![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is immers het gevolg van een jaren lang durend beleid. Ik heb nog de tijd meegemaakt, dat als ik thuis kwam na een avondje het varken te hebben uitgehangen, de wijkagent bij mijn vader zat en ik niet enkel een uitbrander kreeg van de wijkagent, maar ook nog een flink pak slaag van mijn vader. Als ik vandaag mijn zoon een klets tegen zijn oren geef wegens wangedrag, dan moet de wijkagent mij een PV geven. Gisteren stond ik zo in een grootwarenhuis, waar een jongen van 6 jaar zijn moeder aan het terroriseren was, omdat hij zijn zin niet kreeg en de moeder geen snoepgoed wilde geven. De knaap was zelfs niet verlegen om zijn moeder tegen haar benen te stampen. Wat verder stonden 2 agenten toe te kijken, maar reageerden niet. De andere omstaanders stonden wel te zeveren dat de moeder geen goede opvoeding had gegeven, maar reageerden verder ook niet. Dit gedrag bleef duren tot er plots een harde klap door de winkel klonk dat gevolgd werd door een harde auw en geween. De knaap had namelijk iets tegen zijn billen gekregen. Alle omstaanders keken verbaast en de agenten kwamen in beweging. Ze kwamen mij namelijk vertellen dat ik die knaap geen pets op zijn billen had mogen geven, want de wet verbied dit. Ik heb hierop geantwoord met de vraag aan die knaap om de agenten tegen hun benen te stampen zo hard als hij kon. En weg waren de agenten, want het kost hen meer tijd en werk om de wet te volgen, dan die knaap te leren zich te gedragen, maar de wet laat het niet toe. Volgens de wet had de moeder enkel tegen die knaap mogen zeggen dat hij niet tegen haar benen mag stampen, want dat dit pijn doet en hem verder gewoon tegen haar benen moeten laten stampen tot hij het beu was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ne kleine in een winkel of eenderwaar zo moeilijk doet tegen zijn moeder, dan is die moeder al langer in gebreke gebleven dan dat moment zelf.
Dan moeten flikken helemaal niet tussen komen in zo'n opvoedkundige situatie. Flikken moeten misdrijven aanpakken, geen kinderen van domme ouders opvoeden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier wijzen ze hem de weg naar het OCMW en de sociaal woning.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hou uw blaaskes maar voor jezelf.... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 oktober 2015 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Fred niet.....die kan je niet (meer) beetnemen met zo'n fantastische verzinsels. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 oktober 2015 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch maar om onbeschermde seks te hebben en drugs te pakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kind is geen eigendom van iemand. Als zo een mormel zich misdraagt en de ouders er hun voeten aan vegen zoals dagelijks gebeurt in een supermarkt dan vind ik dat het kan, ja. Ik heb verfijnder truukjes en ga dan "per abuis" hard tegen de enkels van dat mormel rijden of "per malheur" hem een goede stamp van de kar geven.
En ik kan u zeggen dat het mormel de les begrepen heeft want hij gaat express de mensen kloten omdat zijn ouders hem toch laten doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp uw verontwaardiging, waarom heeft hij geen gebruik gemaakt van de situatie om de ouders gelijk ook een paar petsen te gegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |