![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Haal jij bij negatieve rente op het spaarkboekje: | |||
al je geld af. Alles. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 35,29% |
het merendeel van mijn centen. Veel dus. (procentueel van mijn bezit) |
![]() ![]() ![]() |
15 | 44,12% |
een deelke van mijn centen toch. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,82% |
niks geld af. Ik beschouw het als de kosten van een diefstalverzekering. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,76% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou nochtans helemaal normaal zijn...
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heet niet 'kluisje', dat heet 'locker'.
Hedendaagse woordenschat, niveau lager middelbaar. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij klant bij hetzelfde kantoor als de rest van het nest waar jij uit voorkomt ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 maart 2016 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in de realiteit komt het wel voor zoals jij stelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huwelijken van de erfgenamen zijn ook niet zo conservatief als vroeger. Door dat de schoon-, stief- en LAT- familie zich moeit krijgt je meer discussie. Banken en hun personeel willen hierin niet langer een rol spelen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 maart 2016 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen misschien advies inwinnen bij ex forumlid tandem. Die zal wel even een monetaire reset doorvoeren en die illustreren met de nodige excel files die altijd kloppen + tekeningetjes met tekstballonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals, een bank blokkeert een kluis pas als ze op de hoogte is van het overlijden, praktisch, op vraag van de echtgenote/kinderen zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet alleen in het zuiden maar ook in dit land is 20 �* 25% van de economie zwart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Hoef je je geen zorgen over te maken als je geen spaarboekje maar enkel een (of meerdere) zichtrekening(en) hebt.
Juist? Dus nee, ik zou mijn zichtrekeningen niet leeg halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ook zwarte economie zorgt voor welvaart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak U niet teveel illusies. Ook op zichtrekeningen kan men negatieve intresten aanrekenen. Buitenlandse brokers doen het trouwens al voor particulieren, wel voor sommen boven de 100000 euro, maar toch, het bestaat al echt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar moest het er toch komen, zou ik het inderdaad vnl. beschouwen als een soort "kosten van diefstalverzekering" in economisch moeilijke tijden - tot ik mijn geld in iets anders heb gestoken. Ik zou niet meteen alles van de rekening halen (bankrun?). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Koop u lap grond als ge 100k hebt liggen.
Rot niet, wordt steeds schaarser, geen onderhoud en mits er geen totale ineenstorting komt van ons gerechterlijk systeem, ook niet gemakkelijk te stelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot ze u onteigenen voor een appel en een ei, om het vervolgens te verkavelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kwestie van alles in perspectief te plaatsen.
![]() |