![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij en vele andere gelovigen niet doorhebben wat godsdienstvrijheid juist inhoud. Dat houdt in dat iedereen vrij is in het (niet) beleven van een religie. Het houdt niet in dat iedereen zomaar zaken mag eisen die in strijd zijn met andermans rechten of de (grond)wetten van een natie.
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overgangsmaatregelen zijn maar zinvol wanneer de betrokken doelgroep de werkelijke intentie heeft te veranderen. Inzake slachten lijkt me daarvan geen sprake.
Ik ben bereid in de samenleving godsdienstbeleving zijn plaats te geven, al ben ik atheïst. Maar rond slachten zioe ik geen grond tot toegevingen. Een godsdienst is trouwens niet meer dan een lege verzameling regeltjes als het er werkelijk toe doet dat het schaapskoteletje van een schaap moet komen dat op middeleeuwse wijze is gekeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik kreeg onlangs nog naar het hoofd geslingerd dat het achterlijk was om geen varkensvlees te eten. "Ik eet toch waar ik gewoon goesting in heb" argumenteerde betreffende persoon, letterlijk met een glas wijn in de hand terwijl hij enkele maanden voordien nog in een afkickkliniek zat die de staat zo'n 2000euro per week kost. Als op heden je je strikt wil houden aan het halal of koosjer slachten van grote dieren die hierdoor een zeer pijnlijke dood sterven dan geeft dit blijk van een immature beleving van je godsdient. Helaas is dat bij de islam de regel en moet men de uitzonderingen hierop met een loep gaan zoeken. Laatst gewijzigd door Frederik2000 : 15 februari 2016 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door coro : 15 februari 2016 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Gooi al die klootzakken hier uit dat land die zoiets doen miljaardegodverdomme
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar hoe zal u dan reageren als enkele terug aangespoelden hier enkele kufar halal zullen slachten en het op youtube gaan gooien? Want gezien de escalatie en de woorden van de Franse premier indachtig (hyperterrorisme) denk ik dat dit maar een kwestie van tijd is ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel dat die andere de andere hun rechten ook willen afpakken , Wat nu gedaan , elkaar de mond snoeren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal mee eens !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |