jaloers op haar uitkering ?
Omdat zij niet meer moet gaan werken en gij wel ?
griezel is offline  
Oud 8 augustus 2015, 23:16   #644
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Ben je jaloers op haar uitkering ?
Omdat zij niet meer moet gaan werken en gij wel ?
Nee, ik geef mijn mening. En volgens mij zou ze zich best nuttig kunnen maken in een voor haar gunstige omgeving zoals bijv. een beschutte werkplaats, seniorenhulp, vertaler, o.d.
Lance is offline  
Oud 8 augustus 2015, 23:18   #645
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, ik geef mijn mening. En volgens mij zou ze zich best nuttig kunnen maken in een voor haar gunstige omgeving zoals bijv. een beschutte werkplaats, seniorenhulp, vertaler, o.d.
Om met u samen te werken zeker ?
griezel is offline  
Oud 8 augustus 2015, 23:23   #646
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Om met u samen te werken zeker ?
Het enige werk dat ik kan bedenken waarmee ze voor mij van nut zou kunnen zijn is dat ze mijn piet zou aflekken net voor ik hem terug in mijn broek stop op toilet.
Lance is offline  
Oud 8 augustus 2015, 23:27   #647
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Het enige werk dat ik kan bedenken waarmee ze voor mij van nut zou kunnen zijn is dat ze mijn piet zou aflekken net voor ik hem terug in mijn broek stop op toilet.
Is zij daar wel zot genoeg voor ?
griezel is offline  
Oud 8 augustus 2015, 23:41   #648
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
]"Wat doe je voor de kost liefste bembem ?"

"Uitkering schattie"

"Ah maar moet je da niet regelmatig bij de VDAB langs ?"

" Nee, het is een uitkering van de ziekenkas. Ik heb een werkongeval gehad, en heb schade opgelopen aan mijn ruggegraat.
Zo lang ik mij niet te moe maak, en mijn rug niet te zwaar belast, heb ik er echter geen last van.

Of zoiets in dien aard...
bembem is offline  
Oud 8 augustus 2015, 23:43   #649
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Hoe zit dat overigens met de sex bembem ?

Krijgt ge nog een vent vast voor een duurzame relatie nu ge te boek staat als zottin ?
op ieder potje zijn dekseltje zeker?
bembem is offline  
Oud 8 augustus 2015, 23:44   #650
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is zij daar wel zot genoeg voor ?
die zit
bembem is offline  
Oud 8 augustus 2015, 23:48   #651
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
die zit
Wat zit er in wie?
Lance is offline  
Oud 8 augustus 2015, 23:59   #652
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat zit er in wie?
D�*t is de vraag !
griezel is offline  
Oud 9 augustus 2015, 00:26   #653
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
op ieder potje zijn dekseltje zeker?
Vandaar het gezegde " ge kunt de pot op " !
griezel is offline  
Oud 9 augustus 2015, 02:15   #654
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Bembem en haar constructen Lance en Griezel in een zelfgesprek voila, hier heeft u het recept om zot verklaard te worden.
Jongens toch, geen volk om mee te converseren dan haalde de Lance erbij en laat die wat zeveren en degoutante praat verkopen tegen de Griezel, bembem je had moeten toneelstukken schrijven.
Oud 9 augustus 2015, 10:57   #655
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Er zijn wel degelijk uniforme regeltjes meestal.
Zo moet er in een badkamer deur een verluchtings rooster zitten en zoals in uw geval een muur of plafond ventilatie zitten.
Kwestie van circulatie te hebben.

Wat betreft uw plafond rooster zit dat daar maar is allicht aan de buitenkant een slechte kap of geen kap voorzien. Idd dat is voor de huisbaas. Het is een minuscule werkje om te zorgen dat er geen vuil of water binnen kan.
Maar ja....daarom doen ze het nog niet
Gewoon een H of T model kap opzetten of een spiromatic die draait in de wind en voor enige afzuiging zorgt op mechanische wijze zonder stroom.

Nog beter is binnen een afzuiging met groot debiet er op monteren dat werkt dan zoals een dampkap (zelfde systeem)

Dit zijn goedkope ingrepen die veel aan de luchtkwaliteit toedragen.
Vooral waar geen venster open kan.

Verder schimmel heb je zowat in alle woningen. Maar anderen pakken dat doorgaans aan en verwijderen dat voor het verder kweekt.
Want schimmel kweekt zichzelf.
En dat kan zwaar op de gezondheid werken vooral bij jonge kinderen, ouderen, zieke mensen , enz...
Meestal is niet altijd, dus de uniforme regeltjes hebben wel degelijk uitzonderingen. En wie gaat nakijken in oudere gebouwen of er overal een roostertje zit?
En daar gaat u weer, hoe moet een leek weten wat een H of T model of een spiromatic is? Ik weet echt niet waarover u het hebt! En die afzuiging met groot debiet zegt mij ook niet veel.
Ik zie bij mij nergens schimmel maar ik zeg niet dat het onmogelijk is dat ik dat heb. Mogelijk zijn er plaatsen waar het niet opvalt.
Eén keer had ik er last van : in mijn keuken moest de kraan vervangen worden. Gezien een vakman bijna onbetaalbaar is en gewoonlijk lang op zich laat wachten, stelde een kennis voor om het te arrangeren. Zijn bedoeling was goed maar hij kon het ook niet echt. De kraan werd netjes geplaceerd en alles leek in orde in de keuken. Maar toen ik het volgende jaar grote kuis deed in de living en een kast opzij trok die tegen de muur van de keuken stond, zag ik een zwarte schimmelvlek. Uiteindelijk heb ik een vakman te pakken gekregen en die zag dat de kraan niet goed aangesloten was aan de leiding. Dat heeft me flink wat gekost. Vakmensen zijn duur en gezien ikzelf iemand in het zwart gevraagd had omdat het dan sneller zou gedaan worden had ik helemaal geen verhaal op de huisbaas.
Waarom zijn vakmensen eigenlijk altijd moeilijk bereikbaar en komen ze zo laat? Ik heb dikwijls het gevoel dat die gasten 3 maandjes hard werken om de rest van het jaar met de centen van mensen zoals ik die helemaal niet technisch zijn vakantie te gaan vieren!
Oud 9 augustus 2015, 11:05   #656
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Tiens, jij draait mee met de wind zeker? Eerder verkondigde je dat WIJ (Marie en ik) oude, versleten vrouwen zijn. En nu kom je hier op dit forum bedelen om naaktfoto's? Ik laat het aan Marie over om jou van repliek te dienen......
(Ik vrees dat haar commentaar niet mals zal zijn. En terecht)!

You are really "Griezelig" and Creepy!!
Op die achterlijke praat van groezelige griezel wil ik zelfs niet antwoorden. Het klinkt allemaal zo dom en grof, ja vooral dom ...
Oud 9 augustus 2015, 11:11   #657
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Meestal is niet altijd, dus de uniforme regeltjes hebben wel degelijk uitzonderingen. En wie gaat nakijken in oudere gebouwen of er overal een roostertje zit?
En daar gaat u weer, hoe moet een leek weten wat een H of T model of een spiromatic is? Ik weet echt niet waarover u het hebt! En die afzuiging met groot debiet zegt mij ook niet veel.
Ik zie bij mij nergens schimmel maar ik zeg niet dat het onmogelijk is dat ik dat heb. Mogelijk zijn er plaatsen waar het niet opvalt.
Eén keer had ik er last van : in mijn keuken moest de kraan vervangen worden. Gezien een vakman bijna onbetaalbaar is en gewoonlijk lang op zich laat wachten, stelde een kennis voor om het te arrangeren. Zijn bedoeling was goed maar hij kon het ook niet echt. De kraan werd netjes geplaceerd en alles leek in orde in de keuken. Maar toen ik het volgende jaar grote kuis deed in de living en een kast opzij trok die tegen de muur van de keuken stond, zag ik een zwarte schimmelvlek. Uiteindelijk heb ik een vakman te pakken gekregen en die zag dat de kraan niet goed aangesloten was aan de leiding. Dat heeft me flink wat gekost. Vakmensen zijn duur en gezien ikzelf iemand in het zwart gevraagd had omdat het dan sneller zou gedaan worden had ik helemaal geen verhaal op de huisbaas.
Waarom zijn vakmensen eigenlijk altijd moeilijk bereikbaar en komen ze zo laat? Ik heb dikwijls het gevoel dat die gasten 3 maandjes hard werken om de rest van het jaar met de centen van mensen zoals ik die helemaal niet technisch zijn vakantie te gaan vieren!
Vakmannen zijn duur omdat er zoveel werklozen ganse dagen op hun zitten te wachten die eerst hun uitkering moeten krijgen ...gestort door de vakmannen in hun kas.
Daarom duurt dat lang.
Oud 9 augustus 2015, 11:17   #658
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Die dames hebben zo een hekel aan u dat ze off topic verder blijven zeveren, Marie dan over haar schimmel, ze heeft ondertussen een bembemmeke gedaan door haar kot zo te beschrijven dat we ons levendig kunnen voorstellen in wat een aftandse barak ze woont.
Even samenvatten; bembem is zot verklaard en Marie woont in een huis waar zelfs de badkamer geen verluchting heeft en er een boiler tegen alle regels in binnenhuis hangt, liever een koolmonoxide vergiftiging dan dat er vogels in haar verluchtingskanalen schijten.
Jongens waar gaat het naartoe met dit forum.
Ik ben hier al 10 jaar en las hier veel en interessante zaken maar nu het laatste jaar, jongens toch, maar alez ik amuseer me wel met de "gooi het maar in de groep" mentaliteit sinds het bembem tijdperk.
Is dat tegen de regels een boiler binnen? 't Is wel een elektrische boiler, kan die ook koolmonoxide veroorzaken?
Oud 9 augustus 2015, 11:20   #659
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nee in het chauffagekot, weet je zoiets wat meer moderne huizen hebben. kwestie van de wetgeving aangaande te volgen
Alle huizen die ouder zijn dan pakweg 30 jaar dan maar platgooien en nieuwe bouwen? En waar moeten we ondertussen wonen?
U werkt zeker in de bouw!
Oud 9 augustus 2015, 11:22   #660
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ok dat van die boiler wist ik dus niet .. toch iets positief aan de bijdragen van Hoomer .. -_-

nou ik zal er vanaf nu op letten dat m'n keuken regelmatig verlucht wordt aangezien m'n boiler daar hangt
Oei, die van u hangt ook binnen! Jamaar dat mag niet van Hoomer, hij heeft het zelf gezegd!

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be