![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pas jij even het internet aan met jou medische kennis want waar je ook zoekt, je vindt steevast dat hechtingen pas na 7 a10 dagen mogen verwijderd worden. Allemaal fout dus maar dat gaat door jou wonderlijke medische inzichten dra veranderen. Citaat:
Jij bent blijkbaar niet alleen een superdokter, je collega's zijn het ook! Met uw 'teams'. Haha, wat is jou job? Trainer bij de duveltjes? Citaat:
Blij dat jij mijn baas niet bent. Ik zou niet graag in uw 'team' zitten. Citaat:
Degene die hier argumenten nodig heeft ben jij, met je stelling dat iemand die in die periode thuis blijft een profiteur is en dat de dokter dus niet weet waar hij het over heeft. Maar verder dan "je fantaseert maar wat" en "met een snee in je vinger zit je geen tien dagen thuis" geraak je voorlopig niet. Misschien eens raad vragen aan uw 'team'? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een collega van mijn vrouw heeft heel wat langer thuis gezeten met een zere vinger.
Nou ja zeer is veel gezegd; niks aan te zien. Maar toch meer dan 6 maand mee thuis geweest. Sommigen moeten er nog maar aan denken en zitten al een maand thuis...met niks.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo duurde de discussie eindeloos verder.
De would-be dokter bleef maar herhalen, tegen alle medische publicaties in, dat een gehechte vinger geen reden is tot werkverlet. Bij gebrek aan argumenten verzon hij dan maar snel een verhaaltje over hoe hij al jaren teams aanstuurde en hoe zijn discussiepartner alles uit zijn duim zoog. En ze leefden nog lang en gelukkig.
![]() |
#44 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar ook vol mensen die niets moeten hebben van lamzakken die met een snee in hun vinger thuis gaan zitten potverteren of die thuis blijven voor het eerste het beste; eveneens vol mensen die niets moeten hebben van regelneven die de regels enkel in hun voordeel te doen uitdraaien, zonder naar de collega’s te kijken. Fijn toch, die zelf-regulerende teams ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik ken het type teamleider waarvoor jij je hier probeert uit te geven. Angst en terreur zaaien en als iedereen ja knikt denken dat ze goed bezig zijn. Meestal pas van school af. Niks werkvloerervaring. Eindigt altijd in teams die als los zand uit elkaar vallen waarna de omhooggevallen teamleider uiteindelijk op straat gezet wordt omdat baasje het beu is telkens weer nieuwe mensen te moeten opleiden. Alsof er teams bestaan waar de mensen gelukkig zijn als ze onder druk gezet worden om ziek toch maar te komen werken. Jaja, ik geloof het helemaal. Net als jij (voorlopig nog). Wacht nog even tot na je studies, probeer je theorie even in het echte leven en kom dan nog eens terug. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar niet getreurd, ze vinden het allemaal enorm lollig dat je hen als imaginair bestempelt ![]() Lolliger in elk geval dan het trietse gegeven dat kiekens als jij dergelijke teamvorming nog steeds actief tegen houden. Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Teams van teams.
Je bent BUM ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En om maar even aan te geven dat je geen flauw idee hebt waarover je praat:
Al eens gehoord van een arbeidsgeneesheer? Of van de controledokter van de verzekering? Daar kijk jij allemaal niet naar eh? Wat die idioten ook mogen zeggen: werken moeten jou teamleden. Bekwaam of niet. Tegen het advies van de dokter in of niet. Werken. En blij zijn met jou als teamleider. En als door dat gewerk na een paar dagen blijkt dat de wonde is gaan ontsteken bv en ze weer thuis moeten blijven moeten ze blij zijn dat ze terugvallen op ziekenkas, net als de baas overigens, die blij gaat zijn dat hij ze de eerste veertien dagen weer moet betalen terwijl dat eigenlijk voor de verzekering was. Dolgelukkig zijn uw teamleden, dat ze uiteindelijk met 60% van hun loon voormoeten, terwijl ze eigenlijk recht hadden op 100%. In rijen staan ze aan te schuiven om u een blowjob te geven, o hemelse teamleider. Ik weet niet waar jij op dit moment in je cursus zit maar als je bezig bent in het boek "How to run a plantation" uit 1820 is dat waarschijnlijk om aan te geven hoe het niet moet. Vraag dat even na aan de docent.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 11 april 2016 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wellicht ook te wijten aan het feit dat ik hen geen controleartsen op hun dak stuur als ze ziek thuis zitten, aangezien ze enkel thuis blijven als het ook effectief moet. Bespaart op de koop toe de kost van die controle en bespaart hen frustraties omdat ze vertrouwd worden. Life can be fine and good, weet je wel ![]() Citaat:
Moet je rekenen hoe fijn dat aan blowjobbing kan zijn als dat allemaal leuke vrouwkes zijn ![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ben jij er zo eentje die er niet voor schroomt om ze dan op te bellen om te vragen wat ze mankeren zodat je zelf je diagnose kan stellen. Medisch geheim, my ass? Mijn teamleden kennen geen medisch geheim, ik moet en zal weten wat ze mankeren? Overigens is dat geen antwoord op mijn vraag hoe jij omgaat met adviezen van arbeidsgeneesheren of controledokters van de verzekering. Citaat:
Komaan eh, beetje serieus blijven. Overigens is dit wederom geen antwoord over wat uw teamleden denken van 60% loon ipv 100%. Citaat:
Citaat:
Succesvol teamleider, dokter op afstand, telepatisch vermogen en cursusauteur? Heb jij een grote S in een vijfhoek op je t-shirt staan ofzo?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 11 april 2016 om 14:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit, ik ga u, superieure teamleider, het laatste woord gunnen want dit gaat hier hoe langer hoe meer off-topic.
Ik hoop voor u dat u uw verhaaltjes blijft geloven en wens u alle succes in uw toekomstige teamleidercarriere. Je gaat het nodig hebben.
![]() |
#54 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nog nooit een controlearts op iemand moeten afsturen. De dag dat dat wel gebeurt, zal het inderdaad zijn met het oog op ontslag want dat zal de dag zijn dat we vermoeden dat de persoon in kwestie zeer aan zijn goesting heeft. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Deze maatregel beoogt slechts 1 ding nl het de facto afschaffen vd economische werkloosheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Als je overweegt een controlearts te sturen, kan je best die 150 euro in je zak houden en zijn C4 prepareren....
Het vertrouwen is dan toch al weg. Laatst gewijzigd door Tavek : 11 april 2016 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als werkgever vind ik die regel wel goed.
Als werknemer zou ik me gepakt voelen. Maar werkgever staat boven werknemer dus zal het wel goed zijn.
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De baas heeft altijd gelijk. Als hij zegt dat het zwart is en je ziet wit, zeg je nog dat het zwart is. En dan zijn ze verwonderd dat er geen 'vernieuwing' is. Tja.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 12 april 2016 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ben curieus of ze ook zo hoog van de toren blazen als die werknemer al 10 jaar of langer in dienst is en voor het overige nog nooit ziek was. Het soort dreigementen met dokter van hier en vandaar heeft nog nooit zijn resultaat gehad, buiten wat kinderachtig gejen.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |