![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch zijn ze een goede indicatie om te weten waar een partij op aan gaat. Holderdebolder de berg af, in stijgende lijn of kan ze zich handhaven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Ach, dat is wat u er als linkse rakker van maakt.
[/argument]
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- de partij waar ik lid van ben, is de grootste van de twee toekomstige nieuwe landen (je moet eens kijken naar een ingekleurd plannetje van de zitjes in de kamer: wat een geel blok is me dat !) - de partij waar ik lid van ben roomt alleen maar af in de richting van de juiste prijs betalen voor de dingen, want niets is gratis en helaas zitten we opgescheept met een PS-sossen-diepzee-diepe staatsschuld van Griekse allure. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op wie moet ik volgende keer stemmen ? Van welke partij moet ik een lidkaart kopen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noem er twee: - het enige dat eerlijk verdeeld is in de wereld, is gezond verstand. Iedereen is er van overtuigd dat hij daar van genoeg gekregen heeft; - peilingen zijn enorm belangrijk als jouw partij er goed uitkomt, en anders niet. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ten tweede, je vergeet de Freya-de-vuile-sossin-factuur, ten derde, je vergeet de noodzaak om aansporingen te geven voor energie-zuinige producten (ijskast, diepvriezer ...) te produceren en aan te kopen, ten vierde, je vergeet de grote investeringen die nog nodig zijn om dit PS-land te vrijwaren van black- of brown-outs. Het wordt tijd dat Vlaanderen uit dit middeleeuws sossen-elektriciteits-gedoe verlost wordt. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt. ze doen eigenlijk exact wat ik er van verwacht had. De facturen van het verleden laten betalen en verder saneren. Ik ben tevreden dat er ook aan de toekomst van mijn kinderen gedacht wordt en dat er eindelijk eens tegengewicht gegeven wordt aan de vakbonden die al decennia lang hun middenvinger uitsteken naar de jongsten in de maatschappij die nog niet mondig zijn. Deze lafaards worden eindelijk eens verantwoordelijk gesteld voor de penibele situatie waarin dit land verkeerd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel van het bnp in de VS is terug te vinden in militaire opdrachten. Zeg maar huurlingen die door de overheden worden ingehuurd om in het buitenland te gaan vechten. Een andere zaak die hier heel belangrijk is, is de oliewinning. Europa heeft geen eigen olie die op een gemakkelijke en goedkope manier op te pompen is. Een derde zaak die vergeten word, is de toevloed aan vluchtelingen, de VS heeft enkel de Mexicaanse grens te bewaken en krijgt slechts een toevloed van 1000 vluchtelingen per dag te verwerken, die dan nog eens zelf voor hun onderhoud moeten instaan, Europa heeft een toevloed van enkele tienduizenden vluchtelingen per dag, die dan ook nog eens volledig op de kosten van de Europeaan worden gevoed en onderdak krijgen. De VS is enkel uit de crisis kunnen kruipen dankzij de hulp van de economische groeilanden en zijn buitenlandse oorlogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Hebben we al eerder gezien in Amerika.
Overheid geeft belastingsvoordeel en investeringen. Bedrijf zegt: "dank u voor het geld, we zijn weg"
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. om naar groene energie te gaan was een beleidskeuze, waar jouw partijtje indertijd evenzeer achter stond. De bedoeling was de vervuiler (in wezen dus degene die geen groene energie heeft) te laten betalen. Daar komt jouw partijtje nu dus op terug. 3. daar heeft de factuur niets maar dan ook niets mee te maken 5. de blackouts zijn het gevolg van het jarenlange wanbeleid, waar overigens rechts (remember Verhofstadt) ook deel van uitmaakte.
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Zit U zonder inspiratie mijn beste rechtse rakker ?
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En daar gaat het wel degelijk over.
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Neen, ik toon alleen maar aan welk non-argument die uitspraak is
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals, hier gaat het minder over. Wel over het (on)vermogen om uit de crisis te kruipen. En in de VS heeft men dan wel een boost gekregen op een moment dat de buitenlandse oorlogen duchtig zijn teruggeschroefd, en eveneens op het moment dat de economische groeilanden zijn gaan slabakken. En wat de energiehuishouding betreft. Er is niets dat Europa tegenhoud om schaliegas te gaan winnen, of om kerncentrales te bouwen. En als we de vergelijking buitenlandse oorlogen en vluchtelingen moeten maken. Mij lijkt er toch, economisch gezien, niet zoveel verschil tussen. In beide gevallen is het geld investeren, in iets, waarvan de latere opbrengst zeer onwaarschijnlijk is. Ondertussen wordt het bnp er wel door verhoogt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en zij die geen werk gevonden hebben omdat er nu eenmaal te weinig werk is? Niet iedereen is ingenieur of boekhouder hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Post #35,37,53
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 9 november 2015 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |