![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In deze barre tijden,
wanneer de burger steeds maar aangemaand wordt om een extra financiële inspanning te leveren, weet de Belgische Senaat geen blijf met zijn dotaties. Zij hebben blijkbaar niets beters te doen dan op onze kosten een Franse charmezanger in de bloemetjes te zetten ![]() Zoals we kunnen lezen in De Tijd van vandaag op blz 7; "De Senaat,die de hele maand november geen enkele algemene zitting houdt bij gebrek aan agendapunten ,organiseert maandag een receptie ter ere van de Franse charmezanger Charles Aznavour. Wat de Franse zanger van Armeense afkomst precies in de Senaat komt doen-behalve het Gulden Boek tekenen-is niet meteen duidelijk" Zouden we niet beter deze nutteloze, wereldvreemde ,geld verspillende instelling bij het Groot Vuil zetten. Het geld dat zij verbrassen, zou veel nuttiger kunnen besteed worden. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 14 november 2015 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu doen ze eens iets voor een oude mens en dan is het weer niet goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk komt hij de Armeense onafhankelijkheidsstrijd verdedigen, en steunt hij ook het streven naar de Vlaamse Onafhankelijkheid. Maar dat zou mij sterk verwonderen. ![]() Hij zal eerder de Francofonie wat siroop aan de baard komen smeren,ja. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 14 november 2015 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is voor mij overduidelijk dat je probeert te dansen op het graf van de meer dan 100 gevallen slachtoffers.
Probeer jezelf nu maar eens te situeren in het licht van dat gegeven. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gwoon opgemerkt via het nivo van de witte bijdragen.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij gunnen de Franstaligen hun eigen staat met alle plezier. Waarom kunnen zij ons dan ook niet onze eigen staat gunnen? Of zou het dan toch waar zijn , dat zij absoluut bij ons willen blijven voor ons geld ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die "afscheidstournees" gaan nu al jaren door en steeds de aller-allerlaatste. Onbegrijpelijk dat de mensen daar nog intrappen. Een pure geldklopperij.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En hoeveel precies heeft dat optreden dan gekost?
Of laat ik het anders verwoorden: over een hoeveelste fractie van volstrekt nutteloze "investeringen" zoals het Saeftinghedok of gevechtsvliegtuigen gaat het? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart De Wever leest blijkbaar ook politics.be
![]() N-VA-voorzitter Bart De Wever stelt in de nasleep van de aanslagen in Parijs onder meer voor de Senaat af te schaffen en de middelen door te schuiven naar de Staatsveiligheid. ‘Als ik vaststel dat de eerste plenaire zitting van de Senaat wordt vervangen door een receptie voor Charles Aznavour, dan zeg ik: schaf die Senaat af en investeer dat budget in de versterking van onze Staatsveiligheid’, zegt hij in Gazet van Antwerpen. |
![]() |
![]() |