![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() BRON
Kind wegnemen bij die ouders. Voor mij is dat een vorm van kindermishandeling dit. Met kinderen speel je niet, zij dienen beschermd te worden tegen elke vorm van niet-traditionele samenlevingsvormen. Laatst gewijzigd door Drukazz : 22 december 2015 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Onze libtard trolletjes op dit forum zullen uiteraard wel weer smullen van dit nieuws. De gevoelens van kinderen, wat kan hen dat nu schelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel indien aangetoond kan worden dat niet-traditionele samenlevingsvormen schadelijk zijn voor het kind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walgelijk, maar je obsessie voor dit soort nieuwsberichten is ook nogal twijfelachtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik smul hier niet van. Ik zou gewoon graag jouw mening kennen over het feit dat uw God verantwoordelijk is voor miljoenen, misschien zelfs miisschien voor miljarden kinderen die door zijn toedoen niet in een traditioneel gezin zijn kunnen opgroeien.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 22 december 2015 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een vraag die men heel makkelijk kan ontwijken, he. Wij mensen kunnen immers niet voor God spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag hem niet om namens God te spreken, ik vraag hem zijn mening over de gevolgen van bepaalde handelingen van God.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 22 december 2015 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dan ??
Hoe dan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Wat is het probleem ? Is toch een klassiek gezin , man en vrouw ... de natuur heeft toch zijn werk gedaan .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft er duidelijk geen aan jou gegeven.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zou je horen te beseffen dat de relatie van God tegenover de mens er geen is waarbij de mens aan elke verantwoordelijkheid ontsnapt. Want de mens beschikt, binnen de grenzen van zijn samenleving met andere mensen, over een eigen vrije wil en bijgevolg ook over een eigen verantwoordelijkheid. Het is al te gemakkelijk om alles op God af te schuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet gij u daar hier en nu mee moeien ? Momenteel moeit ge gemeenschap zich met kinderbescherming via de democratische wetgeving. Maar staat er ergens in de bijbel of de kerkelijke wetboeken dat gij op eventuele overtredingen een voorafname moet doen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet gij u daar hier en nu mee moeien ? Momenteel moeit ge gemeenschap zich met kinderbescherming via de democratische wetgeving. Maar staat er ergens in de bijbel of de kerkelijke wetboeken dat gij op eventuele overtredingen een voorafname moet doen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |