![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals je reeds aanhaalde de enige plekken die wat betekenen op orgiegehalte zijn parenclubs...... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 oktober 2015 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() De Belgen zijn geen hopeloze vluchtelingen he
Wij kunnen tenminste vrouwen versieren of er tegen als ze ons afwijzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 oktober 2015 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat houd je tegen om zelf een keertje op onderzoek te gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Of misschien snappen de oldtimers hier niet dat jongeren de dag van vandaag geen boodschap meer hebben aan zwaar de beest uit te hangen (of toch niet meer zo veel als in hun tijd). Ik zou me bij god niet kunnen inbeelden waarom ik heel zwaar zou gaan stappen en met kompleet lam zuipen.
Vrouwen scoort ge er niet mee (of toch niet de vrouwen die ge wilt scoren). |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eerst wil je hier komen stellen dat je op basis van je buurman (je weet wel, dat hormonaal geval) weet dat er, en ik quote "Er is geen kat die nog opkijkt als er in (ook de door jou vermelde) etablissementen openlijk op de dansvloer(?) en elders wordt gepijpt, gebeft, geneukt...vul maar in". Als er dan iemand je zegt dat dat nogal overdreven is, begin je dadelijk met "zal ik je eens een filmpje tonen", maar als puntje bij paaltje komt, begin je uitvluchten te zoeken �* la "ik ben geen voyeur, zoek het zelf maar uit". Je mag ook gewoon toegeven dat je eigenlijk nooit een voet in een disco zet en dat je het dus eigenlijk niet weet hoor... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zie wat ik zie en hoor wat ik hoor. Daar kan je niet omheen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoort vooral wat je hoort. Of je het ook daadwerkelijk gezien hebt, lijkt me zeer twijfelachtig.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En niet weinig ? En het is plezant ? En ik doe nog zoveel andere dingen ? Een beetje een discussie uit de middelbare schooltijd he. Het is niet omdat JIJ comazuipen plezant vindt, dat de jeugd de dag van vandaag "nerdish", "tam", "jeanetterig" en "braaf" (sic) is omdat ze het in ieder geval niet meer en plein public doen op een cafe of in een fuifzaal. By all means, ga uit. Maar als je dat doet zal je veel meer tot de conclusie komen dat je daar vooral zit met anderen van 30 en 40+. Tijden en gewoontes veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door JBM : 6 oktober 2015 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Uiteraard niet. Maar Fredje en Freespirit hebben het wel degelijk over "de beest uithangen". Dat is toch niet meer gezellig een pintje drinken met maten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cafehangen, lees: zoals begin deze eeuw gewoon na uw werk iedere dag op cafe hangen en u een paar pinten binnenkappen voordat ge naar huis gaat, is niet meer van deze tijd. Dat is mijn mening, en het staat u vrij om een andere te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |