![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd, in de regel zijn de Japanners meestal bovenaan te vinden, zoals in de lijstjes van de Duitse autokeuring (TÜV): Zie kolom top tien, best kolom 7-jarige auto´s, 7 van de 10 auto´s is een Japanner: ![]() Citaat:
![]() bron: http://www.welt.de/wirtschaft/articl...ten-Autos.html je kunt doorbladeren en dan vind je de lijst betrouwbaarheidscijfers tem 11 jaar ouderdom. In de kolom 11 jaar ouderdom top 10-lijst zijn nog altijd 5 Japanners op de 10 te vinden Vanaf 9 jaar oud worden de Japanners geklopt door één Porsche "the good oldie 911, de modelvorm dat het langst overleeft", extra kanttekening hierbij is dat 911-eigenaars hun auto wel in de regel zeer goed onderhouden , want in de regel zijn dat autoliefhebbers. Bij de 10 slechtste na 11 jaar duiken weer die Franse en Italiaanse merken op naast Ford en Chrysler... blijkbaar nemen die eigenaars de zorg voor hun auto niet zo nauw of ligt het toch aan ´t merk?
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 14 februari 2016 om 17:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 911 is ook een boxermotor en die zijn toch wel beresterk ....ook de rest zit bij Porsche stevig in elkaar. Subaru is ook nog zo'n sterk boxer beestje dacht ik ![]() Die dacia resultaten verassenme. Ik kan het me moeilijk voorstellen....In dat basismodelletje zit omzeggens geen elektonica...maar goed....anderzijds is de prijs er ook naar..wat niet altijd kan worden gezegd van bv Chrysler Range Rover of Alfa ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wegpiraat krijgt celstraf met behulp van dashcambeelden
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...mbeelden.dhtml Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze beperken zich gewoon tot het afschrijven van wat de diverse woordvoerders prevelen. En die zeggen eigenlijk ook niks dat verder gaat dan een wetsartikeltje. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Onmiddellijke aanhouding: Ze moeten hem eerst nog vinden.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zodra je binnengaat worden alle vonnissen en lopende zaken opgevraagt aan het parket. En zo kunnen vele kleintjes lange eenzame tijden worden.
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Tja.
Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop het van harte !!
Ongelooflijk !!
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft verstek laten gaan. Dat betekent dat hij verzet kan aantekenen. Als hij dat doet (en reken maar van wel) is het vorige proces nietig en moet overgedaan worden. Hij is dan ook vrij om te gaan en te staan waar hij wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 10 maart 2016 om 12:19. |
||
![]() |
![]() |