![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik alle dagen drie uur in de auto moet zitten, dan liever in een comfortabele zetel dan op harde tabouret en een dikke twee voor de post hierboven Laatst gewijzigd door Skobelev : 2 september 2015 om 12:17. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Daarin heb je natuurlijk gelijk.
|
|
|
#65 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Minister-President
|
Was een tijdje terug in Bachelor N.T. in Australië. D�*�*r heb je een 4x4 nodig als je van die ene verharde weg af wil gaan rijden.
Er stonden daar wegenwerkers en er passeerde een koppel in een Audi TT. Ge had die moeten zien, met hun kop schudden terwijl je van hun gezichten kon aflezen dat ze dat de meest domme ezels ooit vonden. Voor elk soort weg is er een auto. SUV's zijn niet nodig op de belgische wegen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wegens de weerstand die ze opwekken bij bomen-knuffelaars en geiten-wollen-sokken-dragers een prima keuze . Auto's met 4 zitplaatsen zijn ook niet nodig als ik om me heen kijk in de file . Toch zie ik weinig 1-zitters verkocht worden . |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zeg dat er gewoon niet veel objectieve redenen zijn om er eentje te kopen. Hogere instap vind ik in mijn ogen wel een goede voor oudere mensen. Of als je graag hoog zit gewoon. Maar voor de rest....veel technische redenen zijn er niet. Mambo vermeld dat je meer kan trekken. Dat heeft puur met de motorisatie te maken, in zo een SUV zit vaker een krachtigere motor. Maar die kan je ook gewoon nemen in een berline of station. Maar een van de belangrijkste redenen waarom mensen een wagen kopen, daar disucussieer je niet over. Over smaak valt niet te twisten |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De term Chelsea tractor is er perfect voor. Ik vind een Landie gewoon geweldig maar zou er nooit één kopen terwijl ik in België woon.
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus, als u dan met zo'n wagen wilt rondrijden, voel u vrij. Ik zal er alvast geen enkele afgunst over voelen. |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mijn volgende auto wordt metallic rood. Eens iets anders en goed zichtbaar (=veiliger). |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Er rijden nu wel weer veel witte auto's rond.
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Minister-President
|
Wat kan tellen bij het gebrek aan verlichting 's nachts!
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heb zelf nog een paar keer rondgecrossed met dit modelletje hieronder tijdens de nationale G4 competities indertijd en ik moet zeggen dat er op dergelijke trajecten weinig bompa's en geblondeerde huisvrouwen te zien waren. De winnaar van die competitie was trouwens een belgische F16-piloot. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 2 september 2015 om 14:35. |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het enige dat je dan krijgt is dat de doorsnee "steek je kop vooral niet boven het maaiveld uit en blijf deel van de grauwgrijze massa"-Belg vindt dat je opvallend wil doen |
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zie feitelijk geen nut voor een snorkel (of de maas moet uit zijn) of een winch (om koeien te redden als de maas uit is ?) hier op dit moment |
|
|
|
|