![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tegen meer dan 53 duizend posten getrol kan niemand op.
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Derde mogelijk, meest waarschijnlijke ordinaire trol.
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Meer allochtonen aan het werk? Bourgeois en werkgevers: voeg de daad bij het woord' http://www.knack.be/nieuws/belgie/me...on-326869.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op Vlaams niveau is dat de supercompetente en immer sympathiek Ben Weyts. Op Federaal niveau is dat de ondermaats presterende bitch Galant. Zo goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een staatshervorming wordt goedgekeurd door de stemming van de grondwetswijziging. Die heeft de nva niet meegestemd. Na de stemming is de grondwet bijgevolg gewijzigd. De bevoegdheden die in die grondwetswijziging zijn overgekomen naar Vlaanderen, hebben wij "geaccepteerd"; niet in het minst omdat het federale niveau onmogelijk legaal die bevoegdheden kon heropnemen. U zal zich herinneren dat wij voor de verkiezingen aankondigden niet voor de chaos te gaan. De overgekomen Belangers hebben daar zeker kennis van kunnen nemen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
de rest van uw gezever, zal dan ook wel dat zijn...gezever |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien gaat het mij niet over de stemming in het federale parlement, maar over de stemming in het Vlaamse parlement, waar de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie moest kiezen tussen " TEGEN die zesde staatshervorming stemmen, of VOOR het behouden van de twee minister postjes" Dat zijn FEITEN ! donderdag 13 oktober 2011 N-VA blijft in Vlaamse regering ondanks kritiek op Vlinderakkoord 'Ik vind het belangrijk dat het Vlaams nationalisme een beleidsfactor blijft' De N-VA hinkt op twee gedachten. Ze kraakte het Vlinderakkoord af, maar blijft wel in de Vlaamse regering om het uit te voeren. 'Een moeilijk moment', geeft voorzitter Bart De Wever toe. Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 31 maart 2016 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel hoge dunk van uzelf als u zo neerkijkt op mensen. En zeg maar gerust spoorwegvakbondsman, ik sta tenminste met mijn echte naam op dit forum en dat kan niet gezegd worden van andere personen hier. En het valt mij op dat de stakende werkman zich vandaag geregistreerd heeft en ik mis iemand al een paar dagen op dit forum. En de manier van posten komt mij ook bekend voort. Stakende werkman en diegene die ik mis zijn misschien 1 en dezelfde persoon? Maar dat is zijn of haar goed recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf geloven wat je graag gelooft; wij van onze kant zullen in de diverse regeringen blijven zitten, zolang de kiezer ons dat toestaat.
Zodra de kiezer ons laat vallen, gauw of niet gauw - wie zal het kunnen voorspellen - zitten we terug in de oppositie. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zou ik nog willen weten of de luchthavenexploitatie niet onder de noemer "overheidsbedrijven" valt. Ik denk van niet; maar denken is in deze van generlei belang. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Had je verder nog aan iets gedacht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga jij dan nu weer het zonlicht ontkennen schoofje ? 12-10-2011 De ministers van de Vlaamse regering hebben vanochtend een gezamenlijk standpunt over het communautaire akkoord van de federale onderhandelaars goedgekeurd. Dat standpunt komt erop neer dat de staatshervorming de uitvoering van het Vlaamse regeerakkoord niet in het gedrang brengt. Ook de N-VA heeft het standpunt goedgekeurd. De partij heeft ook beslist om in de Vlaamse regering te blijven. "We zouden het onlogisch vinden dat een akkoord dat door anderen wordt gesloten, Vlaanderen in een crisis zou storten", argumenteert N-VA-voorzitter Bart De Wever. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.1130847 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb tenminste ballen aan mijn lijf, en dat kan niet van iedereen hier gezegd worden.
stakende werkman, post uwe vorige nickname eens? Of heb je geen ballen aan uw... Laatst gewijzigd door Patrick M. : 31 maart 2016 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik gebruik nu dat woord om de personen die meewerken aan de islamisering door de inwijkelingen en onderdrukking door de francofonen van het Vlaamse volk te duiden. Blijf jij maar in 40/45 hangen. PS. Vergeet dan ook Degrelle niet hé...........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 31 maart 2016 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Goedvoorstel.....Nu is oproer e.d. wel inbegrepen in de polis maar een financiële tussenkomst zou welkom zijn. Of er daardoor alleen meer werkgeversbereid gaan zijn om ze aan te werven is een andere vraag. Bij ons gaat het al niet omdat wij in groepen werken en we ons niet kunnen veroorloven om iedereen te laten stoppen en de machines stil te leggen omdat er een Mohamedje wil bidden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Dus......ook voor de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie !
|
![]() |
![]() |