Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 januari 2016, 21:58   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Andere migranten grijpen in: Nederlandse filmmakers met mes aangevallen in Calais

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Twee Nederlanders zijn vrijdag in het zogenaamde 'Jungle Camp' in Calais aangevallen door vluchtelingen die in het bezit waren van pepperspray en een mes. De aanvallers deden een poging om oorlogsfotograaf Teun Voeten en documentairemaakster Maaike Engels te beroven, maar slaagden daar niet in. Door het ingrijpen van andere vluchtelingen gingen de belagers ervandoor.
Hoog tijd om ze allemaal terug te sturen punt
Oud 18 januari 2016, 07:36   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

Daar mogen zelfs een paar autochtonen, van groene en sossen gedachten, meegestuurd worden met die allochtonen. Liefst voor redelijk lang. Vb. levenslang.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 07:43   #3
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Bron

Detail tekst:

Ach waarom daar gaan filmen ,, precies of dat niemand ervan weet ... het is een triestige zaak dat mensen hun land ontvluchten zomaar , en gaan denken dat de hemel op aarde bestaat aan de andere kant van den bol... ze zouden beter in hun land blijven om hun land te verbeteren met zijn allen iets ondernemen in hun eigen land !!!!!!! en het op poten zetten al daar... jaja soms zeggen ik zie het niet meer zitten hier , maar wat als je uw situatie en land verlaat ?? zal het dan echt beter zijn?? zonder geld en zonder papieren?? die mensen zijn ergens dom ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 08:19   #4
djoebidoebidoe
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Door het ingrijpen van andere vluchtelingen gingen de belagers ervandoor.

Tja, van autochtonen moet men niet verwachten dat ze gaan ingrijpen, de bange wezels!
Een medaille voor die moedige vluchtelingen!
djoebidoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 09:30   #5
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Daar mogen zelfs een paar autochtonen, van groene en sossen gedachten, meegestuurd worden met die allochtonen. Liefst voor redelijk lang. Vb. levenslang.

.
Wat ik zie op dat filmpje is gewoon iets dat in scene gezet is door wat linkse Hollanders en een paar al even linkse Fransen. Ik hoor geen woord arabisch of zoiets er is geen echte agressie te zien en ze gaan wel heel makkelijk lopen, enfin gaan lopen is een groot woord die ene peist dat hij niet meer in beeld is en wandelt rustig verder.
Gewoon een filmpje van: "Zie eens ze zijn allemaal zo niet , ze komen zelf vrouwen ter hulp." Dikke zever in mijn ogen.

Voil�* den Hoomer heeft het hier weer eens haarfijn uit de doeken gedaan.
Oud 18 januari 2016, 10:28   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Hier kwamen geen 'blanken' helpen. De povere flikken onder een regen van stenen ...

https://www.youtube.com/watch?v=79oDRPoCg0Q#t=104

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 10:50   #7
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hier kwamen geen 'blanken' helpen. De povere flikken onder een regen van stenen ...

https://www.youtube.com/watch?v=79oDRPoCg0Q#t=104

.
Politie beschik over vuurwapens e.a.

In een normaal land schiet men, als men 'gestenigd' wordt.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 11:18   #8
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron

Detail tekst:

Het is gewoon onbegrijpelijk. Ze willen per se naar Engeland. Maar, ze mogen zoveel wroeten als ze willen, dat lukt niet. "Britain says NO". Anderzijds willen ze om de duivel geen asiel aanvragen in Frankrijk. Ze blijven blijkbaar nog liever zitten bibberen en klagen in de modder en de stront terwijl hun kinderen en zij zelf er doodziek worden. Frankrijk moet daar dringend korte metten mee maken. Die schandelijke rotzooi in Calais en in Duinkerken moet gebuldozerd worden, de dwarsliggende migranten medisch verzorgd en daarna voor de onverbiddelijke keuze gesteld worden: ofwel asiel in Frankrijk, ofwel teruggestuurd.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 11:56   #9
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het is gewoon onbegrijpelijk. Ze willen per se naar Engeland. Maar, ze mogen zoveel wroeten als ze willen, dat lukt niet. "Britain says NO". Anderzijds willen ze om de duivel geen asiel aanvragen in Frankrijk. Ze blijven blijkbaar nog liever zitten bibberen en klagen in de modder en de stront terwijl hun kinderen en zij zelf er doodziek worden. Frankrijk moet daar dringend korte metten mee maken. Die schandelijke rotzooi in Calais en in Duinkerken moet gebuldozerd worden, de dwarsliggende migranten medisch verzorgd en daarna voor de onverbiddelijke keuze gesteld worden: ofwel asiel in Frankrijk, ofwel teruggestuurd.
Inderdaad, zo eenvoudig kan het zijn. Maar door de besluiteloosheid van de poco's wordt het probleem elke dag groter. Frankrijk hoopt hetzelfde te kunnen doen zoals Griekenland: doorsturen en hun handen in onschuld wassen. Linkse zeikerds.
Oud 18 januari 2016, 14:38   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht
Tja, van autochtonen moet men niet verwachten dat ze gaan ingrijpen, de bange wezels!
Een medaille voor die moedige vluchtelingen!
Ik had die zin wel gelezen hoor maar ik heb daar mijn bedenkingen bij in de zin van: Waarom denkt u dat die ter hulp schoten? Waarschijnlijk omdat ze ,niet over dezelfde kam wilden geschoren worden als de aanvallers, mochten de Fransen het uiteindelijk beu zijn en het kamp gewoon opdoeken misschien?

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 januari 2016 om 14:39.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 14:50   #11
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had die zin wel gelezen hoor maar ik heb daar mijn bedenkingen bij in de zin van: Waarom denkt u dat die ter hulp schoten? Waarschijnlijk omdat ze ,niet over dezelfde kam wilden geschoren worden als de aanvallers, mochten de Fransen het uiteindelijk beu zijn en het kamp gewoon opdoeken misschien?
Ach man dat is duidelijk een filmpje in de klasse "pallywood"

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be