![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je zou kunnen zeggen dat die moslim zich goed geïntegreerd heeft in de Amerikaanse samenleving. maar goed, dat is iets te cynisch.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat, wat rest er anders nog?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Btw: waren de daders van Charlie Hebdo, Londen, Madrid, de Bataclan en de moordenaar van Van Gogh ook te goed geïntegreerd? Stik er toch lekker in Vlijmscherp!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heb ik hier al genoeg gelezen hoor. Blijf maar wit-zwart denken, blijf maar denken dat je tot een superieur ras behoort of dat mensen die een andere religie hebben inferieur zijn. Veel anders is hier blijkbaar niet mogelijk, daarvoor moet je nadenken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat klimaat toch hé Barry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Op de vrt radio kreeg ik te horen dat het om een uit de hand gelopen ruzie ging.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaja, alleen moslims zijn de slechten. dat in India het vooral Hindoes zijn die geweld plegen en moslims uitmoorden is bv irrelevant of gewoon de fout van die moslims.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() 'Moslims' ? Ik heb het hier al sinds 2004 over de islam. Die ideologie die in de kern rot is, te beginnen met 'profeet' Mohammed.
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een godsdienst gesticht door een moordende, plunderende, slavendrijvende krijgsheer waar vandaag de dag een Joseph Kony nog het dichtst bij in de buurt staat, waarvan de stichter dan nog het etiket "edelste mens ooit en het te volgen voorbeeld voor iedere moslim" krijgt opgekleefd, heeft geen enkel bestaansrecht meer in de 21ste eeuw. Wat zelfingebeelde morele autoriteiten zoals jij daar ook mogen over denken. Iemand met een moslimachtergrond die niet gehinderd wordt door politieke correctheid over de gruwel van de islam: http://m.hln.be/hln/m/nl/33982/Islam...tionItemId=960 Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 3 december 2015 om 10:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Anders hadden we daar ook nog mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Je wordt écht zielig vent. Waar zijn de hindoes van Bangladesh, Pakistan en Afhhanistan naartoe???
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de States hebben er dit jaar al meer dan 350 massa moordpartijen plaatsgevonden. Dus zal deze moordpartij ook wel gerangschikt worden als een fait divers net zoals al die anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is toe te juichen. 32000 doden in de USA op de weg. Hoeveel doden door die "massa moordpartijen" ? Hoeveel doden per schietpartij ? Meer dan 100 ?
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch zal geen zinnig mens vandaag de dag nog ageren tegen de stelling dat de nazistische ideologie moest uitgeroeid worden. De islamitische ideologie is hetzelfde lot beschoren, ondanks de tegenwerking van cultuurrelativisten die leiden aan het "white men's burden" syndroom, waarvan enkele exemplarische leden hierboven weer op kenmerkend arrogante wijze hun misplaatst superioriteitsgevoel menen te moeten etaleren. Daar hoef je geen visionair voor te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Worden er ook veel everzwijnen en herten doodgereden?
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Mass shootings is geen islamprobleem , het is een Amerikaans probleem ...
994 mass shootings in 1,004 days: this is what America's gun crisis looks like 1206 doden , 3606 gewonden Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 3 december 2015 om 11:53. |
![]() |
![]() |