![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trek je dus niet al teveel aan van de maatschappij, dat is alleen maar je eigen spiegelbeeld, je schaduw dus. Keer in en hou vol. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Banneling
|
![]() Als het zich openbaart.... Tranen met tuiten.
En ik heb de deur nog maar op een kiertje gezet. Mijn vuurtorens illumineren mij en ik heb de kracht de storm te trotseren en me uit deze storm te worstelen. What the Hell was I waiting for anyway ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk aan harriechristus die houdt al 41 jaar lang vol, en eigenlijk nog veel langer sinds de pubertijd: bijna 60 jaar. En dan de Joden: al bijna 2000 jaar. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Banneling
|
![]() Het is paradoxaal en complex.
Ik heb iets in handen en ook iets op mijn schouders en duw terwijl met mijn voeten de rest in goeie banen. Daarom dat ik een sukkel ben. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst dacht ik dat je in de woestijn was verdwaald, maar nu heb ik meer de indruk dat je een oerwoudloper bent. Als je je broek maar aanhoudt, want met die naaktlopers in het oerwoud op de tv (Adam en Eva) liep het nooit goed af. Ze moesten zich met insecten voeden en kwamen na een paar weken al bijna van de honger om. Vrouw ook naakt, maar haar tieten en schaamte mocht niet worden gezien en was bedekt door een vage vlek van het beeld. En dat in 2015. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iedereen gelijk en toch uniek. Dus dat zou het probleem niet mogen zijn. Vroeger niet en nu ook niet. Maar de nieuwe preutsheid tracht onze oorspronkelijke scheppingsstatus te verdringen en ondermijnt de naakte gemoedsrust. Zonde. Doodzonde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Banneling
|
![]() ![]() Het mag niet meer overheersen. En ben eigenlijk al wel maanden goed bezig. Maar dat goede uit zich dan elders negatief en zo zit ik constant in strijd met dualen. hoe moeilijk kan 1 het zichzelf maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mijn lichaam is ook niet meer zo schoon en fraai gebouwd als dat van Adam was, het is niet meer om aan te zien. En dat geldt ook voor vele vrouwen, dat ze er met de kleren aan beter uit zien dan met een naakt lijf. Ook geeft teveel naakt gedoe teveel gewenning en gaat de begeerte daardoor achteruit. Neen, de schaamte heeft wel enige zin, zowel uiterlijk als ook om innerlijke redenen. Loop dus niet met alles te koop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is nu eenmaal Peche, he? Om dat alles weer goed te maken heb je blijkbaar een schat van een vriendin. Houden zo.... ![]() |
|
![]() |
![]() |