![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog erger, je belastert dan maar een beetje de andere zonder ook maar iets in te zitten met de waarheid... Je houdt beter je mond want je gaat meer en meer af als een gieter... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kronkel gerust voort. De schade is voor jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie komt hier de hele tijd af dat we moeten oppassen voor extreem rechts en het voorbeeld van de jaren dertig van de vorige eeuw niet mogen vergeten, terwijl ik juist door hun (s)links gedrag mij meer en meer voel in de indoctrinatiedictatuur van de jaren dertig van de vorige eeuw... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het zijn zij die dan de laarzen in het parlement horen als ze over tegenstanders spreken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Leugenaars gaan bij mij in 'quarantaine'. Bij deze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kwam Pelkmans met die leugen af na alle heisha die hun onbegrijpbaar gedrag teweeg had gebracht... Maar ja als men bevooroordeeld is zijn alle argumenten geloofwaardig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik zou geen Vlaming kunnen zijn in Durbuy??? Natuurlijk geen Vlaming die de mensen rondom zich verplicht om ook Vlaming te worden of evenmin een Vlaming die de mensen rondom zich niet met respect behandelt in hun eigen kulturele waarde, zoiets zou zelfs totaal strijdig met de Vlaamse inborst zijn en bovendien is die onbeschoftheid enkel het previleges van de franstaligen in la Belgique... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Driftige De Decker
Voor wat het waard is want ik zie zo enkele dingen die hij heeft verdraaid. Zo heet de uitgeverij die de islamkritische essays heeft uitgegeven niet ASP maar ASP/VUBpress wat natuurlijk niet zo goed in zijn verhaaltje past waarin alle islamkritiek de mond gesnoerd wordt door het centrum. Wat nieuw is voor me in de discussie is dat volgens hem Drabbe heeft laten uitschijnen dat door de overname van de Bezige Bij de machtsverhoudingen binnen Pelckmans zijn veranderd en dat er daar door geen plaats meer was voor een persoon met z'n achtergrond. Drabbe zou zelfs zijn gestopt bij Doorbraak om toch maar te mogen blijven ??? Dat lijkt me nogal ongeloofwaardig. Als hij zo goed is als men beweerd vindt hij toch makkelijk een job elders. Waarom zou hij in godsnaam zoveel water in z'n wijn doen? Waarom heeft hij toen gezwegen ? Ik blijf het maar een rare zaak vinden en als ik Drabbe was en de vork echt in de steel zit zoals De Decker en Bourgeois beweren diende ik klacht in wegens discriminatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in dit land denkt men wel twee maal na om zulk een ontslagvergoeding in de goot te gooien, vooral omdat men goed weet dat de teerlingen toch vervalst zijn en al op voorhand de uitslag bekend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou zeker kunnen. Ik moet nog de eerste Vlaams nationalist tegen komen die handelt naar z'n overtuiging. Als ik voor en tegenstander 's mans kwaliteiten hoor bejubelen dan zal hij niet verhongeren zonder die ontslagvergoeding. Dat is judasgeld. Gewoon klacht indienen wegens discriminatie. Doet er niet toe of hij wint of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kun jij mij uitleggen dat een volk, een Vlaams volk, dat door iedereen, vriend en vijand, als overwegend rechts beschreven wordt op zogezegd democratische wijze met een ultra-linkse anti-vlaamse regimepers opgescheept zit??? En ik zie het ontslag van Drabbe in de geest van die vaststelling en dat ontslag heeft dan ook geen enkele positieve betekenis, maar draait alleen om nog meer indoctrinerende betutteling van een anti-Vlaams particratie over heel Vlaanderen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat is zo... |
|
![]() |
![]() |