![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...riesters.dhtml ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
Seksuele geaardheid is zoiets als ras en kleur en geen morele opvatting zoals een die iemand tot dief of moordenaar maakt. Die gelijkstelling van jou, van homoseksualiteit met criminaliteit, is daarom een schandalige vorm van discriminatie. Het is logisch dat velen de kerk verlaten om die reden. Dat je homoseksualiteit typeert als strijdig met de menselijke waardigheid laat zien dat je totaal verblind bent door je geloof in de moraal van de bijbel. Die moraal ontneemt mensen de vrijheid hun persoonlijkheid te ontwikkelen en hun leven in te richten en op een manier die past bij hun hun geaardheid. De bijbel zegt weinig of niets over de menselijke waardigheid. Integendeel: Volgens de bijbel is de mens een bespottelijk en verachtelijk wezen dat door hulp van boven gered moet worden. De bijbel is een mens vijandig boek, Jan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de strengste gelovigen draaien plots bij, als blijkt dat een van hun kinderen ofwel zich out als homo, ofwel gaat echtscheiden, ofwel gaat ongehuwd samenwonen .... dat hun kinderen ook al neuken vanaf hun 16 of 17 jaar, dat weten de kinderen wel, maar de ouders zorgen dat zij het niet moeten weten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Het bovennatuurlijke bestaat trouwens niet. Laatst gewijzigd door geertvdb : 8 oktober 2015 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige zie ik slechts uw ongeloof prijken of uw geloof in het niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uzelf en uw god hebben geen respect voor andere meningen en levenswijzen en ik heb geen respect voor uw god. Ik heb 62 jaar lang met een homo samengewoond en die is vandaag dag op dag zes jaar terug gestorven. Ge moogt uw stinkende, perverse, hypocriete moraal en god's geboden steken waar de zon nooit schijnt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik geloof in alles wat dat werkelijk bestaat. En dat Beershot in 2022 de Champions League wint natuurlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |