![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Advokaat, stond nummer 7 op de Vlaams Blok lijst en werd verkozen ! Zeer bespraakt (advokaat) en vrij radicaal, maar correct en recht voor de vuist. Haalde vrij onverwacht een mooie score.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erland Pison lijst 10 - Vlaams Blok
kieskring Brusselse-Hoofdstedelijke-Raad 7e plaats effectieven geboren: 4/10/1974 (nu 30 j) woont te Laken job: Advocaat
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 21 november 2004 om 17:21. |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welke politieke verwezenlijking van uzelf bent u het meest trots ?
Het is de eerste maal dat ik mij verkiesbaar stel. Ik dan ook nog geen politieke verwezenlijkingen op mijn conto schrijven. Ik zorg er dag na dat wel mede voor bij vrienden en kennissen dat ook zij zich meer bewust worden van de echte maatschappelijke problemen én van de mogelijke eerbare oplossingen aangereikt door het Vlaams Blok. Uiteraard is dit een werk van lange adem en sta ik hier zeker niet alleen. In heel Vlaanderen tonen militanten van het Vlaams Blok dat ze het énige echte alternatief is Als u de kans zou krijgen, wat zou uzelf in de komende regeerperiode willen realiseren ? Dit klinkt misschien zeer revolutionair! Als ik in Brussel de wet kan doen toepassen, dan zou dat al een zeer belangrijke stap voorwaarts zijn. Ik spreek dan niet alleen over het terugdringen en sanctioneren van criminaliteit, maar ook over de toepassing van de taalwet in de spoeddiensten, de openbare besturen, de OCMW-ziekenhuizen enz. De oprichting van een tweede nederlandstalig ziekenhuis in Brussel is enerzijds zeer prestigieus, anderzijds de evidentie zelve! In het algemeen hoop ik ook een steentje te kunnen bijdragen tot de afbraak van het cordon sanitaire, dat álle politici gijzelt. Om tot een goede politiek en een democratie te komen, moeten we dringend stoppen om het open debat uit de weg te gaan. Nederland is hier een goed voorbeeld van, al heeft daar ook een moordaanslag op een politicus voor moeten zorgen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |