Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 januari 2016, 23:46   #41
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Tegen de wil van volledig Duitsland een Islamitische invasie veroorzaken en uitkeringen uitdelen, vergoed door de Duitse belastingbetaler. Aan een volk dat hier de vruchten wil plukken van een beschaving waar ze niks mee te maken willen hebben om religieuze redenen.

Toonde ze daarin haar superioriteit? Veel waanzinniger kan je het niet stellen.
Dit is een gecoördineerde invasie, landverraad vanaf het allerhoogste niveau. Ik geloof er ook geen jota van dat die vluchtelingen netjes terug weg gaan zoals ons wordt voorgehouden. Het is wachten op een burgeroorlog.
Ook dat bewonder ik in Merkel: haar nuchterheid. Heel wat gezonder dan uw hysterische jeremiade over 'invasies' en 'burgeroorlog'. Uw hele retoriek (en het gebrek aan beschaving dat eruit spreekt) zal sneller een oorlog ontketenen dan de hare.

Citaat:
Op 3km van mij thuis komt een van de grootste opvangcentra voor vluchtelingen in Belgie. Op enkele uitzonderingen na is iedereen woest.
Dit forum trekt allerlei politieke overtuigingen en is daarom wel degelijk representatief voor de bevolking.
U hebt een bijzonder eigenzinnige notie van 'representativiteit'...
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 09:47   #42
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Veel vrouwen kunnen beginnen wenen wanneer ze willen en dat meisje maakte er dankbaar gebruik van.

Ik verschiet ervan dat die Merkel nog geen kogel door haar koppeke gekregen heeft want zo geliefd denk ik niet dat die overal is.
Oud 4 januari 2016, 10:15   #43
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Veel vrouwen kunnen beginnen wenen wanneer ze willen en dat meisje maakte er dankbaar gebruik van.

Ik verschiet ervan dat die Merkel nog geen kogel door haar koppeke gekregen heeft want zo geliefd denk ik niet dat die overal is.
Is dat nu weer een oproep tot geweld Universalia ? Opgekropte frustraties ?
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 11:15   #44
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Hij ziet ook over het hoofd dat landen waar politici een kogel door hun kop krijgen er een heleboel slechter aan toe zijn.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 11:21   #45
Guinevere
Banneling

Standaard

Oud 4 januari 2016, 11:47   #46
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Indien er ooit een "nieuwe Hitler" aan de macht zou geraken in Duitsland, zal dat dankzij Merkel zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 17:53   #47
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Indien er ooit een "nieuwe Hitler" aan de macht zou geraken in Duitsland, zal dat dankzij Merkel zijn.
Zo zag ik dat ook.
Oud 4 januari 2016, 17:55   #48
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Nee hoor, geen oproep tot geweld, ik haalde gewoon een situatie aan die de afgelopen dagen in het nieuws was en waar die Merkel zich, volgens mijn bescheiden mening, ferm heeft laten bij vangen want als ze dat nu allemaal gaan doen?

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 januari 2016 om 17:56.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2016, 19:23   #49
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ook dat bewonder ik in Merkel: haar nuchterheid. Heel wat gezonder dan uw hysterische jeremiade over 'invasies' en 'burgeroorlog'. Uw hele retoriek (en het gebrek aan beschaving dat eruit spreekt) zal sneller een oorlog ontketenen dan de hare.

U hebt een bijzonder eigenzinnige notie van 'representativiteit'...
Er is niks hysterisch aan de opmerking dat de Islamitische populatie in onze bevolking op 20 jaar tijd enorm is gegroeid. Evenmin aan de gevolgen daarvan voor de maatschappij. Duidelijk te toetsen aan de cijfers mbt criminaliteit, en deze gecoördineerde Islamitische invasie zal dat proces alleen maar versnellen. Wat dat zal geven over 20 jaar, is duidelijk. De geschiedenis heeft meermaals bewezen dat moslims zich niet willen integreren, en hun wetten met geweld opdringen naarmate hun populatie groeit. Wij leven in een maatschappij met 2 wetboeken die haaks op elkaar staan. De grondwet, en de Koran

Wat uw opmerking over representativiteit betreft.. Als dit hele forum niet representatief is voor de bevolking, en 85% van alle autochtone inwoners binnen een straal van 3km van een vluchtelingenkamp ook niet, wie dan wel?

Uw kletspraat over representativiteit is niet meer dan een excuus om de waarheid onder tafel te vegen.

Dat mijn standpunt eerder een oorlog zal ontketenen dat van Merkel, dat hoop ik met hart en ziel. En liefst nog VOOR we in de minderheid zijn

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 4 januari 2016 om 19:34.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 00:22   #50
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 04:04   #51
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 06:26   #52
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is niks hysterisch aan de opmerking dat de Islamitische populatie in onze bevolking op 20 jaar tijd enorm is gegroeid. Evenmin aan de gevolgen daarvan voor de maatschappij. Duidelijk te toetsen aan de cijfers mbt criminaliteit, en deze gecoördineerde Islamitische invasie zal dat proces alleen maar versnellen. Wat dat zal geven over 20 jaar, is duidelijk. De geschiedenis heeft meermaals bewezen dat moslims zich niet willen integreren, en hun wetten met geweld opdringen naarmate hun populatie groeit. Wij leven in een maatschappij met 2 wetboeken die haaks op elkaar staan. De grondwet, en de Koran

Wat uw opmerking over representativiteit betreft.. Als dit hele forum niet representatief is voor de bevolking, en 85% van alle autochtone inwoners binnen een straal van 3km van een vluchtelingenkamp ook niet, wie dan wel?

Uw kletspraat over representativiteit is niet meer dan een excuus om de waarheid onder tafel te vegen.

Dat mijn standpunt eerder een oorlog zal ontketenen dat van Merkel, dat hoop ik met hart en ziel. En liefst nog VOOR we in de minderheid zijn
Denk je daar echt zo over? Normaal pleegt alleen een sterkere macht een invasie op de (militair) zwakkere.
Nee, wat jij ziet zijn oorlogsvluchtelingen. Probeer het begrip te vatten.
Wat met de westerse invasie van overwegend islamitische landen als Afghanistan en Irak? Geloof het of niet maar die mensen leefden daar min of meer vreedzaam in hun beschaving. En er zijn nog steeds mensen die miserabel in oorlogsgebied leven (niet iedereen is gevlucht!). En als morgen bv Belgie wordt plat gebombardeerd zullen buurlanden er ook gevolgen van ondervinden (economische, stijgende onlusten onder de bevolking,...).
Allemaal goed en wel dat het westen 'terroristen' gaat bombarderen of dictators afzetten maar dan moet het ook de gevolgen kunnen dragen, zeker met de conventies van Genève. Neem de mensen alles af en velen zullen op zoek gaan naar beterschap. Dat is nu eenmaal eigen aan de mens. Uw 'leed' om een opvangcentrum valt in het niets in vergelijking met wat het westen voor die mensen heeft aangericht in hun landen...

Laatst gewijzigd door Guinevere : 5 januari 2016 om 06:30.
Oud 5 januari 2016, 09:24   #53
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Je toont alleen maar je totale onwetendheid over het begrip representativiteit...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 12:44   #54
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oud 5 januari 2016, 12:57   #55
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

... behold ... the future is here .

Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 18:04   #56
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je toont alleen maar je totale onwetendheid over het begrip representativiteit...
Fris je kennis over statistiek even op ivm representatieve steekproeven en 95% betrouwbaarheidsintervallen https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stee...cte_steekproef En voor je komt met aandraven met "het is maar wikipedia.. " De definities zijn correct

3000 mensen is een aanzienlijke steekproefgrootte om iets te weten over de mening van de bevolking. Aangezien alle sociale lagen van de bevolking vertegenwoordigd zijn, is er geen valide reden om te veronderstellen dat de mening van iedereen in mijn omstreken statistisch gezien anders is dan die van het hele land. Het zou anders zijn als de moslimpopulatie rondom mijn woonplaats niet vertegenwoordigd was bvb.

Wat is uw reden om te veronderstellen dat dit forum NIET representatief is voor de mening van de bevolking? Is dit het online stamcafé van rechtse stemmers? Iedereen is hier welkom en de publieke opinie is duidelijk.

Maar de linksgezinden willen het niet onder ogen zien

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 5 januari 2016 om 18:05.
Oud 5 januari 2016, 18:16   #57
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Alleen jammer dat ze een hele meute alleenstaande jonge mannetjes binnenlaat die vinden dat vrouwen 's avonds niet alleen buiten zouden mogen komen.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 18:21   #58
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Denk je daar echt zo over? Normaal pleegt alleen een sterkere macht een invasie op de (militair) zwakkere.
Nee, wat jij ziet zijn oorlogsvluchtelingen. Probeer het begrip te vatten.
Wat met de westerse invasie van overwegend islamitische landen als Afghanistan en Irak? Geloof het of niet maar die mensen leefden daar min of meer vreedzaam in hun beschaving. En er zijn nog steeds mensen die miserabel in oorlogsgebied leven (niet iedereen is gevlucht!). En als morgen bv Belgie wordt plat gebombardeerd zullen buurlanden er ook gevolgen van ondervinden (economische, stijgende onlusten onder de bevolking,...).
Allemaal goed en wel dat het westen 'terroristen' gaat bombarderen of dictators afzetten maar dan moet het ook de gevolgen kunnen dragen, zeker met de conventies van Genève. Neem de mensen alles af en velen zullen op zoek gaan naar beterschap. Dat is nu eenmaal eigen aan de mens. Uw 'leed' om een opvangcentrum valt in het niets in vergelijking met wat het westen voor die mensen heeft aangericht in hun landen...
Specifieer aub wanneer je het hebt over "Het Westen". Irak is aangevallen door de USA onder het valse motief "Ze hebben massavernietigingswapens" die nooit gevonden zijn omdat ze niet bestaan. Wat 99% van de forumgebruikers niet weet, is dat Irak enkele maanden eerder aankondigde dat ze hun olie niet meer in dollars, maar wel in euro's zouden verkopen.

Dat was een directe aanval op de US dollar en DAT was de reden voor de oorlog in Irak. De media zijn er muisstil over. Het wordt onder tafel geveegd als een complottheorie, maar het staat wel als een paal boven water dat het plan van Irak desastreus was voor de USA.

Vandaag de dag zijn er talrijke voorbeelden van landen die volledig ten onder gaan aan hun devaluerende munten, en dat heeft alles te maken met olie. Neem Venezuela als voorbeeld en zoek eens op wat daar gebeurt.

Amerika heeft de brokken gemaakt, en Europa mag ze opruimen.
Ik zou er geen moeite mee hebben als we Latino's moesten opvangen, die alleen maar een beter leven willen.
Maar de moslimpopulatie verder laten groeien, wetend wat er in de geschiedenis keer op keer gebeurd is.. Dat is culturele zelfmoord en de voorbode voor een burgeroorlog. Frankrijk zit er al dichtbij
Oud 5 januari 2016, 19:30   #59
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Fris je kennis over statistiek even op ivm representatieve steekproeven en 95% betrouwbaarheidsintervallen https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stee...cte_steekproef En voor je komt met aandraven met "het is maar wikipedia.. " De definities zijn correct

3000 mensen is een aanzienlijke steekproefgrootte om iets te weten over de mening van de bevolking. Aangezien alle sociale lagen van de bevolking vertegenwoordigd zijn, is er geen valide reden om te veronderstellen dat de mening van iedereen in mijn omstreken statistisch gezien anders is dan die van het hele land. Het zou anders zijn als de moslimpopulatie rondom mijn woonplaats niet vertegenwoordigd was bvb.

Wat is uw reden om te veronderstellen dat dit forum NIET representatief is voor de mening van de bevolking? Is dit het online stamcafé van rechtse stemmers? Iedereen is hier welkom en de publieke opinie is duidelijk.

Maar de linksgezinden willen het niet onder ogen zien
Kostelijk!

Vertel mij eens, mijn beste... Is de forumpopulatie alhier tot stand gekomen d.m.v. een aselecte steekproef?
Oud 5 januari 2016, 19:39   #60
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Wat is uw reden om te veronderstellen dat dit forum NIET representatief is voor de mening van de bevolking?
En bekijk even de resultaten van deze poll. Op het moment van schrijven:

CD&V = 0,97%
Open VLD = 2,91%
Sp.a = 2,91%
N-VA = 33,01%
Groen = 4,85%
VB = 35,92%
Andere = 19,42%

Verklaart u mij eens de verschillen tussen deze cijfers en eender welke recente opiniepeiling (of de verkiezingsresultaten van 2014), uitgaande van de zogezegde representativiteit van dit forum voor de ganse bevolking.

Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 5 januari 2016 om 19:39.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be