![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben echt niet overtuigd dat de oprichting van een school die de politieke elite moet voorbrengen als een teken van beschaving gezien kan worden want voor mij weeg ik beschaving vooral af naar het niveau van vrij en zelfstandig denken van zijn leden in het algemeen, niet alleen van een opgekweekte elite... Aan de andere kant dat Frankrijk een heel goed draaiend indoctrinatiesysteem bezit, dat ze waarschijnlijk zelf als hun meesterschap in de diplomatie verkopen..., daar ben ik van de andere kant wel van overtuigd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 |
Banneling
|
![]() Inderdaad en de dag dat die Belgische vlag hen niets meer opbrengt, die dag laten ze hem vallen als een baksteen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer ooit Theo Francken (in de tijd dat hij nog geen minister was) zich dergelijke uiting liet ontvallen i.v.m. de inwijking was bij de Belgische Franstaligen het kot te klein. Met de hysterica Onckelinx op kop. Nu zit u inhoudelijk exact hetzelfde te brullen. Verder is het mooi om zien wat voor een "goede Belg" u feitelijk bent. Een Vlaming zoals Marie Daenen die in Wallonië woont is volgens u "een vreemdelinge" die "haar bakkes moet houden". Uw ware aard komt hier mooi boven. Jij bent geen echte Waal, maar doodeenvoudig een francofiel Brusselaartje van Vlaamse afkomst. Een echte Waal is doorgaans tegenover Vlamingen een heel stuk vriendelijker. Ik spreek uit eigen ervaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat moeten de Franstaligen weten. Maar er zijn wel steeds meer en meer Vlamingen die zich Vlaams Nationalist voelen en dat is wat belangrijk is voor de toekomst van Vlaanderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste Franstaligen hebben geen probleem met België, vergeleken met de Vlaams-Nationalisten, en voelen zich tenminste prima in het hele land. Ik voel me evenwel in mijn land in Vlaanderen als in Franstalig België en dit zelfs als beide delen geen gemene taal hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw bron daarvan? Ah ja, uw duim................ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij bent op en top een franstalige Brusselaar, want de Walen zelf zijn vriendelijk in Wallonië voor de Vlamingen. Trouwens de Vlamingen passen zich aan en eisen in Wallonië geen faciliteiten.Je kent de walen niet en je bent er zeker geen. Je masker is afgevallen en ik ben er bijna zeker van dat je zelfs van Vlaamse afkomst bent en je jezelf hoger inschat omdat je Frans spreekt. Eigenlijk ben je net de verpersoonlijking van die mensen die door de Vlamingen worden gehaat omdat ze hun afkomst verloochenen en zich meerderwaardig voelen. Het zijn net mensen zoals jij die de vijandigheid tussen Walen en Vlamingen hebben veroorzaakt. Jammer dat veel Vlamingen die Brusselse Franstalige hoogmoed vereenzelvigen met Wallonië; Laatst gewijzigd door omaplop : 27 augustus 2015 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#952 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#953 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom wonen er zoveel Franstaligen in Vlaanderen? Waarom werken er zoveel Franstaligen in Vlaanderen? Waarom gaan de meeste Franstaligen nog steeds evenveel naar Vlaanderen als vroeger gaan? Denkt u echt dat ze dom zijn? U vindt ze misschien onbewust en onverschillig, wie weet.............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik besef wel dat U deze verkiezingsuitslag niet durft te bekijken, want dat moet pijn doen bij de Belgicisten als de grootste partij van België tegenwoordig een partij van Vlaams Nationalisten is. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 27 augustus 2015 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |