Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 16 april 2016, 16:15   #21
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Bent u Filip De Winter?
Neen, maar ik kan best geloven dat ik soms extremer dan hem overkom.
Peche is offline  
Oud 16 april 2016, 16:19   #22
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De Wever zegt waar het op staat. Het is echter niet omdat hij iets zegt dat de regering dit klakkeloos overneemt, zo werkt dat niet en gij weet dat goed genoeg.

Er is al zeer veel veranderd maar je moet het willen zien en niet het klein kindje uithangen dat nooit tevreden is. En voor de echte racisten zal het natuurlijk nooit goed zijn tot ze terug een kristalnacht kunnen organiseren...
Ik heb daar maar één ding op te zeggen : als je niets kan of mag realiseren , dan zit je daar voor spek en bonen en moet je weggaan en als je dan toch blijft zitten is er daar maar één reden voor nl. : zakkenvullerij.
Pericles is offline  
Oud 16 april 2016, 16:19   #23
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Dat doen alle opportunisten Maar weinigen die ook daadwerkelijk iets veranderen he? Wat weerhoudt hen? Zitten ze niet in de regering?
De tijd van oppositie geblaat is voorbij, tijd voor actie.
Echte verandering op zeer korte termijn is gewoonweg niet mogelijk in dit land. De zuilen werken enorm tegen als er ook maar iets zal veranderen waardoor ze minder macht en geld dreigen te krijgen. Verder zijn er ook nog de Franstaligen die de Vlamingen in zowat alles kunnen blokkeren als zijn zichzelf bedreigd voelen.
Hypochonder is offline  
Oud 16 april 2016, 16:21   #24
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik heb daar maar één ding op te zeggen : als je niets kan of mag realiseren , dan zit je daar voor spek en bonen en moet je weggaan en als je dan toch blijft zitten is er daar maar één reden voor nl. : zakkenvullerij.
Ik heb het altijd jammer gevonden dat het VB nooit heeft mogen meeregeren. Hadden ze dit wel gemogen dan had hun aanhang op dit forum wel meer dan enkele toontjes lager gezongen.
Hypochonder is offline  
Oud 16 april 2016, 16:22   #25
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Echte verandering op zeer korte termijn is gewoonweg niet mogelijk in dit land. De zuilen werken enorm tegen als er ook maar iets zal veranderen waardoor ze minder macht en geld dreigen te krijgen. Verder zijn er ook nog de Franstaligen die de Vlamingen in zowat alles kunnen blokkeren als zijn zichzelf bedreigd voelen.
Niet dat ik Pericles inhoudelijk volg. Maar nu klets je maar wat. Wat asiel en migratie betreft zou de regering als ze dat wil een strikter beleid kunnen voeren. Dat is immers geen aangelegenheid waar de zuilen (vakbonden) een breekpunt van zouden maken.
dalibor is nu online  
Oud 16 april 2016, 16:22   #26
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
We zijn in staat van oorlog, wat meer is nodig? Ze durven gewoon niet.
Peche is offline  
Oud 16 april 2016, 16:23   #27
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

De moslims moeten gewoon de keiharde bittere waarheid in hun gezicht gesmeerd krijgen en meer dan de helft v h probleem is opgelost. Een koude douche en vooral de media moeten gewoon stoppen met leugens te verkopen rond de islam.

Objectieve verslaggeving moet terug aan terrein winnen. Het is altijd een propaganda-oorlog zoals elke oorlog.
Oud 16 april 2016, 16:23   #28
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb het altijd jammer gevonden dat het VB nooit heeft mogen meeregeren. Hadden ze dit wel gemogen dan had hun aanhang op dit forum wel meer dan enkele toontjes lager gezongen.
Tja het is wel spijtig dat de N-VA dat cordon mee ondersteunt.
Nog liever met de communisten.
Zoals in de districtraad van Hoboken destijds.
Pericles is offline  
Oud 16 april 2016, 16:25   #29
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja het is wel spijtig dat de N-VA dat cordon mee ondersteunt.
Nog liever met de communisten.
Zoals in de districtraad van Hoboken destijds.
Dat ze de PVDA erbij pakte om toch maar een bestuur te hebben?
Ja democratie noemen ze dat.
Peche is offline  
Oud 16 april 2016, 16:26   #30
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
ohere mager uitlaat de ziekelijke blinde haat tegen mensen die iets willen verbeteren ..... en dan zitten janken dat het slecht gaat ,,,,,,,, wat een ellende .... Jean Marie De Decker laat vandaag weten via de krant dat er veel zijn die op het Vlaams Belang NIET willen stemmen , wel dunnetjes dat ie niet eens uitgebreid uitleggen kan waarom ?? ze niet willen op het VB stemmen , een grondige reden hebben is altijd fijn JMD een gegronde reden kunnen en willen uitleggen ...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 april 2016 om 16:28.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 16 april 2016, 16:31   #31
Bye Bye Belgium
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Vroegtijdige opsluitingen. Ouders van Abdelsam medeplichtig stellen om voorbeeld te etaleren.
Ja maar dan hebben we het rechtstreeks over terrorisme bestrijding en ik ben ook een groot voorstander om terreurverdachten en medeplichtigen veel harder aan te pakken. Maar er moeten ook maatregelen komen die de ganse gemeenschap zal assimileren. Want daar zit de voedingsbodem.

Door alleen terreurverdachten aan te pakken en voor de rest de islamisering en hun afzondering te negeren gaat gewoon nieuwe terroristen kweken. En daar komen mijn voorbeelden dan aan te pas.

Een ander probleem is opvoeding dat gedeeltelijk kan verbeterd worden met een avondklok voor iedereen onder pakweg de 20 jaar, en jongeren die op het verkeerde pad geraakt zijn zwaarder straffen en heropvoeden.
Bye Bye Belgium is offline  
Oud 16 april 2016, 16:33   #32
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ohere mager uitlaat de ziekelijke blinde haat tegen mensen die iets willen verbeteren ..... en dan zitten janken dat het slecht gaat ,,,,,,,, wat een ellende .... Jean Marie De Decker laat vandaag weten via de krant dat er veel zijn die op het Vlaams Belang NIET willen stemmen , wel dunnetjes dat ie niet eens uitgebreid uitleggen kan waarom ?? ze niet willen op het VB stemmen , een grondige reden hebben is altijd fijn JMD een gegronde reden kunnen en willen uitleggen ...
Het gaat zelfs niet rond hun islamstandpunt. Wat de grootste angst is is de republiek Vlaanderen zonder enige compromissen.
Oud 16 april 2016, 16:34   #33
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bye Bye Belgium Bekijk bericht
Ja maar dan hebben we het rechtstreeks over terrorisme bestrijding en ik ben ook een groot voorstander om terreurverdachten en medeplichtigen veel harder aan te pakken. Maar er moeten ook maatregelen komen die de ganse gemeenschap zal assimileren. Want daar zit de voedingsbodem.

Door alleen terreurverdachten aan te pakken en voor de rest de islamisering en hun afzondering te negeren gaat gewoon nieuwe terroristen kweken. En daar komen mijn voorbeelden dan aan te pas.

Een ander probleem is opvoeding dat gedeeltelijk kan verbeterd worden met een avondklok voor iedereen onder pakweg de 20 jaar, en jongeren die op het verkeerde pad geraakt zijn zwaarder straffen en heropvoeden.
Niets avondklok. Die zijn ouders er neffe lynchen als voorbeeld.
En iedere sympathisant ervan vroegtijdig opsluiten.
Dat kalifaat tot de laatste cm platbombarderen en iedere sympathisant ervan van ons sociaal netwerk lostrekken.

Laatst gewijzigd door Peche : 16 april 2016 om 16:35.
Peche is offline  
Oud 16 april 2016, 16:39   #34
de vuile muilekoek
Banneling

Cool

Citaat:
Dat kalifaat tot de laatste cm platbombarderen en iedere sympathisant ervan van ons sociaal netwerk lostrekken.
99 graden .... u doet het weeral... de ene dag het lam Gods prediken en dan de volgende dag Helga de kamp SS wolvin spelen leuk .....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 april 2016 om 16:41.
Oud 16 april 2016, 16:39   #35
Peche
Banneling

Standaard

Wakker worden beste Belgen, alles waar U voor gewaarschuwd bent geweest zal uitkomen.
Uw vrije Europa zal zich islamiseren ... En dat allemaal omdat ge een democratie elders wou brengen. In plaats van een democratie te brengen zal de islam zich tot hier brengen;
Prachtig gedaan!
Peche is offline  
Oud 16 april 2016, 16:40   #36
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
99 graden .... u doet het weeral... de ene dag het lam Gods prediken en dan de volgende dag Helga de kamp SS wolvin spelen leuk .....
Heeft U nog altijd niet door wie of wat ik ben????
I'm the future that is here!
Peche is offline  
Oud 16 april 2016, 16:43   #37
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wakker worden beste Belgen, alles waar U voor gewaarschuwd bent geweest zal uitkomen.
Uw vrije Europa zal zich islamiseren ... En dat allemaal omdat ge een democratie elders wou brengen. In plaats van een democratie te brengen zal de islam zich tot hier brengen;
Prachtig gedaan!
De Wever ziet het allemaal gebeuren en het stoort hem duidelijk, toch blijft hij zitten in een regering die er niets aan gaat doen.
Hoe verklaar je dat psychiatrisch?
Pericles is offline  
Oud 16 april 2016, 16:44   #38
Bye Bye Belgium
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Dat is nu juist waar ik voor vrees en probeer te voorkomen, mijn ideeën worden nu al als extreem rechts en zwaar racistisch beschouwd door onze politici maar ik denk dat men met maatregelen die ik noem al veel kunnen bereiken.

Het zijn ook maar voorbeelden van een veel groter pakket aan maatregelen die er moeten komen.

Maar ofwel doen ze het nu op mijn manier of op de manier van Vlaams Belang ofwel glijden we af naar een situatie gelijk in de 2de wereldoorlog waar we elkander letterlijk van kant gaan maken. We hebben daar zonet een voorsmaakje van gekregen.

Laatst gewijzigd door Bye Bye Belgium : 16 april 2016 om 16:45.
Bye Bye Belgium is offline  
Oud 16 april 2016, 16:45   #39
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heeft U nog altijd niet door wie of wat ik ben????
I'm the future that is here!
U bent eerder om een zenuwinzinking van te krijgen. Wil je dansen?
Oud 16 april 2016, 16:46   #40
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
De Wever ziet het allemaal gebeuren en het stoort hem duidelijk, toch blijft hij zitten in een regering die er niets aan gaat doen.
Hoe verklaar je dat psychiatrisch?
De Wever is licht neurotisch .... nog niet gemerkt

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be