![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Je plaats in de kosmos is onvermijdelijk. In welke vorm je "ik" gerecycled wordt is de big question. Eeuwig bewust of enkel je duur als organisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uw ik geraakt in verval, er is geen transmigratie na de dood. Uw bewustzijn verdwijnt. De invloed op toekomstige levens werd tijdens uw leven in gang gezet, niet na uw dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Bron?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Hoezo? Ik ben in het hier en nu. Ik heb meer substanties als middel dan er mensenhoofden zijn. Ik kan creatief zijn eens ik de moeite neem tot ondernemen.
Ik observeer ik ben en het gaat door na ik. De bouwers van de piramide zijn dood maar hun erfenis staat er nog. Cause and effect kan alle kanten uit en zolang ik bewust ben kan ik deelnemen in dat veld. Waarom de noodzaak alles onnodig comolex te maken in de hoop bright over te komen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Er bestaat inderdaad alleen hier en nu. Ik probeer niks complex te maken, dat is voor harriechristus en bijbelbijters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wijst daarna andere na. Dat is een bekende techniek. De dood is unknown. Ja uw lichaam stopt met impulsen geven. Maar de energie die je de impulsen laat beleven is nog aan geen mens uitgelegd. Those who do not know speak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs na de tijd recyclen alle substanties en is "vergaan" zeer relatief ... Maar ieder zijn gedacht. Ik weet het niet en u denkt het te weten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Geef toe dat ge graag 'n heel klein stukje van uzelf, dat liefst van al uw ego in zijn puurste vorm is, zou willen katapulteren door een of ander quantumtunnel waar Jezus warempel al de hele tijd over had, maar dan in 'n taal dat gangbaar was voor die tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() U zegt dat het hierna eindigt. En ik zeg dat ik het niet weet.
Wie is er dan zeker? Sorry als ik het fout zou interpreteren en u daarbij valselijk beschuldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben een natuurmens. En pluk haar het liefst in hare prime. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Er word zelfs aan getwijfeld of de bijbel wel in zoiets "gelooft". Joden geloven het denk ik in ieder geval ook niet dat ze naar 'n hemel gaan, althans niet zoals de typische christelijke hemel. Maar daar ken ik weer heel weinig van... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Quantum shizzle dat het ergens wel is:
Kijk niet naar de oorzaak en negeer de last. Zo zal Europa nooit overspoeld worden door miljoental nieuwe migranten. Gewoonweg niet kijken en het is er niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom de noodzaak religie en religieuzen erbij te betrekken? Heb ik dat dan gedaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Dat zeg ik helemaal niet. Oorzaak en gevolg moeten zorgvuldig geanalyseerd worden. Dit valt perfect te rijmen dat alles, uiteindelijk, substantieloos is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |