![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9761 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9762 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vind je dat nu zelf niet aanmatigend? Hoe weet jij wat een ander bevredigend vindt? Het systeem en het leven hebben mij ook niet gespaard maar ik zou geen bevredigend leven hebben mocht ik me niet voor verschillende zaken inzetten (ook voor een baan die het waard is, ooit eens) en daar resultaten boeken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#9763 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#9764 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
West-Flanders...
|
|
|
|
|
|
#9765 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9766 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een varkensstal in West-Flanders is dan ook geen restaurant.
|
|
|
|
|
|
#9767 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Aas reactie op iemand die die me voorschrijft "get a life" en daar verder trollend een klein programma aan toevoegt, kan weinig nog aanmatigender zijn dan wat hij me voorschrijft. Ik wil best respecteren wat een ander - binnen het fatsoen en de wet-bevredigend vindt en doet, als ze tenminste in de eerste plaats respecteren wat ik bevredigend vind. Ik ben zo goed als volledig tevreden, ja. |
|
|
|
|
|
|
#9768 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9769 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9770 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9771 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9772 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Op forum komen zou botsen met een teruggetrokken leven Maar het is duidelijk geen echt leven aangezien mij een "echt leven" aangeraden wordt. Van twee één. Een beetje consistent zijn... Laatst gewijzigd door eno2 : 1 mei 2016 om 17:56. |
|
|
|
|
|
|
#9773 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9774 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9775 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9776 |
|
Banneling
|
Dat twee mensen mij altijd tegenhouden.
Ik zou graag eens een gevecht afmaken en stampen met mijn hoorns |
|
|
|
|
|
#9777 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9778 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik heb gepast voor de para's en een technisch wapen gevraagd - en gekregen ook. Nog iets? Vrijblijvende tip: stel op een forum nooit vragen waarvan je het antwoord niet kent... |
|
|
|
|
|
|
#9779 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In Everberg gebeurde de selectie voor de para's onderofficieren . Daar moet je zelf voor opgeven. Dat vragen ze jou niet. Je kan het dus niet afwijzen. Ik nam deel vrijwillig aan een vierdaagse selectie voor onderofficier-para. Jij nam niet eens deel aan de selectieproeven. Meneer gaat eens uit de hoogte doen ...omdat hij niet wou noch durfde deelnemen....niet wou noch durfde voor para gaan. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 mei 2016 om 19:00. |
|
|
|
|
|
|
#9780 |
|
Banneling
|
Ik erger mij ook aan dit forum , de manier van werken precies of iets tegenwerkt ... inloggen en dan niet meer verder kunnen er komen maar beperkt onderwerpen aan bod 3 of 6 dan moet je weer uitloggen om naar het volledige gamma onderwerpen te gaan? en dan die 504 gateway soms .... echt lastig ,,,
|
|
|
|