![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gezien je bij veelvuldige vraag mijnentwege niks kan weerleggen of aantonen dat het niét zo zou zijn - de betreffende bronnen zijn vrij ter inzage - zullen de aandachtige meelezers zélf wel kunnen oordelen, wat er al dan niet van zou kloppen, maar volgens de verschillende PB’s en mails die ik ondertussen al mocht ontvangen, ook van niet-forummers en waarvoor m’n gemeende dank aan iedereen, staat deze draad wmb netjes gefundeerd in z’n eigen waarheid en neem ik daar geen woord/post van terug. Dat de links en de copy-pasten die ik hier plaats slechts het werk van een stelletje marginalen zou zijn, laat ik dan ook gewoon aan jou ..ahum.. ‘oordeel’ over, welke ondertussen meer dan duidelijk is voor de geïnteresseerde meelezers, voor zover ze je strapatsen hier nog niet zouden kennen. De mijne weet je dus ondertussen al, maar wat dan jouw doelstelling betreft hier, tjah, dat heb je reeds door je eigen blatante getrol, alsook dat van je Kempense ‘meester’-collega, al lang in geuren kleuren zelf netjes aangetoond en in de vergeefse pogingen daartoe hebben jullie je zwaar verslikt, dus daar kan ik zelf nog weinig aan toevoegen, voor zover dat nog nodig zou zijn. Wat mijn gedacht over dat getrol betreft; doe gewoon verder waar jullie mee bezig zijn, want het is me vanuit het hart genomen een waar genoegen, om telkens opnieuw het judasmasker af te rukken van personen die het pret en leute verschaft, om hun vijandige kwaadaardigheid te cultiveren, hier of waar dan ook. Zo, daar kan je ’t mee doen en tot slot kan ik alleen maar hopen dat je érgens in je diepste wezen nog enige oprechtheid bezit, alsmede de eer en de eerlijkheid die daar onlosmakelijk mee samengaan, om alsnog af te geraken van een stompzinnig en subhumaan gedrag dat slechts het kwade kan dienen, in zoverre je dat nog enigszins kan onderscheiden van het goede. Met vertrouwen. Salute.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 10 februari 2016 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
#362 |
|
![]() Mooie gelegenheid om hier nog eens de donkere natuur van maffiose EU-bende en hun bancaire broodheren (zie onderschrift) te etaleren, voor de moedwillige culturele en demografische vernietiging van het Avondland waar we allen deel van uitmaken, inbegrepen degenen die menen dit psychopatische werk van de gekende ‘beleidselite’ te moeten verdedigen, voor welke reden dan ook.
De leugen produceert niets van blijvende aard: De psychopathische cultuur in de politiek "De waarheid is volksvijand nummer één overal waar de leugen regeert. En de leugen regeert in deze barre tijden overal. Niet alleen in de hoogste echelons waar de leugen oprecht wordt aanbeden; niet alleen in de directiekamers van de multinationals en de banken waar hij tot hoogste adviseur is verheven; niet alleen in de parlementen en ministeries waaromheen de leugen een diepe, ondoorwaadbare, onoverbrugbare gracht vormt; niet alleen in de academische wereld waar hij als een parasitair virus het oog en de hand van vele onderzoekers heeft aangetast; niet alleen bij de nieuwsmedia waar hij tot eindredacteur is gepromoveerd; niet alleen bij de entertainmentmedia waar hij de budgetten verdeelt en de Oscars uitdeelt; niet alleen in de voedselindustrie waar hij de ingrediënten bepaalt; niet alleen in het onderwijs waar hij de schoolboeken schrijft; niet alleen in de wapenindustrie waarvoor hij steeds weer nieuwe markten aanboort; niet alleen in de culturele wereld waar hij de slopershamer met succes hanteerde en nu slechts de schimmel en rot toelaat; nee, de leugen regeert in het diepste wezen van de mens; de mens die steelt van zijn medemens, die hij bedriegt, verkracht en vermoordt, met wie hij spot en wedijvert." Voor het ganse artikel: http://www.wijwordenwakker.org/conte...&ss=P2141&l=NL Duidelijk genoeg wmb, geen woord aan toe te voegen.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 10 februari 2016 om 23:39. |
![]() |
![]() |
#363 |
Banneling
|
![]() Genoeg lectuur om uren zoet mee te zijn...
"Waar is die genocide bezig?" blijft echter onbeantwoord. Morgen geven ze geen regen, dus wie weet? |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat u ontgaan? |
|
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Psychopaten zitten idd niet langer enkel aan de top, het zit nu overal. Dat heeft zo zijn redenen. Psychopatisch gedrag wordt constant gepromoot via zowat alles wat U ziet in de media en de films etc... U moet een 'winner' zijn. En een 'winner' zijn betekent anderen onrecht aandoen en zich nadien rot lachen en glorierijk voelen. Hillary Clinton on Gaddafi: We came, we saw, he died https://www.youtube.com/watch?v=Fgcd1ghag5Y Laatst gewijzigd door zonbron : 11 februari 2016 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
#366 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De regels inzake bewijslast zijn van groot (en vaak onderkend) belang in het kader van een procedure. De uitganspunten zijn nochtans erg evident: de eisende partij dient haar vordering te onderbouwen; de verwerende partij dient haar verweer te staven."
staven: "van argumenten voorzien." Kan jij staven; heb jij al die artikels, bronnen volledig gelezen en zo tot een conclusie gekomen.... Neen, je klikt ze weg voor ze te lezen. Dus eerst zou je alle bronnen op een hoop moeten gooien, filteren, napluizen enz om dan tot een deftig verweer te komen met argumenten.... Wat zeer veel werk inhoudt. Werk waar maar weinig mensen zin in hebben....
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan bevestigen dat heel wat aangebracht materiaal in deze draad vrijwel 100% correct is. Ik onderhoud contact met... en zij bevestigen dit verhaal. Heb hen meermaals een betere samenwerking aangeboden, maar dat lukt niet wegens het verschil in werkwijze (tevens doelstelling hoor, maar dat verbergen ze). Ik moet eerst aan hun zijde komen en dan geniet ik van bescherming en heel wat meer... Daar bedank ik dan vriendelijk voor, het zal zo wel lukken. Uiteraard mag ik hierover praten zoalng ik geen namen noem. En wees gerust, zoveel geven ze niet prijs. Soms nodeloos aandringen, soms info onmiddelijk in handen... Ikzelf heb hun nooit van mijn info noch raad 'onthouden'. En dat weten ze. |
|
![]() |
![]() |
#369 | |
|
![]() Citaat:
De copycats zie je dus overal, zij het in taal, gedrag, houding, kledij, in hun way of life. Dallas was destijds zowat de standaardreeks, waarbij JR de doortrapte psychopaat vertolkte en daar meestal mee weg kwam, talloze soortgelijke reeksen volgden, waarbij acteurs rollen kregen toebedeeld, die verder en verder de grenzen van het fatsoen en de ethiek overschreden. Zelfs de kleinsten worden niet gespaard: http://www.metronieuws.nl/koffiepauz...n-disney-films Luminale boodschappen werken in op het onbewuste van de kijkertjes en vergiftigd hiermee de onvolgroeide geest van opgroeiende kinderen. Verder is psychopathie een aandoening die heel de wereld beïnvloed, hoewel slechts een kleine minderheid die aandoening maximaliseert: “Wanneer u kijkt naar de staat waarin de wereld verkeert zal het u niet verbazen dat de wereld in handen is gevallen van psychopaten. Niet de gewelddadige criminele types als Hannibal Lecter, maar bedrijfspsychopaten, die even goed lijden aan een biochemische afwijking die het voor hen onmogelijk maakt normale gevoelens van medemenselijkheid te hebben. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat de grote financiële instellingen van de 21e eeuw, met een steeds groter wordende invloed op de gang van zaken in de wereld, zeer attractieve omgevingen zijn geworden voor psychopaten/sociopaten om zichzelf te verrijken ten koste van andere mensen en ten koste van de bedrijven waar ze voor werken. Een peer-reviewed proefschrift van dit jaar, met de titel "The Corporate Psychopaths Theory of the Global Financial Crisis" geeft gedetailleerd weer hoe hooggeplaatste psychopaten in de bankensector bijna de wereldeconomie wisten te ruïneren vanwege hun eigen aangeboren afwijking waardoor ze niet in staat zijn zich druk te maken over de gevolgen van hun daden.” http://www.zonnewind.be/wetenschap/p...enfilter.shtml We zien dat evengoed bij grote/kleine bedrijven evenals bij religies, waar bij arbeiders/volgelingen tot bij de ceo’s/pausen-moefti’s-rabbi’s ea personen met een bepaalde positie, een minderheid hun egocentrisme doet toppen ten koste van anderen, die dan misbruikt en droog gepakt worden om de doelstellingen van eerstgenoemden te helpen bereiken. Zelfs hier op het forum zijn die geborneerde sujetten goed herkenbaar – er is er weer net eentje bijgekomen, merk ik net ![]() ![]()
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 februari 2016 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je zoekt echt naar aandacht en bevestiging hé ? |
|
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() conspiracy nutters... klik maar lustig voort op die onnozele linkjes waar Diego in grossiert. Besef je eigenlijk hoe hol je statement is dat jij 'kunt bevestigen dat' de inhoud daarvan 100% juist is ? |
|
![]() |
![]() |
#373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorlopig blijken de LoLo's en andere prettig gestoorden nog geen slachtoffers van de vermeende genocide te zijn, want ze doen naarstig verder met hun kringrukkerij met linkjes en herhalingen van eerdere bullshit.
Hier is echter een grens overgestoken : onze conspiracy nutcase begint al over geheime organisaties... ![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() Vergeten we ook niet dat hij van zijn woonkamer een hoofdkwartier heeft gemaakt met 3 schermen van 8 op 3.
Maar als je je daar vragen bij stelt komt de moderatie mij wijzen op mijn forumgedrag... Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 februari 2016 om 09:54. |
![]() |
![]() |
#376 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op nauwelijks 100 jaar tijd is het aandeel blanke mensen in de wereld teruggedrongen van 33% naar 8% ... maar volgens u is er geen genocide aan de gang. Of ziet u genocide misschien alleen maar als een karikatuur met massagraven enzo? |
|
![]() |
![]() |
#377 |
Minister-President
|
![]() Definitie van de VN van het begrio genocide : "een van de volgende handelingen, gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen: 'het doden van leden van de groep; het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep; het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging; het nemen van maatregelen, bedoeld om geboorten binnen de groep te voorkomen en het gewelddadig overbrengen van kinderen van de groep naar een andere groep."
Bij mijn weten wordt er in Europa volop aan geboortebeperking gedaan ... (feminisme, vrouwenarbeid, mannen die monddood zijn gemaakt en zich ook niet fysiek mogen verdedigen, import van allochtone mannen om onze vrouwen in te pikken, .... enzovoort enzovoort!). Dus JA wij zijn het slachtoffer van een genocide. |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN