![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Veel vrouwen kunnen beginnen wenen wanneer ze willen en dat meisje maakte er dankbaar gebruik van. Ik verschiet ervan dat die Merkel nog geen kogel door haar koppeke gekregen heeft want zo geliefd denk ik niet dat die overal is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Is dat nu weer een oproep tot geweld Universalia ? Opgekropte frustraties ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien er ooit een "nieuwe Hitler" aan de macht zou geraken in Duitsland, zal dat dankzij Merkel zijn.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, geen oproep tot geweld, ik haalde gewoon een situatie aan die de afgelopen dagen in het nieuws was en waar die Merkel zich, volgens mijn bescheiden mening, ferm heeft laten bij vangen want als ze dat nu allemaal gaan doen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 januari 2016 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat uw opmerking over representativiteit betreft.. Als dit hele forum niet representatief is voor de bevolking, en 85% van alle autochtone inwoners binnen een straal van 3km van een vluchtelingenkamp ook niet, wie dan wel? Uw kletspraat over representativiteit is niet meer dan een excuus om de waarheid onder tafel te vegen. Dat mijn standpunt eerder een oorlog zal ontketenen dat van Merkel, dat hoop ik met hart en ziel. En liefst nog VOOR we in de minderheid zijn Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 4 januari 2016 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, wat jij ziet zijn oorlogsvluchtelingen. Probeer het begrip te vatten. Wat met de westerse invasie van overwegend islamitische landen als Afghanistan en Irak? Geloof het of niet maar die mensen leefden daar min of meer vreedzaam in hun beschaving. En er zijn nog steeds mensen die miserabel in oorlogsgebied leven (niet iedereen is gevlucht!). En als morgen bv Belgie wordt plat gebombardeerd zullen buurlanden er ook gevolgen van ondervinden (economische, stijgende onlusten onder de bevolking,...). Allemaal goed en wel dat het westen 'terroristen' gaat bombarderen of dictators afzetten maar dan moet het ook de gevolgen kunnen dragen, zeker met de conventies van Genève. Neem de mensen alles af en velen zullen op zoek gaan naar beterschap. Dat is nu eenmaal eigen aan de mens. Uw 'leed' om een opvangcentrum valt in het niets in vergelijking met wat het westen voor die mensen heeft aangericht in hun landen... Laatst gewijzigd door Guinevere : 5 januari 2016 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je toont alleen maar je totale onwetendheid over het begrip representativiteit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() ... behold ... the future is here .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
3000 mensen is een aanzienlijke steekproefgrootte om iets te weten over de mening van de bevolking. Aangezien alle sociale lagen van de bevolking vertegenwoordigd zijn, is er geen valide reden om te veronderstellen dat de mening van iedereen in mijn omstreken statistisch gezien anders is dan die van het hele land. Het zou anders zijn als de moslimpopulatie rondom mijn woonplaats niet vertegenwoordigd was bvb. Wat is uw reden om te veronderstellen dat dit forum NIET representatief is voor de mening van de bevolking? Is dit het online stamcafé van rechtse stemmers? Iedereen is hier welkom en de publieke opinie is duidelijk. Maar de linksgezinden willen het niet onder ogen zien Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 5 januari 2016 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Alleen jammer dat ze een hele meute alleenstaande jonge mannetjes binnenlaat die vinden dat vrouwen 's avonds niet alleen buiten zouden mogen komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat was een directe aanval op de US dollar en DAT was de reden voor de oorlog in Irak. De media zijn er muisstil over. Het wordt onder tafel geveegd als een complottheorie, maar het staat wel als een paal boven water dat het plan van Irak desastreus was voor de USA. Vandaag de dag zijn er talrijke voorbeelden van landen die volledig ten onder gaan aan hun devaluerende munten, en dat heeft alles te maken met olie. Neem Venezuela als voorbeeld en zoek eens op wat daar gebeurt. Amerika heeft de brokken gemaakt, en Europa mag ze opruimen. Ik zou er geen moeite mee hebben als we Latino's moesten opvangen, die alleen maar een beter leven willen. Maar de moslimpopulatie verder laten groeien, wetend wat er in de geschiedenis keer op keer gebeurd is.. Dat is culturele zelfmoord en de voorbode voor een burgeroorlog. Frankrijk zit er al dichtbij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Vertel mij eens, mijn beste... Is de forumpopulatie alhier tot stand gekomen d.m.v. een aselecte steekproef? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
CD&V = 0,97% Open VLD = 2,91% Sp.a = 2,91% N-VA = 33,01% Groen = 4,85% VB = 35,92% Andere = 19,42% Verklaart u mij eens de verschillen tussen deze cijfers en eender welke recente opiniepeiling (of de verkiezingsresultaten van 2014), uitgaande van de zogezegde representativiteit van dit forum voor de ganse bevolking. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 5 januari 2016 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |